Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door satine »

Kwast schreef:Wat is dit nou weer voor een kansloos gedoe. Zelfverminking heeft vaak niets te maken met waar Marianne het voor doet. Zelfverminking heeft vaak een heel andere oorzaak.
Maar dit is toch geen zelfverminking zoals jij bedoelt? Ik vond het wel duidelijk dat ze dit gewoon doet om haar gelijk te halen.
En om Geert zo veel mogelijk schade toe te brengen.
En omdat ze blijkbaar de pedalen kwijt is.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:Maar ze koos ervoor om in zichzelf te kerven? Inderdaad idioot!
Nee, ze probeerde zichzelf blauwe plekken toe te brengen (we zagen haar met haar polsen op tafel slaan). Kleine nuance, al maakt het dat zeker niet minder idioot... :crazy: :mrgreen: ;)

Ik zie dit ook totaal niet als de standaard zelfverminking overigens.

Daarbij vraag ik me af hoe lang ze deze onzin vol willen houden, want blauwe plekken van het op tafel slaan o.i.d., zien er compleet anders uit als de blauwe plekken die je oploopt van bijvoorbeeld slaan en schoppen.
Daar kijkt toch iedere arts los doorheen?
Laatst gewijzigd door Christel op wo 14 jan 2015, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Daarbij vraag ik me af hoe lang ze deze onzin vol willen houden, want blauwe plekken van het op tafel slaan o.i.d., zien er compleet anders uit als de blauwe plekken die je oploopt van bijvoorbeeld slaan en schoppen.
Jaja, maar vergeet niet dat dit THUIS is... :shh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,het scenario is duidelijk zou ik zeggen. Geert moet beschuldigd worden van mishandeling van een arme weerloze oude vrouw(tja Marianneke,dat hebt ge nu zelf gewillen). En onze Peter moet daar in mee stappen,ocharme.
En Ann, wie of wat gaat die geloven?
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik heb haar niet zien kerven, wel heeft ze met haar polsen verschillende keren op de tafel gebonkt... dat zal ook wel blauwe plekken geven!
0 x
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

Ik vind dit echt een walgelijke verhaallijn..
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Christel schreef:Daarbij vraag ik me af hoe lang ze deze onzin vol willen houden, want blauwe plekken van het op tafel slaan o.i.d., zien er compleet anders uit als de blauwe plekken die je oploopt van bijvoorbeeld slaan en schoppen.
Daar heb je een goed punt inderdaad (helaas)... ;)

En een walgelijke verhaallijn is wel de juiste benaming, vind ik ook. Maar ik zou het toch wel ongelofelijk belachelijk vinden als Marianne daar bovenop ook nog eens voet aan de grond zou krijgen wat betreft haar beschuldiging tegenover Geert
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:
Lazylady schreef:
Daar heb je een goed punt inderdaad (helaas)... ;)

En een walgelijke verhaallijn is wel de juiste benaming, vind ik ook. Maar ik zou het toch wel ongelofelijk belachelijk vinden als Marianne daar bovenop ook nog eens voet aan de grond zou krijgen wat betreft haar beschuldiging tegenover Geert
Ik vrees dat toch wel eens zou kunnen gebeuren. De thuismakers hebben nogal de gewoonte om Marianne haar zin te geven. Denk maar aan dat proces vorig seizoen. Het was in de verste verste ondenkbaar dat ze daar in het echte leven zonder meer over de hele lijn haar gelijk zou krijgen, maar via een typische kronkel van de thuismakers kreeg ze niet alleen haar gelijk maar kreeg ze ook nog eens een héél huis terug, terwijl ze maar een half had weggeschonken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ze heeft ook al eens onterecht alle schuld gekregen voor het afbranden van Ter Smissen. Ze wint dus toch niet altijd. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

satine schreef:
Kwast schreef:Wat is dit nou weer voor een kansloos gedoe. Zelfverminking heeft vaak niets te maken met waar Marianne het voor doet. Zelfverminking heeft vaak een heel andere oorzaak.
Maar dit is toch geen zelfverminking zoals jij bedoelt? Ik vond het wel duidelijk dat ze dit gewoon doet om haar gelijk te halen.
En om Geert zo veel mogelijk schade toe te brengen.
En omdat ze blijkbaar de pedalen kwijt is.
Klopt. Dit is heel erg triest.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik kijk nu voor het 4de seizoen naar Thuis, en dit is de eerste keer dat ik gewoon een verhaallijn zou willen doorspoelen.. ik hoop dat ze snel stopt!
Zelfs Mayra vorig seizoen riep bij mij niet zoveel irritatie op , als Marianne nu.
0 x
Robin23
Nog geen rang
x 2

Bericht door Robin23 »

annekeHU schreef:Ik kijk nu voor het 4de seizoen naar Thuis, en dit is de eerste keer dat ik gewoon een verhaallijn zou willen doorspoelen.. ik hoop dat ze snel stopt!
Zelfs Mayra vorig seizoen riep bij mij niet zoveel irritatie op , als Marianne nu.
Bij mij is het omgekeerd. Ik vind dit ook niet één van hun beste verhaallijnen, maar ivm de krankzinnige Mayra-verhaallijn van vorig seizoen, kan ik dit krankzinnig gedoe van Marianne nog een beetje plaatsen...
Marianne is namelijk niet aan haar proefstuk toe, bijvoorbeeld toen ze Robin wou ontvoeren uit Marokko.

Ik vraag mij nu wel af hoe je Marianne eens wakker kan schudden met wat die allemaal bezig is? Volgens mij heeft Ann al alles geprobeerd (woedend, negerend, medelevend,...), misschien een psycholoog bellen?
En haar enigste beste vriendin ligt in de kliniek na een levensbedreigende hartaanval, maar daar ligt ze blijkbaar ook niet wakker van te liggen. :sick:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een rotmens! Dat mens is compleet gestoord. Wat denkt ze hiermee te bereiken? :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

hopelijk heeft het pijn gedaan! Héél veel pijn! :twisted:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, het viel me op dat er buiten de blauwe plekken ook nog snijwonden waren. Wat zou de lieve Geert daar dan voor gebruikt hebben? Even naar de praktijk gelopen om zijn scalpel te halen mss?
Een huis-tuin en keukenonderzoek gaat zo het bedrog aan het licht brengen, maar ja,Thuis hé.
En dat Peter daar in mee stapt is onbegrijpelijk, hij kent Marianne toch ook en zou haar moeten wijzen op het feit dat een valse aangifte strafbaar is vooral als het verhaal van Eddy naar buiten komt (en dat zal).
Zeer slechte verhaallijn. Is er met nieuwjaar iets gebeurd met de scenaristen?
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie