Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Dat denk ik ook! Een tijdje terug vond ik haar terug wat sympathieker maar blijkbaar is bij Peggy 1 stap voorwaarts = 25 achterwaarts!
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Absoluut dat ze terug onuitstaanbaar wordt! Ik vond ze de laatste tijd (in combinatie met Renzo) steeds beter te verdragen, maar haar gedrag tegen Waldek gisteren
! En dan nog zo zeggen "wij" zijn blij dat we van u af zijn, het was Rosa haar relatie en Rosa haar man, waar moeit ze zicht toch mee!!

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- x 435
Peggy had blijkbaar weer niets beters te doen gisteren...
0 x
-
- x 435
Lazylady schreef:Peggy had blijkbaar weer niets beters te doen gisteren...

Die heeft dringend een heropvoedingskamp nodig. En niet eentje waar ze na 1 week al terug naar huis mag! tsss
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Daar sta ik volledig achter maar ik vrees een beetje dat het daarvoor te laat is.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Misschien heb ik het mis, maar het leek er gisteren toch nogal op dat Peggy een mand van de reclametafel van Femke en Julia had meegenomen naar Toon.
0 x
-
- Nog geen rang
Dat was zeker zo, daar hebben we het laatste nog niet van gezien.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Kimmeke schreef:Klopt! Zou mij niet verbazen dat ze dit zeer bewust meegenomen heeft goed wetende dat er weer ruzie van gaat komen maar ja van ruzie maken en ruzie veroorzaken daar leeft Peggy vanjessie V. schreef:Misschien heb ik het mis, maar het leek er gisteren toch nogal op dat Peggy een mand van de reclametafel van Femke en Julia had meegenomen naar Toon.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist gezien en het kwam uiteraard ter sprake vandaag. Maar ons Peggy is zich van geen kwaad bewust hoor, nee nog een schepke er bovenop om het echt goed te doen! "er staan terug 2 manden klaar, heb je het gezien"? Ja natuurlijk heb ik dat gezien.jessie V. schreef:Misschien heb ik het mis, maar het leek er gisteren toch nogal op dat Peggy een mand van de reclametafel van Femke en Julia had meegenomen naar Toon.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Och, ik had er zelfs nog niet bij stilgestaan... maar het was natuurlijk te denken. Peggy zoals we haar kennen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En ons snuiteke die blijkbaar niet zonder mama snuit kan, eigelijk wel zielig op haar leeftijd.
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
"We gingen toch extra ons best doen zodat we mochten blijven"
Dus stelen van de baas is extra je best doen???
Ik snap wel dat ze geschrokken is, maar als ze eerlijk is, hoe groot is de kans dat ze mogen blijven? Heel klein... En dan moeten ze natuurlijk allebei op zoek naar iets anders. Logisch dat Rosa daarmee bezig is, ze zou daar beter zelf ook eens over nadenken.
En dan direct dat uitlachen met dat foldertje en denigrerend doen over werken in de zorgsector.
Precies of ze heeft zelf zoveel diploma's om ergens anders aan te slag te gaan... En het is nu eenmaal zo dat je voor veel beroepen een test moet doen of een cursus moet volgen...
Dus stelen van de baas is extra je best doen???
Ik snap wel dat ze geschrokken is, maar als ze eerlijk is, hoe groot is de kans dat ze mogen blijven? Heel klein... En dan moeten ze natuurlijk allebei op zoek naar iets anders. Logisch dat Rosa daarmee bezig is, ze zou daar beter zelf ook eens over nadenken.
En dan direct dat uitlachen met dat foldertje en denigrerend doen over werken in de zorgsector.
Precies of ze heeft zelf zoveel diploma's om ergens anders aan te slag te gaan... En het is nu eenmaal zo dat je voor veel beroepen een test moet doen of een cursus moet volgen...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ikke ikke ikke en de rest mag stikken .....puur egoïsme !Caligula schreef:En ons snuiteke die blijkbaar niet zonder mama snuit kan, eigelijk wel zielig op haar leeftijd.

0 x