Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Wettelijk kan Peter weinig gebeuren, maar als zijn naam valt in deze zaak als Eddy zijn mond open doet, zal hij daar toch tamelijk grote schade van ondervinden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook. Zowel bij Femke als Nancy zal het wonden maken cq openrijten, en Peter's eigen geweten zal er waarschijnlijk ook weer een harde klap door krijgen, want hij heeft vlak na de dood van Lucas ook al met een heel groot schuldgevoel rondgelopen.
Hoe dan ook zal het voor alle betrokkenen een grote klap zijn en een hoop onrust veroorzaken, waarbij het zelfs niet eens meer zoveel uitmaakt of Karin die rechtszaak uiteindelijk wint of niet...
Hoe dan ook zal het voor alle betrokkenen een grote klap zijn en een hoop onrust veroorzaken, waarbij het zelfs niet eens meer zoveel uitmaakt of Karin die rechtszaak uiteindelijk wint of niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Misschien kan Peter dan te rade gaan bij Tom,dan zit die ook lekker gekneld tussen vriend en partner.
Dit gaat allemaal nog wel een tijdje duren denk ik.
Dit gaat allemaal nog wel een tijdje duren denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
Erica
- Nog geen rang
Kan er nu niemand van de crew die man eens een bus shampoo aan de hand doen,en als ze dan toch bezig zijn,misschien ook een scheermachientje.Gelukkig kan ik die zijn adem niet ruiken,als dat in verhouding is met de rest...
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

Erica, valt gij meer voor slurfke ?
ik vind em er wel lekker uitzien hoor, Peter. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hoe vaak gaan we nou nog meemaken dat Peter overhaaste conclusies trekt en zijn cliënt meteen verdenkt? Onbegrijpelijk dat die man nog als advocaat gevraagd wordt. Met zo'n "verdediging" heb je eigenlijk geen tegenpartij meer nodig...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik weet het nog zo niet. Peter heeft wel aandachtig geluisterd naar de tamelijk hilarische ondervraging door Tim en Dieter.
Wat hij nu moet doen is heel zorgvuldig alles op een rijtje zetten,kan hij dat. Peter,jong vraag eens om dat mes te BEKIJKEN!
Wat hij nu moet doen is heel zorgvuldig alles op een rijtje zetten,kan hij dat. Peter,jong vraag eens om dat mes te BEKIJKEN!
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Nogal evident dat Peter dat ging te weten komen over Eddy. Waarschijnlijk ook wel de bedoeling van lieve Karin. 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Als ik Tom was zou ik Peter toch wel even "beleefd"vragen of hij niet kon wachten tot zijn cliënt weg was. Tom moet toch wel razend zijn na zoiets.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Je zou denken van wel, maar ik verwacht van niet. Tom zal zich waarschijnlijk vooral opgelaten en bezwaard voelen dat Peter er achtergekomen is dat Karin de verdediging van Eddy op zich genomen heeft...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Peter was weer zijn eigen onbehouwen zelve gisteren.
Tom had het hem beter zelf verteld.
Maar Peter's reactie bewijst alleen dat hij schrik heeft van Karin.
Tom had het hem beter zelf verteld.
Maar Peter's reactie bewijst alleen dat hij schrik heeft van Karin.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel hij weet nu tenminste hoe het in mekaar zit. Hij zal wel even kwaad zijn op Tom omdat die niks gezegd heeft maar hij zal toch ook wel begrijpen dat Tom deontologisch niet anders kon. Peter is toch ook advocaat. Ik denk dat die twee mekaar uiteindelijk wel zullen begrijpen. Nu wacht Peter natuurlijk nog de zware taak om dat aan Femke te vertellen,en dan Nancy.
Zware tijden. Dat was uiteraard de bedoeling van Karin, niet Eddy verdedigen.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Als hij er maar niet vanuit gaat dat zij ervan wist!Caligula schreef:Wel hij weet nu tenminste hoe het in mekaar zit. Hij zal wel even kwaad zijn op Tom omdat die niks gezegd heeft maar hij zal toch ook wel begrijpen dat Tom deontologisch niet anders kon. Peter is toch ook advocaat. Ik denk dat die twee mekaar uiteindelijk wel zullen begrijpen. Nu wacht Peter natuurlijk nog de zware taak om dat aan Femke te vertellen,en dan Nancy.
0 x
-
tvx1
- x 435
Waarom zou Tom deontologisch gezien niets mogen gezegd hebben? Wie wie verdedigt is toch geen geheim? Peter moest dat toch sowieso te weten komen als één van de twee partijen in de zaak? Ik snap eigenlijk niet dat Tom precies echt dacht dat dit nooit zou uitkomen. Als Peter's beste vriend had hij hem daar echt wel moeten over inlichten.Caligula schreef:Wel hij weet nu tenminste hoe het in mekaar zit. Hij zal wel even kwaad zijn op Tom omdat die niks gezegd heeft maar hij zal toch ook wel begrijpen dat Tom deontologisch niet anders kon. Peter is toch ook advocaat. Ik denk dat die twee mekaar uiteindelijk wel zullen begrijpen. Nu wacht Peter natuurlijk nog de zware taak om dat aan Femke te vertellen,en dan Nancy.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Deontologisch kan dat toch niet hoor. Je kan zomaar niet aan iemand gaan vertellen dat een advocaat van je kantoor de "vermoedelijke" tegenpartij gaat verdedigen. Nu dat Peter het zou te weten komen,dat is evident hé. Vroeg of laat.
Wat eigenlijk belangrijker is de bedoeling van Karin om Tom en Peter uit mekaar te halen. Eddy kan haar geen barst schelen.
Dat is het punt.Ze hoopt dat Tom gaat zeggen: Ik heb het gehad met Peter en wil je nog 10% aandelen? Hier zie!
Over associaties en alles wat daar mee verband houdt kan ik haast een boek schrijven hoor.
Wat eigenlijk belangrijker is de bedoeling van Karin om Tom en Peter uit mekaar te halen. Eddy kan haar geen barst schelen.
Dat is het punt.Ze hoopt dat Tom gaat zeggen: Ik heb het gehad met Peter en wil je nog 10% aandelen? Hier zie!
Over associaties en alles wat daar mee verband houdt kan ik haast een boek schrijven hoor.
0 x
Potentia Principatum