Hij mocht niet van Femke.Skere schreef:Ging Eddy hem trouwens niet meenemen?
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- x 435
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
- Skere
- Nog geen rang
Dan had ze hem toch in de privé ruimte moeten leggen..Lazylady schreef:Hij mocht niet van Femke.Skere schreef:Ging Eddy hem trouwens niet meenemen?
Dat kind huilde toch toen Peggy het meenam, is ook weer raar dat niemand dat gehoord/gezien heeft.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Mja in Thuis zijn wel meer dingen "bijzonder" De aflevering van vandaag hing van "fouten" aan elkaar.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Nog geen rang
- x 1
het leek mij precies zo :
1. we zijn bezig aan ne goeie film, maar we moeten vandaag snel even stoppen....en doen daarna gewoon weer verder.
2. we hebben echter niet de tijd om een prima stop-and-go te bedenken.
1. we zijn bezig aan ne goeie film, maar we moeten vandaag snel even stoppen....en doen daarna gewoon weer verder.
2. we hebben echter niet de tijd om een prima stop-and-go te bedenken.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Het kan toch niet zoals Peggy zegt dat ze vandaag exact een jaar geleden zijn getrouwd? Dat was een vrijdag, dan moet dat dit jaar een zaterdag zijn denk ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5
Peggy bedoelde wschlk (goede thuisspeelster als ze is) de vorige seizoensfinale, whatever de datum.
Het hele 50 minuten ding hing gewoon met haken en ogen aan mekaar, en dan nog nauwelijks.
Het hele 50 minuten ding hing gewoon met haken en ogen aan mekaar, en dan nog nauwelijks.
0 x
Potentia Principatum
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 3
Er moet iemand rondrijden met de taxi's, anders zat Simonne daar ook maar voor piet snot aan de dispatch...
0 x

- Caligula
- Poster rang 5
De vraag is natuurlijk of Waldek met de taxi reed of niet. Na zijn vrij bizar huwelijksaanzoek hebben we niet veel van hem gezien.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Voor kinderen zoeken ze altijd iemand die ouder is maar er jonger uitziet. Kinderen mogen zo lang niet werken volgens de wet op de kinderarbeid. Waarom denk je anders dat je bijna nooit kleine kinderen ziet of ze altijd iemand anders nemen!johan1969 schreef:Ze hebben wschl heel hard moeten zoeken om iemand van 16 te vinden die er 11 uitziet.Evaaa schreef:Vergels is 22 in het echt en speelt iemand van 18. Lenaerts is 30, speelt iemand van wat? 24?
What's the point?
Elise ziet er in het echt een beetje ouder uit heb ik de indruk. Althans als ik eens een foto zie in de "boekskes" vond ik dat toch. Make-up, haar en styling kan veel doen...
En wtf zijn Vergels en Lenaerts ?
0 x
-
- x 435
Ja maar Jannes en Elise zijn nog steeds minderjarig en dus ook nog steeds onderhevig aan de wet op kinderarbeid. Dus dat verklaart niet waarom ze ook die hebben aangenomen om personages te vertolken die jonger zijn dan henzelf. Bovendien kan het blijkbaar wel in België om lange tijd met dezelfde heel jonge acteurs te werken. Zo zien we bij de concurrentie van Familie al een aantal jaar de personages Louise en Jelle Van den Bossche op het scherm. En die zijn altijd door dezelfde acteurs vertolkt geweest. We mogen ook niet vergeten dat in Thuis Josip Koninckx vanaf hij ongeveer acht jaar tot en met hij veertien jaar was Franky Bomans gestalte heeft gegeven. Ik denk dus niet dat de wet op kinderarbeid het grootste probleem is, maar dat de Thuismakers er gewoon liever de voorkeur aan geven om weinig tot geen kinderen in hun verhaal te op te nemen.ecirvers schreef:Voor kinderen zoeken ze altijd iemand die ouder is maar er jonger uitziet. Kinderen mogen zo lang niet werken volgens de wet op de kinderarbeid. Waarom denk je anders dat je bijna nooit kleine kinderen ziet of ze altijd iemand anders nemen!johan1969 schreef:Ze hebben wschl heel hard moeten zoeken om iemand van 16 te vinden die er 11 uitziet.Evaaa schreef:Vergels is 22 in het echt en speelt iemand van 18. Lenaerts is 30, speelt iemand van wat? 24?
What's the point?
Elise ziet er in het echt een beetje ouder uit heb ik de indruk. Althans als ik eens een foto zie in de "boekskes" vond ik dat toch. Make-up, haar en styling kan veel doen...
En wtf zijn Vergels en Lenaerts ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Zeg, vonden jullie nu ook niet dat de kleren van Frank er nogal droog uitzagen nadat hij pas uit het water kwam?
0 x
Potentia Principatum
- Mona'ke
- Poster rang 2
Inderdaad, dat viel mij ook op...Caligula schreef:Zeg, vonden jullie nu ook niet dat de kleren van Frank er nogal droog uitzagen nadat hij pas uit het water kwam?

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Inderdaad, dat viel mij ook op...Caligula schreef:Zeg, vonden jullie nu ook niet dat de kleren van Frank er nogal droog uitzagen nadat hij pas uit het water kwam?

0 x
-
- Poster rang 5
een ingebouwde optie in z'n taxi mss?Caligula schreef:Zeg, vonden jullie nu ook niet dat de kleren van Frank er nogal droog uitzagen nadat hij pas uit het water kwam?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!