Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Lazylady
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Lazylady »

Skere schreef:Ging Eddy hem trouwens niet meenemen?
Hij mocht niet van Femke.
0 x
Skere
Nog geen rang

Bericht door Skere »

Lazylady schreef:
Skere schreef:Ging Eddy hem trouwens niet meenemen?
Hij mocht niet van Femke.
Dan had ze hem toch in de privé ruimte moeten leggen..
Dat kind huilde toch toen Peggy het meenam, is ook weer raar dat niemand dat gehoord/gezien heeft.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mja in Thuis zijn wel meer dingen "bijzonder" De aflevering van vandaag hing van "fouten" aan elkaar.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

het leek mij precies zo :

1. we zijn bezig aan ne goeie film, maar we moeten vandaag snel even stoppen....en doen daarna gewoon weer verder.
2. we hebben echter niet de tijd om een prima stop-and-go te bedenken.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het kan toch niet zoals Peggy zegt dat ze vandaag exact een jaar geleden zijn getrouwd? Dat was een vrijdag, dan moet dat dit jaar een zaterdag zijn denk ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy bedoelde wschlk (goede thuisspeelster als ze is) de vorige seizoensfinale, whatever de datum.
Het hele 50 minuten ding hing gewoon met haken en ogen aan mekaar, en dan nog nauwelijks.
0 x
Potentia Principatum
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Iedereen die we kennen, zoekt Lucas, maar waar zit Waldek ?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Er moet iemand rondrijden met de taxi's, anders zat Simonne daar ook maar voor piet snot aan de dispatch...
0 x
Afbeelding
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De vraag is natuurlijk of Waldek met de taxi reed of niet. Na zijn vrij bizar huwelijksaanzoek hebben we niet veel van hem gezien.
0 x
Potentia Principatum
ecirvers
x 435

Bericht door ecirvers »

johan1969 schreef:
Evaaa schreef:Vergels is 22 in het echt en speelt iemand van 18. Lenaerts is 30, speelt iemand van wat? 24?
What's the point?
Elise ziet er in het echt een beetje ouder uit heb ik de indruk. Althans als ik eens een foto zie in de "boekskes" vond ik dat toch. Make-up, haar en styling kan veel doen...
Ze hebben wschl heel hard moeten zoeken om iemand van 16 te vinden die er 11 uitziet.

En wtf zijn Vergels en Lenaerts ?
Voor kinderen zoeken ze altijd iemand die ouder is maar er jonger uitziet. Kinderen mogen zo lang niet werken volgens de wet op de kinderarbeid. Waarom denk je anders dat je bijna nooit kleine kinderen ziet of ze altijd iemand anders nemen!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ecirvers schreef:
johan1969 schreef:
Evaaa schreef:Vergels is 22 in het echt en speelt iemand van 18. Lenaerts is 30, speelt iemand van wat? 24?
What's the point?
Elise ziet er in het echt een beetje ouder uit heb ik de indruk. Althans als ik eens een foto zie in de "boekskes" vond ik dat toch. Make-up, haar en styling kan veel doen...
Ze hebben wschl heel hard moeten zoeken om iemand van 16 te vinden die er 11 uitziet.

En wtf zijn Vergels en Lenaerts ?
Voor kinderen zoeken ze altijd iemand die ouder is maar er jonger uitziet. Kinderen mogen zo lang niet werken volgens de wet op de kinderarbeid. Waarom denk je anders dat je bijna nooit kleine kinderen ziet of ze altijd iemand anders nemen!
Ja maar Jannes en Elise zijn nog steeds minderjarig en dus ook nog steeds onderhevig aan de wet op kinderarbeid. Dus dat verklaart niet waarom ze ook die hebben aangenomen om personages te vertolken die jonger zijn dan henzelf. Bovendien kan het blijkbaar wel in België om lange tijd met dezelfde heel jonge acteurs te werken. Zo zien we bij de concurrentie van Familie al een aantal jaar de personages Louise en Jelle Van den Bossche op het scherm. En die zijn altijd door dezelfde acteurs vertolkt geweest. We mogen ook niet vergeten dat in Thuis Josip Koninckx vanaf hij ongeveer acht jaar tot en met hij veertien jaar was Franky Bomans gestalte heeft gegeven. Ik denk dus niet dat de wet op kinderarbeid het grootste probleem is, maar dat de Thuismakers er gewoon liever de voorkeur aan geven om weinig tot geen kinderen in hun verhaal te op te nemen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zeg, vonden jullie nu ook niet dat de kleren van Frank er nogal droog uitzagen nadat hij pas uit het water kwam?
0 x
Potentia Principatum
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Caligula schreef:Zeg, vonden jullie nu ook niet dat de kleren van Frank er nogal droog uitzagen nadat hij pas uit het water kwam?
Inderdaad, dat viel mij ook op... ;)
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Caligula schreef:Zeg, vonden jullie nu ook niet dat de kleren van Frank er nogal droog uitzagen nadat hij pas uit het water kwam?
Inderdaad, dat viel mij ook op... ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

een ingebouwde optie in z'n taxi mss? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie