Inderdaad... Ik vond het echt zo'n zuur mannetje wat zelf niet aan zijn trekken komt en dan maar wat gaat lopen zaniken over andere mensen hun leven. Eddy wordt er niet sympathieker op zo.martha schreef: di 02 jan 2024, 14:59 Wat kan die marginale vent toch overdrijvenNu heeft Tom volgens hem Karin & Vince betrapt in hunne "puren" terwijl ze aan het beboppen waren of een "engelse draad aan het trekken waren".
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

1 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1725
 - Contacteer:

Hij was de slechtste nog niet...toen hij werkte bij Adil, z'n vriendschap met Tilly, toen hij voor Daan zorgde, hoe hij z'n Britaniekske ondersteunde. Maar nu..wat hebben ze van hem gemaakt: een leugenachtige, wraakzuchtige, en inderdaad marginale man met een onbetrouwbare blik in z'n ogen. Kan er werkelijk zo'n korte tijd zo'n persoonlijkheidswissel plaatsvinden?? Of is het na de teleurstelling over z'n job, z'n relatie met Angèle die op de klippen liep??

0 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Inderdaad...daffy duck schreef: di 02 jan 2024, 17:35 Maar nu..wat hebben ze van hem gemaakt: een leugenachtige, wraakzuchtige, en inderdaad marginale man met een onbetrouwbare blik in z'n ogen. Kan er werkelijk zo'n korte tijd zo'n persoonlijkheidswissel plaatsvinden??
Eigenlijk gaat hij weer zo'n beetje terug naar "af", want toen Eddy de eerste jaren in Thuis rondliep, was hij een agressieve dronkenlap met losse handjes die zelfs niet van stiefdochter Femke af kon blijven, hè? Toen was hij ronduit gevaarlijk, en door de jaren heen is dat continue toe- en afgenomen. Ik vind het alleen jammer dat dat te pas en te onpas ingezet wordt, om hem dan een tijdje later weer ineens een compleet toegewijde opa te zien zijn, bijvoorbeeld. Ieder mens heeft natuurlijk goede en minder goede kanten, maar bij Eddy zijn ze zo extreem verschillend dat het niet mooi meer is.
	1 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Vandaag had hij wel gelijk om Waldek buiten te zetten, hoe ergerlijk hij zich anders ook gedraagt.

0 x

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

En waarom hij eigenlijk Tom wil aanpakken begrijp ik ook niet. Hij heeft toch geen enkel nadeel ondervonden of heb ik iets gemist ? Dat Frank door Tom zijn dreigement Robin niet meer mocht zien was eigenlijk Frank's zijn schuld want "Nonkel" zal wel niet tegen marginale Eddy gezegd hebben hoe hij Robin heeft gekwetst door een smerige tirade over Marianne. 

Inderdaad Christel. Hij & Nancy waren regelrechte zware alcoholisten. Altijd vreemd gevonden dat beiden zonder hulp van de ene dag op de andere van de drank zijn afgeraakt.Christel schreef: di 02 jan 2024, 17:44 Eigenlijk gaat hij weer zo'n beetje terug naar "af", want toen Eddy de eerste jaren in Thuis rondliep, was hij een agressieve dronkenlap met losse handjes die zelfs niet van stiefdochter Femke af kon blijven, hè?
	1 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Ik denk dat Eddy zich verveelt en daarom maar al te graag meedoet met de wraakspelletjes van Frank.
Eerst het been van Ilias, nu de ziekenhuisopname van zijne copain.

Eerst het been van Ilias, nu de ziekenhuisopname van zijne copain.
	1 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

^ Inderdaad... Eddy heeft het hokkemors in en iedereen zal dat geweten hebben, blijkbaar.
Hij had wel gelijk tegenover Waldek, vind ik ook, maar die gedraagt zich dan ook net zo goed buitensporig. Op die manier ga je sowieso geen verhaal halen bij de mensen.
Maar verder is Eddy altijd al gebeten geweest op iedereen die het in zijn ogen beter getroffen heeft in het leven dan hij zelf, en dat lijkt alleen maar erger te worden als hij zich niet goed voelt over het een of het ander. Wat dat betreft zijn hij en Vince - en Frank eigenlijk net zo goed - dan ook ideale vrienden, want ze staan er met z'n allen inmiddels om bekend dat alle ellende die hen overkomt, altijd aan een ander ligt. Ze zwelgen nog net niet in hun zelfmedelijden elke keer.
In elk geval een lekker positief stel bij elkaar...

Hij had wel gelijk tegenover Waldek, vind ik ook, maar die gedraagt zich dan ook net zo goed buitensporig. Op die manier ga je sowieso geen verhaal halen bij de mensen.
Maar verder is Eddy altijd al gebeten geweest op iedereen die het in zijn ogen beter getroffen heeft in het leven dan hij zelf, en dat lijkt alleen maar erger te worden als hij zich niet goed voelt over het een of het ander. Wat dat betreft zijn hij en Vince - en Frank eigenlijk net zo goed - dan ook ideale vrienden, want ze staan er met z'n allen inmiddels om bekend dat alle ellende die hen overkomt, altijd aan een ander ligt. Ze zwelgen nog net niet in hun zelfmedelijden elke keer.
In elk geval een lekker positief stel bij elkaar...
	1 x

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Ik besef goed dat een personage als Eddy bij heel veel kijkers in een bovenste schuif ligt maar bij mij stoorde zijn vettige klap van gisterenavond . a) de schuiftrompet van Frank b) de plastuit in de broek steken zodat de vrouwen denken dat hij goed bedeeld is  
  en last but not least : zijn eigen klokkenspel waar hij ontzettend trots op is. Sorry mensen, zulke mannen moeten bij mij ver uit de buurt blijven. Heb er genoeg zo gekend  

Gewoon genant  

1 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1725
 - Contacteer:

idem dito en dan al dat bier drinken. Verstandig bij iemand die waarschijnlijk medicatie neemt. Frank zou beter naar de hulp kijken waar Simonne voor gezorgd heeft en niks dan goeds met hem voorheeft. Neen, liever als een dronken boer daar in z'n bed liggen en niks van hulp aanvaarden die het goed met hem voor heeft. Eddy is nochtans een periode te pruimen geweest, maar nu schiet hij toch wel duchtig tekort in beschaafd en verstandig overkomen.
	1 x

- 
				Trouwe kijker
 - Nog geen rang
 - x 112
 - x 27

Zijn oversekst gedrag begint werkelijk groteske en vooral belachelijke vormen aan te nemen.

4 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1725
 - Contacteer:

Past echt niet bij z'n fysieke uitstraling, voor zover je dit zo kunt noemen. zie hem liever in een meer aanvaardbare situatie dan met 2 vrouwen het bed delen. ( zoals hij toch zelf beweert) . Laat die man eens de lotto winnen, een uitdagende hobby beginnen of zoiets dat hij iets creatiever uit de hoek kan komen.Trouwe kijker schreef: ma 29 apr 2024, 15:57 Zijn oversekst gedrag begint werkelijk groteske en vooral belachelijke vormen aan te nemen.
	1 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1039

Dat haantjesgedrag past ook totaal niet bij zijn leeftijd (en uiterlijk) en het is ook niet bepaald dat hij veel geld verdient met die klusjes in het zwart bij Adil...
Straks nog eentje die in de schulden geraakt.

Straks nog eentje die in de schulden geraakt.
	2 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Ik had gisteren toch wel met hem te doen: de laatste tijd heeft hij zich inderdaad ingezet voor anderen en nu krijgt het stank voor dank.
En laat het uit verveling of eenzaamheid zijn, dan nog legde hij zowel Vince als Frank in de watten.
Maar de heren vonden dat niet meer dan normaal en zo gauw ze hem niet meer nodig hadden, lieten ze Eddy vallen.

En laat het uit verveling of eenzaamheid zijn, dan nog legde hij zowel Vince als Frank in de watten.
Maar de heren vonden dat niet meer dan normaal en zo gauw ze hem niet meer nodig hadden, lieten ze Eddy vallen.
	3 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1725
 - Contacteer:

Dat is zeker het geval en ik kan me niet herinneren dat al één van hen een vinger uitgestoken heeft of teruggekeken heeft naar Eddy. Hij is toch goed voor hen geweest en verdient het niet om op dergelijke manier behandeld te worden.
	0 x

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

Het wordt inderdaad tijd dat hij iets te doen krijgt.daffy duck schreef: ma 29 apr 2024, 17:07 Laat die man eens de lotto winnen, een uitdagende hobby beginnen of zoiets dat hij iets creatiever uit de hoek kan komen.
Hopelijk verdwijnt hij niet uit Thuis. Ook al is zijn verhaallijn de laatste tijd belachelijk, het is nog steeds een van de weinig positieve personages
	2 x