Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Waarom is Peter zo opgetogen dat Marianne zijn cliënte blijft? Kan zij zich nog wel een advocaat veroorloven?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar mss werkt hij voor Marianne wel Pro Deo?
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Nu ben ik wel benieuwd naar het voorstel van Peter aan Tom en naar het gesprek Tom-Peter-Karin..
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Ik begrijp Peter wel, maar de manier waarop hij het nieuws bracht...
Weer dat valse monkel-lachje dat we ook al zagen toen hij Luc compleet de grond in boorde.
Hetzelfde lachje als toen hij tegen Eddy zei dat 'Peggy nog iets te goed had'...
Dit paste zo erg in zijn manier van doen, hij leek oprecht blij dat hij iemand een hak kon zetten.
Weer dat valse monkel-lachje dat we ook al zagen toen hij Luc compleet de grond in boorde.
Hetzelfde lachje als toen hij tegen Eddy zei dat 'Peggy nog iets te goed had'...
Dit paste zo erg in zijn manier van doen, hij leek oprecht blij dat hij iemand een hak kon zetten.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die Karin had hem ook een hak gezet ....en ik denk dat hij hiermee Tom een grote dienst bewijst .
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het zou best kunnen dat hij Tom hier een grote dienst mee bewijst, dat zal in de toekomst blijken.
Maar als het om de houding van Peter gaat, die volgens mij niet eens zozeer met Tom te maken had maar inderdaad meer met het feit dat hij iemand weer eens een hak kon zetten, dan ben ik echt minder enthousiast. Het zegt veel over zijn karakter, en in mijn ogen niet veel positiefs.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...

Maar als het om de houding van Peter gaat, die volgens mij niet eens zozeer met Tom te maken had maar inderdaad meer met het feit dat hij iemand weer eens een hak kon zetten, dan ben ik echt minder enthousiast. Het zegt veel over zijn karakter, en in mijn ogen niet veel positiefs.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Nu hadden Tom en Peter het de avond daarvoor al beslist. En Tom ging akkoord,zodus mogen we er vanuit gaan dat hij liever (en terecht) de meerderheid behoudt. Peter heeft eigelijk alleen maar het blijde nieuws aan Karin gemeld die er verkeerdelijk vanuit ging dat het 50-50 zou zijn.. Dat hij daar een beetje plezier in had,tot daar toe; ze heeft hem ook al dikwijls genoeg gejend.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Wat ik me in dezer zaak steeds afvraag: waarom hebben ze Karin gevraagd om deel uit te maken van hun advocatenpraktijk? Ze kenden haar toch wel tamelijk goed, ze is vaak genoeg ingevallen. Vanaf het begin hebben de 2 kleuters tegen haar samen gespannen op een meestal spottende manier.
Deze laatste actie was duidelijk van tevoren bepaald door Tom en Peter.En dat walgelijke lachje van Peter bewees dat hij haar een hak wilde zetten. En waarom? Omdat zij hij op zijn gedrag had gewezen i.v.m. de manier waarop hij met zijn klanten om ging . Daarom zeg ik :wegwezen Karin. Laat Tom het maar alleen opknappen.
Deze laatste actie was duidelijk van tevoren bepaald door Tom en Peter.En dat walgelijke lachje van Peter bewees dat hij haar een hak wilde zetten. En waarom? Omdat zij hij op zijn gedrag had gewezen i.v.m. de manier waarop hij met zijn klanten om ging . Daarom zeg ik :wegwezen Karin. Laat Tom het maar alleen opknappen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Wat hem duidelijk de mindere van de twee maakt.Caligula schreef:Dat hij daar een beetje plezier in had,tot daar toe; ze heeft hem ook al dikwijls genoeg gejend.
Een rancuneus ventje is het, eender 'hoe goed zijn relatie ook loopt momenteel, hij zou zich beter schrap zetten voor minder goede tijden.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het geeft de indruk dat zij -tegen verwachting van de kijkers- Karin aangenomen hebben als minderheidspartner omdat zij de enige advocate was waarover zij hoopten baas te kunnen spelen.jessie V. schreef:Wat ik me in dezer zaak steeds afvraag: waarom hebben ze Karin gevraagd om deel uit te maken van hun advocatenpraktijk? Ze kenden haar toch wel tamelijk goed, ze is vaak genoeg ingevallen. Vanaf het begin hebben de 2 kleuters tegen haar samen gespannen op een meestal spottende manier.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel dat weet ik niet. Ik denk dat Peter Karin juist heel goed heeft ingeschat voor wat ze is en dat hij dit aan Tom heeft willen duidelijk maken. M.i. zou Tom beter luisteren naar zijn maat.satine schreef:Wat hem duidelijk de mindere van de twee maakt.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja idd, Karin is er wel op uit om op termijn daar de baas te spelen.Caligula schreef:Wel dat weet ik niet. Ik denk dat Peter Karin juist heel goed heeft ingeschat voor wat ze is en dat hij dit aan Tom heeft willen duidelijk maken. M.i. zou Tom beter luisteren naar zijn maat.satine schreef:Wat hem duidelijk de mindere van de twee maakt.
Blijkbaar is ze op zichzelf ook niet zo succesvol of te beperkt qua mogelijkheden (waarom zou ze anders niet op haar alleen een advocatenkantoor blijven runnen?) waardoor ze het wel een opportuniteit vond om zich in te kopen in een advocatenkantoor dat blijkbaar wel goed draait.
Daarvoor wil Peter Tom waarschuwen dat ze wel de ambitie heeft om de boel daar over te nemen. Zeker als ze cliënteel aantrekt waar Tom niet zoveel ervaring mee heeft. Tom zou dus toch maar oppassen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar Peter lag al dwars wat Karin betreft, voordat ze met het aantrekken van grote klanten begon. Ik zeg niet dat hij nu geen gelijk heeft, omdat Karin het inderdaad wel heel groots ziet en vooral zonder fatsoenlijk vooroverleg met Tom heeft gehandeld, maar dat kon Peter van tevoren niet weten...
Ze heeft Tom en Peter uit de brand geholpen toen Peter zijn werk om begrijpelijke redenen niet kon doen, en toen was er met Karin nog geen vuiltje aan de lucht. Maar toen hij daarna uit dat dal op begon te krabbelen en bleek dat hij zijn tijd niet in het advocatenkantoor, maar in de Withoeve wilde steken (en Karin hem terecht op zijn puntjes wees), is het pas scheef beginnen lopen. Tot zelfs de klanten begonnen te klagen en wegliepen...
Of Peter uiteindelijk nou wel of geen gelijk gaat krijgen wat Karin betreft, dat zien we vanzelf, maar beide heren hebben voor die tijd al duidelijk laten zien dat ze niet tegen een sterke vrouw op kunnen die gewoon op een professionele manier haar werk wil doen. En dat Peter zich dan op deze manier verkneukelt omdat hij haar terug kon pakken, vind ik alleen maar heel triest en kinderachtig...
Ze heeft Tom en Peter uit de brand geholpen toen Peter zijn werk om begrijpelijke redenen niet kon doen, en toen was er met Karin nog geen vuiltje aan de lucht. Maar toen hij daarna uit dat dal op begon te krabbelen en bleek dat hij zijn tijd niet in het advocatenkantoor, maar in de Withoeve wilde steken (en Karin hem terecht op zijn puntjes wees), is het pas scheef beginnen lopen. Tot zelfs de klanten begonnen te klagen en wegliepen...
Of Peter uiteindelijk nou wel of geen gelijk gaat krijgen wat Karin betreft, dat zien we vanzelf, maar beide heren hebben voor die tijd al duidelijk laten zien dat ze niet tegen een sterke vrouw op kunnen die gewoon op een professionele manier haar werk wil doen. En dat Peter zich dan op deze manier verkneukelt omdat hij haar terug kon pakken, vind ik alleen maar heel triest en kinderachtig...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Op een professionele manier zeg je? Daar wil ik toch wel een randbemerking aan toevoegen hoor! Wat ze met Toon doet IN het kantoor is allesbehalve professioneel.Ik herhaal: ze wil die zaak overnemen kost wat kost en Peter heeft dat door. Vandaar zijn waarschuwing richting Tom.Christel schreef:Of Peter uiteindelijk nou wel of geen gelijk gaat krijgen wat Karin betreft, dat zien we vanzelf, maar beide heren hebben voor die tijd al duidelijk laten zien dat ze niet tegen een sterke vrouw op kunnen die gewoon op een professionele manier haar werk wil doen. En dat Peter zich dan op deze manier verkneukelt omdat hij haar terug kon pakken, vind ik alleen maar heel triest en kinderachtig...
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Doet ze dat onder werktijd en hebben de klanten daar bijgevolg last van?Caligula schreef:Op een professionele manier zeg je? Daar wil ik toch wel een randbemerking aan toevoegen hoor! Wat ze met Toon doet IN het kantoor is allesbehalve professioneel.Christel schreef:die gewoon op een professionele manier haar werk wil doen.
Dat hadden de klanten wél van het feit dat Peter hun zaken niet fatsoenlijk opvolgde en hen niet terug belde en zo, dat is het punt dat ik wilde maken...
0 x