Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Zijn gezicht ook toen hij op Rosa en Dirk botste

Ik vond het bovendien bijna knap hoe hij zijn eigen aandeel in de hele teloorgang van zijn "band" met Rosa, wist te negeren...

En Dieter krijgt van mij ook een knoerharde lap rond zijn oren. Wat een vreselijk bekrompen en onbuigzaam mannetje is dat blijkbaar. Bah!

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ilias, een typisch voorbeeld van de splinter en de balk.
Zijn vader heeft tien jaar lang geboet voor wat hij heeft uitgestoken en toch beweert Ilias "die komt overal mee weg"
Ik vermoed dat hij het vooral over zichzelf heeft, want zoals nonkel Didi weeral zijn jongste stunt vergoelijkt, het is niet okay. Hij is zélf degene die overal mee weg komt. En dan nog klagen dat de Franse politie die gestolen fietsen heeft aangeslagen
Zijn vader heeft tien jaar lang geboet voor wat hij heeft uitgestoken en toch beweert Ilias "die komt overal mee weg"

Ik vermoed dat hij het vooral over zichzelf heeft, want zoals nonkel Didi weeral zijn jongste stunt vergoelijkt, het is niet okay. Hij is zélf degene die overal mee weg komt. En dan nog klagen dat de Franse politie die gestolen fietsen heeft aangeslagen

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Van mij ook een dikke lap voor Ilias.
Wat een kleuter!!!
Niet alleen met zijn 'fietsenhandeltje', waar hij vindt dat alles geoorloofd is, als het hem maar opbrengt, maar ook de hatelijke houding tegenover zijn vader.
Die laat hem met rust, dus wat is het probleem?
Dan verder hoe hij zich moeit met de relatie van zijn moeder en dat Peter (advocaat nota bene) op zijn vingers getikt wordt omdat hij geen klacht wil neerleggen.
En ook nog zijn gebrek aan empathie voor Silke - hoe onnozel kan iemand doen?
Heel soms twijfel ik wel eens of Ilias wel een normale intelligentie heeft, want hij gedraagt zich vaak alsof hij van het leven niet veel snapt.
Dieter en Waldek verdienen ook allebei een dikke pets tegen hun kop.
Maar dat is al bijna dagelijkse kost aan het worden.
En dan nog een lap voor Angèle. Denkt ze echt dat Eddy en Dirk nu opeens besties gaan zijn?
Ik wil het gezicht van Eddy zien als ze hem vertelt over het 'weekendje weg'.
Ook vreemd dat Rosa daar meteen in mee ging.
Ik zou geen pottenkijker zoals Angèle een heel weekend in mijn buurt kunnen verdragen, zeker niet als ze de hele tijd jubelt hoe ik mijn relatie aan haar te danken heb.
Wat een kleuter!!!
Niet alleen met zijn 'fietsenhandeltje', waar hij vindt dat alles geoorloofd is, als het hem maar opbrengt, maar ook de hatelijke houding tegenover zijn vader.
Die laat hem met rust, dus wat is het probleem?
Dan verder hoe hij zich moeit met de relatie van zijn moeder en dat Peter (advocaat nota bene) op zijn vingers getikt wordt omdat hij geen klacht wil neerleggen.
En ook nog zijn gebrek aan empathie voor Silke - hoe onnozel kan iemand doen?
Heel soms twijfel ik wel eens of Ilias wel een normale intelligentie heeft, want hij gedraagt zich vaak alsof hij van het leven niet veel snapt.
Dieter en Waldek verdienen ook allebei een dikke pets tegen hun kop.
Maar dat is al bijna dagelijkse kost aan het worden.
En dan nog een lap voor Angèle. Denkt ze echt dat Eddy en Dirk nu opeens besties gaan zijn?
Ik wil het gezicht van Eddy zien als ze hem vertelt over het 'weekendje weg'.
Ook vreemd dat Rosa daar meteen in mee ging.
Ik zou geen pottenkijker zoals Angèle een heel weekend in mijn buurt kunnen verdragen, zeker niet als ze de hele tijd jubelt hoe ik mijn relatie aan haar te danken heb.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij heeft Ilias een beperking, hij kan zich idd niet in Silke inleven en denkt dat hij alles mag, oa inbeslag genomen fietsen verpatsen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Alexander Coseyns. Heel laag om een kind te betrekken bij zijn vetes, maar ik ben intussen niks anders gewoon van hem 

2 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Frank! Heeft ook geen greintje benul van hoe mensen in elkaar zitten. Hoe kan hij nou een paar dagen in het zelfde huis verblijven met Simonne en Dirk. Onnozel !
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook Frank! Hoe vol onbegrip voor je partner kan je zijn!
Dat is echt de kat bij de melk zetten, maar daar heeft hij zelfs geen oog voor. Hij denkt werkelijk dat hij z'n Suske daarmee een plezier doet!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Ilias. Maar vooral Dieter. Zomaar ongevraagd ergens opduiken en zich opdringen om te kunnen blijven, en dan nog zonder te vragen aan andermans eten zitten.
Zoals Sam het zei, overjaarse puber, dat is hij
Zoals Sam het zei, overjaarse puber, dat is hij

Laatst gewijzigd door Thom op wo 25 jan 2023, 06:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Frank. Hij heeft er geen probleem mee dat Dirk meegaat naar de ardennen. Heeft hij zich al één seconde afgevraagd hoe Simonne zich moet voelen bi heel dat circus?? 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dieter. Dat hij iets uit de koelkast neemt is nog een beetje verstaanbaar. Maar aanschuiven op de zetel en beslissen wat een ander in zijn eigen huis op zijn eigen zetel bekijkt
Van mij had hij een appel tegen zijn kop gekregen!

3 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- martha
- Poster rang 5
- x 972