iheidiw schreef:Dat vind ik dan nog zacht uitgedrukt. De meesten vrouwen hebben wel ergere troetelnaampjes voor degene die er met hun partner vandoor is. Dus Peggy houdt het hier nog heel beschaafd.
Heu...ja. Ze heeft ook al eens chiwawa gezegd...

iheidiw schreef:Dat vind ik dan nog zacht uitgedrukt. De meesten vrouwen hebben wel ergere troetelnaampjes voor degene die er met hun partner vandoor is. Dus Peggy houdt het hier nog heel beschaafd.
Wie van haar ouders zou Peggy geleerd hebben om iets op een beschaafde manier te doen?zanacht schreef:Ja zo kennen we Peggy steeds een grote bek als er niet gezegd word wat zij horen wil. Ze kan zelfs niet eens op een beschaafde manier voor haar mening opkomen.
ja, dat was al een verhaallijn dat ik vergeten was.Caligula schreef:Peggy toont nu wel echt haar goede wil ivm de taxis en Femke ziet het wel zitten. Ik hoop dat het gemeend is en dat Femke haar koppig ventje kan overtuigen. Met haar argumenten moet dat toch niet zo moeilijk zijn.
Met wat argumenten van Femke moet dat toch wel lukken denk ik. Peggy heeft in ieder geval haar goede wil getoond.Captain Cuckoo schreef:Gaat Peter er ook zo ver denken?
't Zou tijd worden!Caligula schreef:Met wat argumenten van Femke moet dat toch wel lukken denk ik. Peggy heeft in ieder geval haar goede wil getoond.Captain Cuckoo schreef:Gaat Peter er ook zo ver denken?
Tuurlijk: tussen de soep en de patatten, en Rosa zal gewoontegetrouw met haar gedachten elders zijn geweest.satine schreef:Ik vraag me af of Peggy dit met Rosa besproken heeft, voor ze haar voorstel deed aan Femke.