Thilly Van Santen (Lauren Muller)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Jasper daagt Thilly uit om aan de coke te snuiven, ik benieuwd of zij aan de verleiding zal kunnen weerstaan maar ik vrees er voor. 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zal waarschijnlijk niet de eerste keer zijn dat zij met dat goedje in aanraking komt...en er zullen daar zeker nog andere Tilly geheimen bloot gelegd worden! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar lijkt het wel op, inderdaad.
En ik vind het een beetje triest, ergens, hoe hij toch steeds als een hondje achter haar aan blijft lopen.
Van de ene kant super lief dat hij zo bezorgd is, natuurlijk, maar van de andere kant vraag ik me toch hoe langer hoe meer af waar hij die grenzeloze toewijding op blijft baseren. Hoe vaak moet hij nog door haar verrast worden voordat hij beseft dat Thilly in feite van fabeltjes aan elkaar hangt?
En ik vind het een beetje triest, ergens, hoe hij toch steeds als een hondje achter haar aan blijft lopen.
Van de ene kant super lief dat hij zo bezorgd is, natuurlijk, maar van de andere kant vraag ik me toch hoe langer hoe meer af waar hij die grenzeloze toewijding op blijft baseren. Hoe vaak moet hij nog door haar verrast worden voordat hij beseft dat Thilly in feite van fabeltjes aan elkaar hangt?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Misschien z'n zin voor avontuur? Hij is er ook niet vies van: heeft Rosa ingeruild, vond het een te saai leven. Het is een uitdaging voor hem.Christel schreef: di 26 nov 2019, 10:30 ik vind het een beetje triest, ergens, hoe hij toch steeds als een hondje achter haar aan blijft lopen.
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Een beetje wel ja, omdat we het volledige verhaal nog niet kennen (mogelijke verkrachting). Anderzijds, heeft ze wel bewust het gevaar opgezocht.tvx1 schreef: di 26 nov 2019, 17:37 nounake schreef: ↑di 26 nov 2019, 15:08
Eindelijk heeft ze gekregen wat ze verdiende!
Dat vind ik toch een beetje te hard.
0 x
-
- Nog geen rang
"Ik dacht dat dat gewoon cocaine was" zegt Tilly..... HALLO .... GEWOON.... moeten we dat "gewoon" vinden ? Gaat men daar zo licht over tegenwoordig ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Het is te hopen dat Thilly niet verslaafd raakt aan die drugs.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
De vraag is natuurlijk hoe ze dat gaan uitzoeken? Geen camerabeelden, geen getuigen en het slachtoffer die zelf niet meer weet wat er gebeurde omdat ze volledig onder invloed was van drugs ?
Bovendien zijn er de sms-berichten enz
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Uitzoeken? Niet meer hé Tiboko. Ze heeft categoriek een gynaecologisch onderzoek geweigerd en ze is het tegen doktersadvies in afgebold uit het ziekenhuis.Tiboko schreef: wo 27 nov 2019, 12:37 heidiw schreef: ↑di 26 nov 2019, 23:57
mogelijke verkrachting.
De vraag is natuurlijk hoe ze dat gaan uitzoeken? Geen camerabeelden, geen getuigen en het slachtoffer die zelf niet meer weet wat er gebeurde omdat ze volledig onder invloed was van drugs ?
Bovendien zijn er de sms-berichten enz
Blijkbaar zijn de meningen over deze verhaallijn zeer gemengd (volgens sommige media toch) maar toch vind ik het goed dat dit aan bod komt. Niet dat ze alles in close up moeten laten zien maar hier zorgt het wel voor duiding. Ik heb nogal een zware beroepsmisvorming

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In die zin vind ik het ook wel goed dat ze dit eens ter sprake brengen in Thuis.
Mensen komen tegenwoordig vrij makkelijk aan drugs en het wordt ook veelvuldig gebruikt, blijkbaar. Zo veelvuldig, dat wij tijdens een EHBO-bezoek in het weekend door de verpleging al eens gewaarschuwd werden dat het op zaterdagnacht altijd ontzettend druk is met uitgaanspubliek, wat dus allerlei soorten drugs gebruikt had met verschillende vervelende gevolgen.
Tsja...
Maar goed, zo'n gynaecologisch onderzoek had inderdaad misschien nog iets op kunnen leveren, maar verder had Thilly eigenlijk sowieso al geen poot om op te staan en nu al helemaal niet meer. Heel dom van haar, deze hele historie...
Niemand verdient het om zo behandeld te worden en vraagt daar ook nooit om, vind ik. Maar dat gezegd hebbend, is het idd wel zo dat Thilly zelf bewust het gevaar opgezocht heeft. Veel medelijden heb ik dan ook niet met haar, ook al had dit nooit mogen gebeuren.
Ik hoop vooral dat die Jasper eens het deksel op zijn neus krijgt.

Mensen komen tegenwoordig vrij makkelijk aan drugs en het wordt ook veelvuldig gebruikt, blijkbaar. Zo veelvuldig, dat wij tijdens een EHBO-bezoek in het weekend door de verpleging al eens gewaarschuwd werden dat het op zaterdagnacht altijd ontzettend druk is met uitgaanspubliek, wat dus allerlei soorten drugs gebruikt had met verschillende vervelende gevolgen.
Tsja...

Maar goed, zo'n gynaecologisch onderzoek had inderdaad misschien nog iets op kunnen leveren, maar verder had Thilly eigenlijk sowieso al geen poot om op te staan en nu al helemaal niet meer. Heel dom van haar, deze hele historie...
Niemand verdient het om zo behandeld te worden en vraagt daar ook nooit om, vind ik. Maar dat gezegd hebbend, is het idd wel zo dat Thilly zelf bewust het gevaar opgezocht heeft. Veel medelijden heb ik dan ook niet met haar, ook al had dit nooit mogen gebeuren.
Ik hoop vooral dat die Jasper eens het deksel op zijn neus krijgt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Judith zei dat ze vond dat het moest onderzocht worden of er seksueel contact geweest is.
Daarop knikte Thilly 'ja'.
In de volgende scène ging het erover of ze nu klacht moesten neerleggen voor verkrachting, of had Thilly in haar bedwelming gewoon vrijwillig mee gedaan?
Judith begon zelfs met 'nu we dit weten' of iets in die trant.
Dat geeft mij toch niet de indruk dat ze dat onderzoek geweigerd heeft.
Ze vond alleen 'verder onderzoek' niet nodig, wat ze daarmee dan ook bedoelde.
Daarop knikte Thilly 'ja'.
In de volgende scène ging het erover of ze nu klacht moesten neerleggen voor verkrachting, of had Thilly in haar bedwelming gewoon vrijwillig mee gedaan?
Judith begon zelfs met 'nu we dit weten' of iets in die trant.
Dat geeft mij toch niet de indruk dat ze dat onderzoek geweigerd heeft.
Ze vond alleen 'verder onderzoek' niet nodig, wat ze daarmee dan ook bedoelde.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ze had in elk geval alweer een franke teut tegenover de verpleegster en Waldek toen ze naar huis wilde!
0 x