Mo
-
- Poster rang 1
Re: Mo
ja, maar die baas was vroeger knecht in hetzelfde bedrijf, ik weet niet goed, maar hopelijk voor hen geven velen hen een 2e kans en éé��ze zichzelf opnieuw kunnen bewijzen zal de positieve mond-aan-mond reclame wel zijn werk doen
en hou er ook rekening mee dat frank de naam zoveel mogelijk zal willen besmeuren
en hou er ook rekening mee dat frank de naam zoveel mogelijk zal willen besmeuren
0 x
-
- Poster rang 4
Maar Sanitechniek had niet echt een slechte naam bij de klanten, dacht ik ?
Dat blijft altijd wel hangen en daarop rekenen ze wellicht.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
Inderdaad, was gewoon door heel dat eldorado-gedoe dat de zaak failliet ging... Op zich had dat niet veel te maken met het contact en werk bij klanten enz... En die waren over het algemeen vrij positief over Sanitechniek! Ik vind het er wel ook over van Mo dat hij de zaak terug 'Sanitechniek' gaat noemen... flauw!frank schreef:Maar Sanitechniek had niet echt een slechte naam bij de klanten, dacht ik ?
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Dat is inderdaad zeer flauw. Hij zegt dat het een puur zakelijke keuze is, maar dat hij elke keer over het lekkere eten begon toen Aisha daar over begon, zegt volgens mij wel genoeg.
Frank kennende zal hij het hier niet bij laten en zullen we de komende weken op een kinderachtig spelleke kunnen zien.
Frank kennende zal hij het hier niet bij laten en zullen we de komende weken op een kinderachtig spelleke kunnen zien.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan, en dat geldt ook voor zijn dochter (en haar tuttige, en uit de hoogte doende opmerkingen tegenover Frank gisterenMieke schreef:Ha aan alle naievelingen die denken dat Mo Frank helemaal geen hak wil zetten, na de aflevering van gisteren is het tegendeel nog maar eens bewezen. Aaarrrggghhh ik kan Mo niet meer zien!!![]()

En het feit dat Sanitechniek een goede naam had, en dat hij die naam daarom gekozen heeft, dat gaat er bij mij ook totaal niet in. Dat hij gewoon toegeeft dat hij dit allemaal doet om Frank en Simonne dwars te zitten, in plaats van ook nog eens zo schijnheilig te doen!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Coise?? Als Mo nu een eigen zaak wil opstarten is er niemand die hem kan tegenhouden, zeker Frank niet en als hij die opnieuw Sanitechniek wil noemen, dan is er ook niemand die hem kan tegenhouden, zoals Aisha gisteren zei. Vrije markt heet dat. Frank moet zich eens minder als een klein kind gedragen; zijn vorig gedrag tegenover Mo was ook niet altijd mooi.
0 x
-
- Nog geen rang
Willy Crevits schreef:Coise?? Als Mo nu een eigen zaak wil opstarten is er niemand die hem kan tegenhouden, zeker Frank niet en als hij die opnieuw Sanitechniek wil noemen, dan is er ook niemand die hem kan tegenhouden, zoals Aisha gisteren zei. Vrije markt heet dat. Frank moet zich eens minder als een klein kind gedragen; zijn vorig gedrag tegenover Mo was ook niet altijd mooi.
Denk dat de Mo zich kinderachtiger gedraagt dan Frank

0 x
- Gertj3
- Poster rang 1
Sorry als je weet dat iemand je niet kan uitstaan of dat je met iemand in ruzie bent dan ga je niet bewust voor zijn huis een nieuwe zaak beginnen die voor de anderen een emotionele verleden of reactie kan uitlokken !wiesjeu schreef:Willy Crevits schreef:Coise?? Als Mo nu een eigen zaak wil opstarten is er niemand die hem kan tegenhouden, zeker Frank niet en als hij die opnieuw Sanitechniek wil noemen, dan is er ook niemand die hem kan tegenhouden, zoals Aisha gisteren zei. Vrije markt heet dat. Frank moet zich eens minder als een klein kind gedragen; zijn vorig gedrag tegenover Mo was ook niet altijd mooi.
Denk dat de Mo zich kinderachtiger gedraagt dan Frank
Frank is dan nog heel braaf !! Zoals Mo hem zo eens een boks op zijne neus gegeven heeft had Frank eigenlijk al veel langer één mogen weergeven maar hij houd zich koest op dat vlak ! Da bewijst dat hij wat volwassener is op da vlak
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
- Poster rang 4
maar t zijn alle 2 kleine kinderen.
Frank en Mo gelijken momenteel eigenlijk heel erg op elkaar.
Trouwens ook niet vergeten dat Frank Mo zijn bed op de binnenkoer van Ter Smissen gaan zetten is hé. Ook niet echt direct een volwassen gedrag.
Het ene lokt het andere uit.

Trouwens ook niet vergeten dat Frank Mo zijn bed op de binnenkoer van Ter Smissen gaan zetten is hé. Ook niet echt direct een volwassen gedrag.
Het ene lokt het andere uit.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
Hopelijk gaat z'n flutzaakske rap failliet
En idd, zoals iemand hier al schreef, toen Aisha zo uit de hoogte deed kon ik haar wel iets doen. Zo vader, zo dochter blijkbaar

En idd, zoals iemand hier al schreef, toen Aisha zo uit de hoogte deed kon ik haar wel iets doen. Zo vader, zo dochter blijkbaar

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Gertj3
- Poster rang 1
Failliet niet echt maar ze moeten hem het leven zo zuur mogelijk maken de BomansMieke schreef:Hopelijk gaat z'n flutzaakske rap failliet![]()

0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
- Nog geen rang
Kzou maar oppassen moest ik Frank Bomans zijn, sebiet zit heel de taliban achter hemGertj3 schreef:Failliet niet echt maar ze moeten hem het leven zo zuur mogelijk maken de BomansMieke schreef:Hopelijk gaat z'n flutzaakske rap failliet![]()

0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p