laatst geziene film
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
-
interrupted
- Poster rang 1

Re: laatst geziene film
Batman!
Had de vorige films niet gezien, maar toch vond ik het een heel goede film. Almost cried!
Had de vorige films niet gezien, maar toch vond ik het een heel goede film. Almost cried!
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ik heb eens 1 keer een film in 3D gezien. Dat was 'The smurfs'. Voor mij mocht dat net zo goed in 2D, vond er niets speciaal aan. Bovendien, binnen 10 jaar zit 3D standaard in je TV gebouwd en heb je waarschijnlijk geen brilletje meer nodig. Ik vind het nu sowiso een beetje overroepen. Het is eigenlijk gewoon wachten tot dat echt goed werkt, het is nu nog maar het prille begin van 3D in de cinema en de huiskamer.Briseis schreef:En ik ben ook tegen 3D. Ik krijg er hoofdpijn van, de ondertitels lijken recht op je af te komen en het is inderdaad geen bijdrage aan de film, en duur. (En ik haat dingen op mijn neus zoals 3Dbrilletjes )
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
KennethC
- Nog geen rang
Ja, nu maken ze echt alles in 3D, overbodig is dit gewoon.Matthi schreef:Ik heb eens 1 keer een film in 3D gezien. Dat was 'The smurfs'. Voor mij mocht dat net zo goed in 2D, vond er niets speciaal aan. Bovendien, binnen 10 jaar zit 3D standaard in je TV gebouwd en heb je waarschijnlijk geen brilletje meer nodig. Ik vind het nu sowiso een beetje overroepen. Het is eigenlijk gewoon wachten tot dat echt goed werkt, het is nu nog maar het prille begin van 3D in de cinema en de huiskamer.Briseis schreef:En ik ben ook tegen 3D. Ik krijg er hoofdpijn van, de ondertitels lijken recht op je af te komen en het is inderdaad geen bijdrage aan de film, en duur. (En ik haat dingen op mijn neus zoals 3Dbrilletjes )
Straks is er nog Mega Mindy in 3D in de bioscoop.
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Le Grand Soir.
Dit was een film van net niet. Het had zijn leuke en goede momenten, maar te weinig.
The Raid.
Goh, 't was amusant, veel (kungfu)vechten met een klein beetje scenario en des te meer choreografie. Zonder veel vertraagde beelden en zonder vliegen (behalve dan door het venster of over de trapleuning). (frigoooo!)
Dit was een film van net niet. Het had zijn leuke en goede momenten, maar te weinig.
The Raid.
Goh, 't was amusant, veel (kungfu)vechten met een klein beetje scenario en des te meer choreografie. Zonder veel vertraagde beelden en zonder vliegen (behalve dan door het venster of over de trapleuning). (frigoooo!)
0 x
Je suis la!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Heb ik ook gezien. Een film waar eigenlijk constant wordt gevochten. Wel eens leuk om te zien als je van 'vechtfilms' houdt.Sarita Therror schreef:The Raid
Ik heb laast Black Gold gezien, niet echt een super film vond ik. Beetje langdradig en ook niet echt veel actie ofzo.
Ook heb ik nog Nova Zembla gezien: een nederlandstalige film over ontdekkingsreizen. Verhaal is op zich wel goed, alleen wordt er echt minuut per minuut letterlijk getoond wat er gebeurd. Er zit niet echt veel spanning in, maar ook wel goed voor een keertje.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Flannery
- Nog geen rang
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Of het echt de laatste film was die ik bekeek..? Maar in alle geval een van de laatste, en goed genoeg om hier te tippen.
Pane e tulipane. Of iets in die trent. Een aardige Italiaanse film over een moeder die achtergelaten wordt in een of andere plas/ rustpost. De gsm was net aan het inburgeren, en manlief had net een nieuw nummer genomen. Zij kon niet naar hem bellen, hij belde gelukkig wel naar die laatste rustpost. De bus was helaas al een eind aan het rijden, het zou een tijd duren voor die terug was. Of vrouwlief eventjes wou wachten. Maar de dame kreeg plots meer reiskriebels dan wachtgedachten en vertrok naar Venetie, met hulp van autostop. Ze ontdekt een ander leven.
Pane e tulipane. Of iets in die trent. Een aardige Italiaanse film over een moeder die achtergelaten wordt in een of andere plas/ rustpost. De gsm was net aan het inburgeren, en manlief had net een nieuw nummer genomen. Zij kon niet naar hem bellen, hij belde gelukkig wel naar die laatste rustpost. De bus was helaas al een eind aan het rijden, het zou een tijd duren voor die terug was. Of vrouwlief eventjes wou wachten. Maar de dame kreeg plots meer reiskriebels dan wachtgedachten en vertrok naar Venetie, met hulp van autostop. Ze ontdekt een ander leven.
0 x
Je suis la!
- doken18
- Poster rang 2

Kortfim Dave
De Soulwax-broers Stephen en David Dewaele hebben een kortfilm gemaakt rond David Bowie. Topmodel Hannelore Knuts speelt de rol van Bowie.
De film duurt 1 uur en er is geen tekst, enkel de muziek van David Bowie.
Ook Joy Anna Thielemans speelt hier een rolletje in.
Je kan de film trouwens hier volledig bekijken (en gratis):
http://vimeo.com/53207758#
De Soulwax-broers Stephen en David Dewaele hebben een kortfilm gemaakt rond David Bowie. Topmodel Hannelore Knuts speelt de rol van Bowie.
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat ontzettend mooi gemaakt! Bedankt voor de tip, Doken18!doken18 schreef:Kortfim Dave
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Lacrimosa
- Poster rang 2

'Ted', in de cinema. Omdat ik niet op de hoogte was dat elke film tegenwoordig op een ander tijdstip begint en ik geen zin had om nog meer dan een half uur op een andere te wachten. Het was totaal niet mijn smaak en ik vond het ongepast dat hij Kinderen toegelaten was.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
'Three' (Survival Island). Verschrikkelijk slechte film, maar Kelly Brook maakte veel goed. Wel raar dat mannen die n week op n onbewoond eiland zitten geen stoppelbaardje hebben !
'Management' met Jennifer Aniston. Grappige en romantische film met n mooi einde.

'Management' met Jennifer Aniston. Grappige en romantische film met n mooi einde.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

in 3 opeenvolgende weken 3 films gezien in de cinema : Jagten (Thomas Vinterberg), Looper (Rian Johnson) en The Hobbit (Peter Jackson)
Ze staan ook in de juiste volgorde qua kwaliteit van schitterend (Jagten) tot middelmatig (The Hobbit).
Ze staan ook in de juiste volgorde qua kwaliteit van schitterend (Jagten) tot middelmatig (The Hobbit).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Hotel I II en III,
Die laatste vond ik waar-de-loos! De eerste eigenlijk het beste
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Hotel? Of Hostel? Die laatste ken ik, die eerste niet echtKwast schreef:Hotel I II en III,
0 x