manon schreef:oma schreef:Ik vraag mij af hoe origineel jullie wel zouden zijn in Ann's geval: zo'n plots overlijden en toch (min of meer) persoonlijk afscheid willen nemen.
Nee, ik was bang voor overdreven sentimenteel gedoe en was aangenaam verrast door de eenvoud van de begrafenis.
Ik vond dat het zwak was in in beeld brengen, de eenvoud vond ik goed. Alleen die tekst van Ann, ik zou daar toch gezorgd hebben voor een persoonlijke tekst... Dat zegt toch nog altijd iets meer!
Ja dat vind ik ook. De eenvoud vond ik oke, de tekst van Ann niet, het had veel origineler gekund, het is tenslotte een soap met scenarioschrijvers. Ik had echt verwacht om een persoonlijk tekstje te horen. Je voelt gewoon dat die hele verhaallijn niet de oorspronkelijke was, dan mogen ze bij één nog zoveel beweren dat Karoliens vertrek al vastond voor ze zwanger werd, daar geloof ik dus totaal niks van he, de scenario's i.v.m. Sandrine van da eerste hersenbloeding tot nu, zijn gewoon niet voldoende uitgewerkt en precies rap rap geschreven.
Een persoonlijke teks had de hapering van Ann ook geloofwaardiger en gevoeliger gemaakt, ookal was het nu bij het stuk van het kind.
Die urne, wat voor een mottig ding was dat!
De moment dat Cois binnenkwam vond ik eigenlijk kei grappig