Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Caligula »

Nee,als Peggy zou beginnen nadenken hebben we met een Thuis-aardbeving te maken 10.1 op de schaal van Richter. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Zielig hoe Rosa haar dochter probeerde te overstemmen tegenover Peter door theater van hetzelfde bedenkelijke niveau als toen met het Rode kleed-met-setje. Zelfs de fake glimlach met dichtgeknepen ogen -haar handelsmerk- werd in de arena gesmeten. Niet te verwonderen dat Peggy zo heftig te keer ging tegen haar geliefde mama. Maar was dat omdat die zogezegd alle troeven op tafel gooide, of omdat zij probeerde met de pluimen van Peggy en Renzo te gaan lopen?
Voorlopige tussenstand na al hun gekibbel: Peter&Femke: één, Snuiten: nul.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, voorlopig hangt veel van Peter af hé, hij heeft alle troeven in handen. Nu vond ik wel dat Rosa ietwat realistischer overkwam dan haar dochter. Rosa gaf hun plan te kennen en zei ook dat ze geen geld hadden, dat was eerlijk. Peggy daarentegen zei zoiets van "dat gaan we wel vinden" Tja...
Peter zal nadenken heeft hij gezegd, als iemand hem van gedacht kan doen veranderen is het wel Femke.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Luidruchtig de confrontatie zoeken met Waldek was weer één van de betere ideeën van Peggy. Nadenken over de consequenties van dat impulsieve gedrag kan nog altijd een tijdje later, als het te laat is. Typisch de dochter van haar moeder. (en Frank, wat het alleen nog verergert)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is weer het gedrag van Peggy, dat de doorslag geeft. Al was hij natuurlijk wel al een eind op weg.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hoe noemde Rosa en Peggy Femke alweer? Toetsel, Trutsel? Ik heb het niet goed verstaan maar zoiets in die aard. Ga met zo'n mensen samenwerken zeg!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Hoe noemde Rosa en Peggy Femke alweer? Toetsel, Trutsel? Ik heb het niet goed verstaan maar zoiets in die aard. Ga met zo'n mensen samenwerken zeg!
Als Peggy haar troetelnaampjes van tante Jenny geleerd heeft zal het wel schatteke geweest zijn :sick:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Peggy zal dit keer wel verschoten zijn dat Rosa haar een lap verkocht en eens de waarheid in haar gezicht gooide maar dit had ze al veel eerder moeten doen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Peggy krijgt een draai om de oren. Dat maakt van 1.000 tegoed nog 999 :whistle:
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik snap waarom ze zei wat ze zei, ze heeft daar ook wel een punt. Waldek behandelde Rosa echt niet meer goed. Maar 't was misschien wel wat vroeg om zo'n dingen te zeggen :)

Ik moet zeggen dat ik Peggy terug iets meer waardeer, 't is te zeggen; als ze zo goed meewerkt enzo. Als ze dan weer meteen nadat Femke haar rug heeft gedraaid begint over 'dat trutsel' is die waardering wel meteen weer verdwenen :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Summer85 schreef:k moet zeggen dat ik Peggy terug iets meer waardeer, 't is te zeggen; als ze zo goed meewerkt enzo. Als ze dan weer meteen nadat Femke haar rug heeft gedraaid begint over 'dat trutsel' is die waardering wel meteen weer verdwenen :thumbdown:
Dat is het hem juist hé. Vriendelijk in het gezicht en zogauw ze haar hielen gedraaid heeft komt Peggy's venijn dadelijk boven.
Ga maar samenwerken hé!
Enfin Peggy heeft nu toch al een warm oor, Rosa, je vooral niet inhouden hé! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Was het nu gisteren of eergisteren maar Peggy heeft daar iets gezegd dat wel op zelfkennis duidt. Ze zei tegen Rosa: er waren wel dingen die ik mss niet had moeten zeggen. Peggytje,meiske dat typeert je volleig, bravo. Alleen jammer dat het altijd ietwat te laat komt natuurlijk! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:Alleen jammer dat het altijd ietwat te laat komt natuurlijk!
Peggy haar spijt komt altijd rijkelijk te laat, helaas.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het was ook wel typisch. Ze begon Waldeck de les te lezen over zijn gedrag, op haar bekende manier, (grote bek) terwijl zij juist de grootste oorzaak is van alles
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:Hoe noemde Rosa en Peggy Femke alweer? Toetsel, Trutsel? Ik heb het niet goed verstaan maar zoiets in die aard. Ga met zo'n mensen samenwerken zeg!
Dat vind ik dan nog zacht uitgedrukt. De meesten vrouwen hebben wel ergere troetelnaampjes voor degene die er met hun partner vandoor is. Dus Peggy houdt het hier nog heel beschaafd.
0 x
Gesloten