Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
tvx1
- x 435
De aflevering van vanavond had geen begingeneriek. Heel vreemd...
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
De acteurs hadden nood aan rust, want die generiek is echt wel aan een veel te hoog tempotvx1 schreef: wo 08 jan 2020, 21:47 De aflevering van vanavond had geen begingeneriek. Heel vreemd...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 936
- x 1497
De scene ten huize Bomans. Frank en "madam" Marianne in de zetel, aan tafel, aan de porto... en de steken onder water... dit was zonder meer één van de beste scenes van dit seizoen.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik zat mij de hele tijd af te vragen hoe het kwam dat Marianne zo lang bij Frank en Simonne bleef. Echt niets voor haar. Het is mij niet duidelijk wat haar bedoeling was,heeft ze "gekregen" wat ze wou???
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Dat niet alleen, ik dacht, hoe komt ze er, eerst dacht ik dat Robin er ook bij was, dan had ik het nog gesnapt, maar waarom ze nu daar was, mij een raadsel!ikke schreef: do 09 jan 2020, 12:17 Ik zat mij de hele tijd af te vragen hoe het kwam dat Marianne zo lang bij Frank en Simonne bleef. Echt niets voor haar. Het is mij niet duidelijk wat haar bedoeling was,heeft ze "gekregen" wat ze wou???
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
En zoals gebleken, spelen die filmpjes dus wel echt in hun nadeel, waarom heeft Thilly ook in het ziekenhuis niet alle onderzoeken laten doen, dan waren er bewijzen, als ze er tenminste zijn, of is er helemaal geen sprake van verkrachting?vdbemdsa schreef: wo 08 jan 2020, 15:41 De filmpjes die Tim en Lexi bekeken, denk ik niet dat dit echt in het voordeel van Thilly en Waldek gaan spelen, integendeel denk ik.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
weet Tilly het eigenlijk zelf? Heeft ze gegokt en heel dom dat ze geen onderzoek heeft laten doen, zoals Judith haar aangeraden heeft.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Hebben ze dat niet geconstateerd in het ziekenhuis? Of gingen ze er gewoon van uit?daffy duck schreef: do 09 jan 2020, 17:14weet Tilly het eigenlijk zelf? Heeft ze gegokt en heel dom dat ze geen onderzoek heeft laten doen, zoals Judith haar aangeraden heeft.
Als ze dat in het ziekenhuis opgemerkt hebben dan zou het wel raar zijn dat er dan geen bewijzen zijn tegen Jasper natuurlijk. Hoewel ze technisch gezien wel ook verkracht kan zijn door iemand anders. Maar ik denk dat als het ziekenhuis dat constateert dat die ook wel een DNA staal hebben genomen op dat moment.
Maar voor mij is dit allemaal wat te lang geleden om nog te weten wat er toen precies allemaal gezegd geweest is
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Niet erg slim van Thilly om haar niet laten onderzoeken, nu heeft zij geen poot om op te staan, het is nu woord van Thilly tegen woord van Jasper en die laatste gaat dat natuurlijk ontkennen.
0 x
-
ikke
- x 435
Thilly heeft de wijze raad van haar zus Judith, om zich te laten onderzoeken, in de wind geslagen.pnele schreef: do 09 jan 2020, 17:22 Hebben ze dat niet geconstateerd in het ziekenhuis? Of gingen ze er gewoon van uit?
Nu zit ze met de gebakken peren... en idd zoals we al een tijdje verwachtten is 't nu woord tegen woord... Geef toe: 't probleem zou anders veel te rap zijn opgelost, hé?!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Goh ja, het probleem zal nu ook wel redelijk rap opgelost zijn hoor.
Zoals we Jasper vandaag weer bezig zagen, zal het niet lang meer duren voor zijn "verhaal" tot een einde komt. De hele nacht in de kroeg en daarna nog een flinke snuif coke, vandaag of (eerder) morgen wordt hij zo kwaad op zijn vrouw dat hij haar iets aandoet.
En dan wordt hij voorgoed opgeborgen.
Zoals we Jasper vandaag weer bezig zagen, zal het niet lang meer duren voor zijn "verhaal" tot een einde komt. De hele nacht in de kroeg en daarna nog een flinke snuif coke, vandaag of (eerder) morgen wordt hij zo kwaad op zijn vrouw dat hij haar iets aandoet.
En dan wordt hij voorgoed opgeborgen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Zag er niet te fris uit vandaag met z'n rode oogjes
! Wordt vervolgd!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Zag er inderdaad niet fris uit. Engerd! Die toestemming die hij van zijn vrouw heeft om het andere vrouwen te rommelen zal wel niet haar idee zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Viv noemt hem haar stiefvader. Dus zijn ze hoogstwaarschijnlijk niet getrouwd, wonen ze enkel samen. Waarom bij zo'n kwal blijven als je ziet wat hij allemaal uithaalt. En ook haar dochter werd waarschijnlijk door die 'crepe' weggejaagd! Je zou toch nog tweekeer nadenken.... 
0 x
-
tvx1
- x 435
Zelfs als ze gehuwd zouden zijn blijft dat dan toch ook gewoon haar stiefvader?? De benaming stiefvader heeft toch niet te maken met burgerlijke staat? Ik zou eerder denken dat ze wel getrouwd zijn, want Jasper verwees al meermaals naar haar als "zijn vrouw". En indien niet zou ik in de plaats van Viv naar hem verwijzen als "de vriend van mijn mama".daffy duck schreef: vr 10 jan 2020, 17:44 Viv noemt hem haar stiefvader. Dus zijn ze hoogstwaarschijnlijk niet getrouwd, wonen ze enkel samen. Waarom bij zo'n kwal blijven als je ziet wat hij allemaal uithaalt. En ook haar dochter werd waarschijnlijk door die 'crepe' weggejaagd! Je zou toch nog tweekeer nadenken....
0 x