Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Maar ik heb in feite geen probleem met Marianne in een rolstoel behalve dan dat ik het op de duur vervelend ga vinden.
That's all. Want er zijn mss heel wat mensen die gaan denken: Arme Marianne! (Ik niet hoor).
That's all. Want er zijn mss heel wat mensen die gaan denken: Arme Marianne! (Ik niet hoor).
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ik ook niet, temeer daar ik ervan overtuigd ben dat Marianne ook wel zal genezen, is 't niet dit seizoen, dan toch wel 't volgende. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

-
tvx1
- x 435
Dat hoeft echt niet vervelend te zijn. Ze hebben dat indertijd met Jelle en met Dorien ook in het verhaal kunnen houden zonder dat het vervelend werd. Marianne is sowieso vervelend, met of zonder rolstoel. Dat ze in een rolstoel zit vind ik niet vervelend op zich.Caligula schreef:Nog zo lang,echt?
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 19 dec 2014, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik was al eventjes aan het denken: als Marianne nu eens bij David blijft, in Kaapverdië... 
0 x
-
tvx1
- x 435
Je hebt duidelijk niets begrepen van mijn boodschap. Wat ik wilde duidelijk maken is dat Marianne haar "situatie" niet het einde van de wereld is en dat ze beter wat meer zou genieten van haat leven met haar rijkdom en haar naasten in plaats van iedereen steeds het bloed van onder de nagels te halen.ikke schreef:Als we hier allemaal gaan beginnen opsommen welke rampen en tragedies wij allemaal persoonlijk meemaken of mensen die wij persoonlijk kennen meemaken, dan zijn we nog verder van "Thuis"tvx1 schreef:tvx1 schreef:Ik ga mij nooit aan ergeren aan het feit op zich dat Marianne in een rolstoel zit. En hoe hard het ook is, er zijn nog veel ergere dingen dan dat. Ze heeft 68 jaar lang perfect kunnen lopen en afgezien van de nierproblemen weinig gezondheidsproblemen gehad. Mijn grootmoeder heeft slechts 28 jaar in deze wereld gekregen. Zo'n twee weken geleden (op dezelfde dag van de begrafenis van Luc De Vos) ben ik nog naar de begrafenis geweest van een 34 jarige vriend die een vijfjarig zoontje achterlaat. Marianne beseft niet half hoe gelukkig ze eigenlijk is. Ze zou echt eens wat meer dankbaar mogen zijn voor wat ze heeft. De vader van kinderen heeft niet eens zo lang mogen leven als zij. En we mogen ook Sandrine niet vergeten die veel te vroeg is gegaan door een hersenbloeding. En wat die rolstoel betreft, er zijn mensen die in hun rolstoel nog Olympisch kampioen worden.Caligula schreef:Wow! Ben je nu niet een beetje te wreed?tvx1 schreef:Voor altijd.
Ik vroeg het gewoon omdat het me in de tijd flink begon te ergeren dat Simonneke daar een heel seizoen met krukken rondliep
en dat Peggy haar oogskes nu terug mogen opengaan (in de fysieke zin van het woord, de rest...).
JA, nu ben ik wreed, maar dat komt omdat ik hier niet kom om nog meer echte miserie te horen of te lezen. Daarvan krijg ik, zoals de meeste mensen, op tijd en stond mijn deel.
Dank bij voorbaat om het bij de soap te houden.![]()
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Is het niet normaal op die leeftijd dat alles wat minder stevig wordt, ook als je slank bent? 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
Inderdaad maar ik vond dat Marianne altijd heel smaakvol gekleed is en bewonderde haar dat zij blijkbaar geen last had van overtollige kilootjes in tegenstelling tot andere vrouwen eens ze in de blokjaren terechtkomen. Maar gisteren viel het op.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Haar zien zitten in die prachtige tuin, en met een voorkomende Geert. Ik kwam niet meer terug.
Dat Eddy en Nancy er in de kortste keren 'n stal van maakten zal ze dan ook niet moeten zien.
Dat Eddy en Nancy er in de kortste keren 'n stal van maakten zal ze dan ook niet moeten zien.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

satine schreef:Is het niet normaal op die leeftijd dat alles wat minder stevig wordt, ook als je slank bent?

Niet altijd
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
fazou
- Nog geen rang
Wat een serpent is dat toch, en wij als kijker blijven er maar naar kijken en ons ergeren...
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
ranske
- Poster rang 4

David zegt charmant hoe blij hij is haar weer te zien. Allemaal ok maar het is in Thuis waar ze mooi,
'n situatie schetsen om anders uit te draaien. Marianne wacht best met vogeltjes te horen fluiten.
'n situatie schetsen om anders uit te draaien. Marianne wacht best met vogeltjes te horen fluiten.
0 x