Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Caligula »

Peter wil eens met Peggy praten...na de jubilee. Wel wel; daar gaat nogal gejubeld worden denk ik. :angel:
0 x
Potentia Principatum
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik ben geen voorstander van wraak, omdat het een vicieuze circel is en ook bij de slachtoffers niet echt closure geeft. Straf is iets heel anders als wraak, dat ontgaat menigeen.
Dat Peter als vader geen vrede heeft met de gang van zaken is te begrijpen, maar zijn reaktie is zeker niet normaal te noemen. Er zijn voorbeelden te over van nabestaanden en slachtoffers die via juridische weg jarenlang strijd leveren en vaak een rolmodel zijn voor anderen. Maar een zaak en alle medewerkenden daarin kapot willen maken vanwege een persoon ..... Waanzinnig.
Kortom voor mij is Peter niet normaal en gaat mijn sympathie alleen maar meer uit naar Peggy.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik blijf Peggy veel noten op haar zang hebben vinden.

Het mag niet vergeten wordt dat Peggy niet gestraft geweest is. Ze heeft wel geprobeerd een baby te vermoorden!
En dan nu doen alsof ze altijd kop van jut is? :naughty:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Volledig met u eens !!! Peter zou zijn cursus van recht moeten induiken om te zoeken wat er wettelijk tegen dat mens is te ondernemen ipv zijn energie in wraak te steken waar dat stukske omhooggevallen snuit toch weer als"ocharme" slachtoffer zal uitkomen
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet het niet zo zeker. Feit is dat voor Peter Peggy moet verdwijnen, want elke keer als hij haar ziet denkt hij aan wat er gebeurd is. En dat kan niet verder zo. En ze laten ophoepelen vind ik eigelijk nog niet zo slecht.
Het is altijd moeilijk om je een idee te vormen over bepaalde situaties als je ze zelf niet hebt meegemaakt.
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Wat lopen jullie vlug vooruit op de feiten. Peter, diene mens heeft nog nies laten gebeuren. Ik ga ervan uit dat dit volledig zal worden verhaald in ons volgend Thuissiezoen.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

ranske schreef:Peter is met zijn wraak de enige die er normaal op reageert, hoe anders als vader ?
:clap: :clap: :clap:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ik weet het niet zo zeker. Feit is dat voor Peter Peggy moet verdwijnen, want elke keer als hij haar ziet denkt hij aan wat er gebeurd is. En dat kan niet verder zo. En ze laten ophoepelen vind ik eigelijk nog niet zo slecht.
Het is altijd moeilijk om je een idee te vormen over bepaalde situaties als je ze zelf niet hebt meegemaakt.
Dan had hij zich daar maar niet moeten gaan inkopen. Hij heeft er voor een groot deel zelf voor gekozen om haar regelmatig te moeten zien. :doh: Het is net omdat ik van op de eerste lijn heb meegemaakt dat de optie "wraak" links laten liggen fantastisch goed kan uitdraaien dat ik niet met Peter's houding kan akkoord gaan.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

ze was weer bezig met haar flauwe sketches. Echt niet grappig. En afgezaagd.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

flodderke schreef:ze was weer bezig met haar flauwe sketches. Echt niet grappig. En afgezaagd.
En ze doen het echt niet goed geen van de 2 ! Ik heb al na-apers bezig gezien die Frank en Simonne VEEEEEL beter imiteren .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Peggy en Renzo denken blijkbaar dat als ze maar vaak genoeg Suske en Baby zeggen, hun sketch geslaagd is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond Renzo toch best meevallen hoor.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Het is net omdat ik van op de eerste lijn heb meegemaakt dat de optie "wraak" links laten liggen fantastisch goed kan uitdraaien dat ik niet met Peter's houding kan akkoord gaan.
Wel ik heb net het tegenovergestelde meegemaakt, en wraak is een ware euforie,geloof me.
Nu wat Peter betreft: Dat stond toch al een tijd in de sterren geschreven dat hij Peggy zou "krijgen". Eerst geprobeerd via Luc maar die was niet zeer happig, en de fraude van Luc was eigelijk een hemelsgeschenk voor hem want nu heeft hij veel meer in handen om met Peggy af te rekenen. En Peggy voelt de bui al hangen denk ik want zij wil het gesprek met Peter uitstellen tot na de "dramatische" jubilee.
Nu dacht ik wel dat Peggy ondertussen verhuisd is bij Renzo, dus woont ze niet meer in de zus&zo.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:Het is net omdat ik van op de eerste lijn heb meegemaakt dat de optie "wraak" links laten liggen fantastisch goed kan uitdraaien dat ik niet met Peter's houding kan akkoord gaan.
Wel ik heb net het tegenovergestelde meegemaakt, en wraak is een ware euforie,geloof me.
Nu wat Peter betreft: Dat stond toch al een tijd in de sterren geschreven dat hij Peggy zou "krijgen". Eerst geprobeerd via Luc maar die was niet zeer happig, en de fraude van Luc was eigelijk een hemelsgeschenk voor hem want nu heeft hij veel meer in handen om met Peggy af te rekenen. En Peggy voelt de bui al hangen denk ik want zij wil het gesprek met Peter uitstellen tot na de "dramatische" jubilee.
Nu dacht ik wel dat Peggy ondertussen verhuisd is bij Renzo, dus woont ze niet meer in de zus&zo.
Inderdaad...
Het enige wat Peter ermee zou kunnen bereiken, is dat Peggy haar aandelen wil verkopen o.i.d. en dat ze verdwijnt uit de Zus&Zo. Dat is niet leuk, maar daar komt ze vast wel overheen. Ze kan ook gewoon weer ergens anders gaan werken bijvoorbeeld...

Voor Rosa & Co., zullen de gevolgen echter vele malen groter zijn, want die raken echt alles kwijt als de situatie voor hen daar onhoudbaar wordt.
Ik vraag me oprecht af wat iemand bezielt, als het prettig voelt om zoiets te bewerkstelligen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je van iemand anders' ongeluk, een blijer mens kunt worden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat is waar maar het moet toch enorm frustrerend zijn te weten dat iemand die uw zoontje wilde vermoorden zomaar vrij rondloopt en dan nog als HET slachtoffer beschouwd wordt ...
0 x
Gesloten