Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V. schreef:An treedt ook veel te slap op. Bij mensen als Marianne is het meestal zo: ze gaan net zo ver als je ze laat komen. Alleen een zeer rigoureus optreden zou nog enigszins kunnen helpen.
Tja,maar ge kunt ook moeilijk haar rolstoel aan de ketting leggen.
Van de andere kant zou ik zeggen,dat ze maar gaat en daar zo lang mogelijk blijft!
Wel pittige conversatie tussen Marianne en Geert moet ik zeggen. Ik dach even dat Geert die rolstoel een fikse duw zou geven maar hij heeft het zachtjes opzij gezet!
Nog iets: Geert trekt de deur van de praktijk open en wie staat er voor zijn neus? Marianne! Was ze aan het luistervinken of zo?
Die smoes van haar van : ik dacht dat het An was raakt versleten. Dat ze de spreekuren ingekaderd afgeven.
Ze mag dat zichzelf niet aandoen, beter Geert uit haar systeem krijgen en positief voor zichzelf zorgen.
Door al die wraak en boosaardigheid blijft het uiteindelijk alleen maar doorgaan met te lijden.
^^Temeer ik denk dat Geert stiekem wel nog van Marianne houdt. Een beetje toch. Maar ik denk ook dat dat rap zal wegslijten als Marianne zich langer zo blijft gedragen.
jessie V. schreef:An treedt ook veel te slap op. Bij mensen als Marianne is het meestal zo: ze gaan net zo ver als je ze laat komen. Alleen een zeer rigoureus optreden zou nog enigszins kunnen helpen.
Tja,maar ge kunt ook moeilijk haar rolstoel aan de ketting leggen.
Van de andere kant zou ik zeggen,dat ze maar gaat en daar zo lang mogelijk blijft!
Nee, maar Ann zou er wel voor kunnen zorgen dat Marianne haar paspoort zoek raakt. Dan kan Marianne helemaal niet. Zo moeilijk is dat.
Wow! Ben je nu niet een beetje te wreed?
Ik vroeg het gewoon omdat het me in de tijd flink begon te ergeren dat Simonneke daar een heel seizoen met krukken rondliep
en dat Peggy haar oogskes nu terug mogen opengaan (in de fysieke zin van het woord, de rest...).
Vergeten te vermelden maar in de aflevering van 2 dagen geleden stond er nog een foto van Smeekens op de kast in de woonkamer van Marianne. Heeft ze die wel zeker over het hoofd gezien zeker
Ik vroeg het gewoon omdat het me in de tijd flink begon te ergeren dat Simonneke daar een heel seizoen met krukken rondliep
en dat Peggy haar oogskes nu terug mogen opengaan (in de fysieke zin van het woord, de rest...).
Ik ga mij nooit aan ergeren aan het feit op zich dat Marianne in een rolstoel zit. En hoe hard het ook is, er zijn nog veel ergere dingen dan dat. Ze heeft 68 jaar lang perfect kunnen lopen en afgezien van de nierproblemen weinig gezondheidsproblemen gehad. Mijn grootmoeder heeft slechts 28 jaar in deze wereld gekregen. Zo'n twee weken geleden (op dezelfde dag van de begrafenis van Luc De Vos) ben ik nog naar de begrafenis geweest van een 34 jarige vriend die een vijfjarig zoontje achterlaat. Marianne beseft niet half hoe gelukkig ze eigenlijk is. Ze zou echt eens wat meer dankbaar mogen zijn voor wat ze heeft. De vader van kinderen heeft niet eens zo lang mogen leven als zij. En we mogen ook Sandrine niet vergeten die veel te vroeg is gegaan door een hersenbloeding.
Ik ga mij nooit aan ergeren aan het feit op zich dat Marianne in een rolstoel zit. En hoe hard het ook is, er zijn nog veel ergere dingen dan dat. Ze heeft 68 jaar lang perfect kunnen lopen en afgezien van de nierproblemen weinig gezondheidsproblemen gehad. Mijn grootmoeder heeft slechts 28 jaar in deze wereld gekregen. Zo'n twee weken geleden (op dezelfde dag van de begrafenis van Luc De Vos) ben ik nog naar de begrafenis geweest van een 34 jarige vriend die een vijfjarig zoontje achterlaat. Marianne beseft niet half hoe gelukkig ze eigenlijk is. Ze zou echt eens wat meer dankbaar mogen zijn voor wat ze heeft. De vader van kinderen heeft niet eens zo lang mogen leven als zij. En we mogen ook Sandrine niet vergeten die veel te vroeg is gegaan door een hersenbloeding. En wat die rolstoel betreft, er zijn mensen die in hun rolstoel nog Olympisch kampioen worden.
Als we hier allemaal gaan beginnen opsommen welke rampen en tragedies wij allemaal persoonlijk meemaken of mensen die wij persoonlijk kennen meemaken, dan zijn we nog verder van "Thuis"
JA, nu ben ik wreed, maar dat komt omdat ik hier niet kom om nog meer echte miserie te horen of te lezen. Daarvan krijg ik, zoals de meeste mensen, op tijd en stond mijn deel.
Dank bij voorbaat om het bij de soap te houden.
Laatst gewijzigd door ikke op vr 19 dec 2014, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.