Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ging Lowie eens niet uit eten met Silke. HIj had haar daar zelfs voor betaald !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ze hebben in elk geval totaal geen band met elkaar en er is geen basis om "verliefd" op elkaar te zijn wat dat betreft. Het zijn hooguit vage kennissen van elkaar die met elkaar in bed zijn gedoken, toch?
Maar goed, in Thuis zijn mensen wel snel verliefd natuurlijk, dus misschien moet ik me daar maar naar aanpassen dan. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Lowie zit echt op z'n tandvlees. zo lang houdt hij het niet meer vol op de manier waarop hij bezig is. Iedereen rondom hem is stilaan de hoop aan het verliezen dat ze hem kunnen helpen. + dat hij het helemaal niet wil.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Lowie nu een stevige figuurlijke lap om zijn oren en goede raad nodig heeft van een man. Maar dan niet Dries, voor wie hij al een tijdje maar weinig respect meer heeft.
Ik heb altijd de indruk gehad dat Lowie heel lang alleen geweest is met zijn moeder Leontine, die bij ons weten geen andere relatie meer gehad heeft na Luc.
Mede door de stress van het 'altijd maar moeten vluchten' heeft hij na een tijd zichzelf gezien als de man in huis.
En dat is hij nu nog, de man in huis - dus vrouwen moeten hem niet vertellen hoe of wat.

Peter is even tot hem kunnen doordringen en ook Nonkel Frank kan dat gewoonlijk wel, dus ik denk dat het niet slecht zou zijn als iemand zoals die twee, Lowieke eens terug met de voetjes op de grond zou brengen. En dan liefst zonder dat hij TE hard valt, want dat risico zit er nu wel in, als Lowie zo verder doet.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

satine schreef: do 18 apr 2024, 09:21 terug met de voetjes op de grond zou brengen. En dan liefst zonder dat hij TE hard valt, want dat risico zit er nu wel in, als Lowie zo verder doet.
Maar dat zal dan wel moeten zonder Silke haar stimulerende hulp. Zij is vergif voor hem op dit moment. En zij zal hem zeker niet terugfluiten!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als Silke hem nog wil zien natuurlijk. Ik vroeg me gisteren nog af waar hij nu zijn poedersuiker gaat kopen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: do 18 apr 2024, 09:28 En zij zal hem zeker niet terugfluiten!
Natuurlijk niet, zij is vooral met zichzelf bezig.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lowie krijgt van mij een paar flinke lappen, niet enkel voor zijn buitensporige gedrag, maar ook omdat hij blijkbaar echt en oprecht gelooft dat Viv wist wat Bob van plan was en mee in het complot zat, zonder daar wie dan ook van op de hoogte te brengen.
Hij kent Viv toch al lang, hij heeft met haar samen gewoond - die zou toch nooit haar mond houden als ze geweten had dat Bob loog en van plan was zichzelf, Maureen en de twee kindjes op te blazen?
Ik hoop dat er snel iemand komt die tot Lowie kan doordringen, want dit gaat echt wel helemaal fout.

En ja, ik heb begrip voor zijn verdriet. Dit moet verschrikkelijk zijn, maar Lowie is toch echt wel een intelligente kerel, die heeft toch meer verstand dan dit?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Louis zit vol drugs ...hoe kan hij dan nog een intelligente kerel zijn ???
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Da's een feit, die denkt niet meer na.

En hij zoekt een zondebok en wie beter dan Viv komt in aanmerking, zij is wellicht ook de enige die van Bobs vertrek beter is geworden...

Eens ze die doos pampers terug vindt, zal dat wel keren. Want dan komt er misschien weer hoop ipv wanhoop bij de nu boze ex...
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: vr 19 apr 2024, 16:21 En hij zoekt een zondebok en wie beter dan Viv komt in aanmerking, zij is wellicht ook de enige die van Bobs vertrek beter is geworden...

Eens ze die doos pampers terug vindt, zal dat wel keren. Want dan komt er misschien weer hoop ipv wanhoop bij de nu boze ex...
Hoop dan dat Viv snel die doos terugvindt, dat ze die niet al op vuilhoop gesmeten heeft.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dan kan Lowie nog wat bozer worden, omdat Viv deze informatie de hele tijd heeft achtergehouden.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: wo 24 apr 2024, 12:27 Dan kan Lowie nog wat bozer worden, omdat Viv deze informatie de hele tijd heeft achtergehouden.
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics aub.

Uit de forumregels:

"Wat verstaan we onder 'spoilers'? Alles wat niet tijdens de aflevering van die dag of daarvoor op televisie is uitgezonden.
Dus ook wat na de eindgeneriek getoond wordt zijn spoilers."

0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Wat zat er in dat groene flesje dat Silke daar mee had?? Dat zag er niet te gezond uit! En de dosering was voor hem blijkbaar ook niet belangrijk. Denk dat hij zich toch wat zal moeten bijslijpen. Dit gaat totaal de verkeerde richting uit!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En hij lag al eens in t ziekenhuis met een overdosis, toen weliswaar niet zélf ingenomen.

Ik snap dat hij drugs als een uitlaatklep ziet om alles te vergeten, maar iemand zal hem toch moeten overtuigen om naar een psycholoog of zo te gaan.
0 x
Gesloten