Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Zouden de makers dan toch soms komen meelezen? :denk:
Natuurlijk! Wat dacht je. :angel:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Typisch Peggy om dit extra in de verf te zetten als attractie voor het jubilee. :boo:
Smakeloos. Frank mag op zijn beurt een scene spelen waarin hij haar uit het water haalt.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad, het werd tijd dat Peggy eens vriendelijk ging doen en niet meer in de slachtofferrol kruipen, en haar moeder kan ik ook al beter verdragen, al zit ze misschien meer op de achtergrond.
Zo zie ik haar wel graag bezig! Hopelijk blijft het zo.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ranske schreef:Typisch Peggy om dit extra in de verf te zetten als attractie voor het jubilee. :boo:
Smakeloos. Frank mag op zijn beurt een scene spelen waarin hij haar uit het water haalt.
Ze had toch haar excuses aangeboden aan Jenny?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ranske schreef:Typisch Peggy om dit extra in de verf te zetten als attractie voor het jubilee. :boo:
dat zou pas ok zijn ! Wat een toppunt van slechte smaak en totaal gemis aan tact zeg ! En dan, als kers op de taart , nog eisen dat Tanteke zelf haar rol speelt ... :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ranske, ze hebben het meteen bijgelegd en Jenny leek zelfs niet eens kwaad te zijn. Waarom zou we ons daar dan nog druk over maken?
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

ik vond het gewoon niet goed gebracht die sketch van die 2
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Jenny was al aangedaan nog voor Peggy haar forceerde om mee te doen.
Waarna ze direkt wegging naar Leo om haar hart uit te storten. Een mooie scene.
0
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

fazou schreef:ik vond het gewoon niet goed gebracht die sketch van die 2
Met het script van die ene sketch maken ze nochtans in Vilvoorde een heel seizoen TDSO :crazy:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
fazou schreef:ik vond het gewoon niet goed gebracht die sketch van die 2
Met het script van die ene sketch maken ze nochtans in Vilvoorde een heel seizoen TDSO :crazy:
Met TDSO heeft ons snuiteke niets te maken. :whistle:
Het is geen leuke sketch om op een jubilee te presenteren.
Konden Peggy en Renzo niet iets echt geestigs bedenken?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond het wel geestig en...waarheidsgetrouw! :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Xantippe1
Nog geen rang

Bericht door Xantippe1 »

Grappig , dat sommigen zo'n negatieve mening hebben over Peggy, 't is maar een soap, maar aangenomen dat dit alles echt gebeurd was, dat Peggy al die dingen deed is psychologisch heel goed begrijpbaar waarom dus negatief oordelen over Peggy want eigenlijk is ze een top-actrice, moesten velen DAT meegemaakt hebben wat Peggy meemaakte zouden ze misschien tot veel ergere dingen in staat zijn, de menselijke geest is niet te voorspellen . Als ik zou mogen kiezen wie uit de serie mag verdwijnen, dan zou ik ongetwijfeld kiezen voor Femke en Peter. 't Is maar een serie ... " De hele wereld is een schouwtoneel en alle mensen zijn maar acteurs " ( een citaat van Shakespeare ). :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tiens, is wat Thuis gebeurt niet echt?
Dat wist ik echt niet. :whistle:

Ontopic:
Ik heb ook wel begrip voor de dingen die Peggy gedaan heeft, tot op zekere hoogte.
Waar ik minder blij mee ben is dat ze overal mee weg komt, door de leugens van heel wat mensen.
En dat ze uit dat "diepe dal" kruipt, na slechts enkele sessies bij een therapeut.
Dat is verre van realistisch.

En ja, een goede relatie kan ook therapeutisch werken (dus een dikke pluim voor Renzo) - maar ik vond haar 'behandeling' toch wel hééééél erg kort.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Xantippe1 schreef:Grappig , dat sommigen zo'n negatieve mening hebben over Peggy, 't is maar een soap, maar aangenomen dat dit alles echt gebeurd was, dat Peggy al die dingen deed is psychologisch heel goed begrijpbaar waarom dus negatief oordelen over Peggy want eigenlijk is ze een top-actrice, moesten velen DAT meegemaakt hebben wat Peggy meemaakte zouden ze misschien tot veel ergere dingen in staat zijn, de menselijke geest is niet te voorspellen . Als ik zou mogen kiezen wie uit de serie mag verdwijnen, dan zou ik ongetwijfeld kiezen voor Femke en Peter. 't Is maar een serie ... " De hele wereld is een schouwtoneel en alle mensen zijn maar acteurs " ( een citaat van Shakespeare ). :crazy:
1/ Peggy is GEEN actrice, maar een personage.
2/ dit is hier het topic van Peggy, niet van Shakespeare. ;)
3/Ik heb geen negatieve mening over het personage Peggy, wel over haar wonderbaarlijke snelle genezingen. ;)
4/een veel negatievere actie dan een zelfmoordpoging met meenemen van een onschuldig kind, kan dat? :whistle:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

ikke schreef:4/een veel negatievere actie dan een zelfmoordpoging met meenemen van een onschuldig kind, kan dat?
Peggy komt daar mee weg want ze zwijgen. Case closed. Dan soapsgewijs stukje bij beetje
de kijkers terug in de plooi strijken. Geen wonder dat de gracht met oude koeien overvol is.
Peter is met zijn wraak de enige die er normaal op reageert, hoe anders als vader ?
0 x
Gesloten