Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

dat niet alleen, ze moeten wel tot de startplaats cruise geraken, daar heeft hij ook niet aan gedacht
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Oei oei Eddy, ik hoop dat je maar een gewone visa kaart hebt waarvan de limiet 2500 euro is en vaselineke moet nu nog een week op "die boot" doorbrengen. En Eddy, toch eens in het woordenboek opzoeken wat het woordje "exclusief" betekent :lol: Ik hoor nu al géleke zeggen "Ja maar ja Beer, je had dat allemaal moeten controleren hé, ho ho ho"
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: wo 30 mar 2022, 15:27 wat het woordje "exclusief" betekent
Hij zal daar aan zo'n rekening liggen! De prijzen van al die supplementen op zo'n boot kunnen de pan uitswingen en Jèlleke is nu ook niet het toonbeeld van een zuinig wijveke! Laat ons zeggen dat ze een beetje van een gat in haar hand heeft zoals we zeggen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Mooi hoe hij met Jaantje Banaantje omging.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Inderdaad de omgekeerde wereld als kinderen tegen hun ouders moeten zeggen dat ze hun gsm aan de kant moeten leggen :lol:
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Er wordt wat te fel ingespeeld op de uitgaven van de bankkaart van Eddy, dat krijgt ook nog een staartje
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

vdbemdsa schreef: do 07 apr 2022, 08:36 Er wordt wat te fel ingespeeld op de uitgaven van de bankkaart van Eddy, dat krijgt ook nog een staartje
Ik denk dat zijn bankrekening ferm in het rood zal staan, hij zal tot over zijn oren in de schulden zitten en Angèle kennende zal zij haar handen in het onschuld wassen zoals Pilatus dat deed. :thumbdown:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Waarom laat hij Angele niet stoppen met die uitgaven? Zij zal toch wel een eigen bankkaart hebben ook?
Er is blijkbaar geen verdere communicatie tussen die 2. En Angele weet toch dat het geld niet op Eddy zijn rug groeit.

Angele is misschien een speciale, maar ik vind dit niet realistisch in een relatie. Tenzij iemand opzettelijk de andere wil pluimen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

:lol: en eddybeer verwacht dat vaselineke alles zal terugbetalen :lol: "Mien oor" zeggen ze hier daarover :lol: Dat wordt nog gezellig als Angèle volgende week terug is. :lol: Ttz, ik verwacht toch dat ze terug komt.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik dacht dat Eddy zei dat Angèle zijn kredietkaart mee had. Hij heeft haar wel gewaarschuwd, maar blijkbaar luistert ze dus niet.
Ik denk niet dat Angèle per se Eddy wil pluimen, maar ze ziet zichzelf als 'The Queen of The Cruise' en wil zichzelf aldus profileren.
Ze zal van zichzelf vinden dat ze hier recht op heeft, 'want ze heeft nooit iets en alle anderen wel'.
Dat Eddy hier mee voor opdraait terwijl hij 3 weken moet werken terwijl zij weg is, daar denkt ze zelfs niet aan, vermoed ik.
Het zou me niet verwonderen dat haar enige excuus bij terugkomst zal zijn 'dat haar Beer haar dat toch moet gunnen'.
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

The Queen of the Cruise met een man die ieder moment opbelt dat ze niet zoveel geld uit moet geven :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ik vraag me af waarom Eddy op zijn tenen getrapt is dat hij niet naar de trouw van Bob en Tamara mag gaan :denk: Hij mag toch niet meer binnen in de Withoeve want daar is het feest gepland. Wel vreemd dat Thilly geen uitnodiging kreeg maar wel Frank. Trouwens dat feest, ik dacht dat Tamara er één wou in een sprookjeskasteel :mrgreen: Met alles erop en eraan.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Vroeger was het nog wel grappig dat Eddy zo eens een keertje dingen verkeerd uitsprak. Maar tegenwoordig gebeurt het bij hem én Nancy zo vaak (in bijna élke aflevering) dat het stilaan irritant wordt.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Hij heeft gisteren voor de zoveelste keer mijn hart gestolen.
Niet alleen met zijn overmaatse ballenbad, waarbij Christine bijna een hartverzakking kreeg :lol: maar ook (en vooral) omdat hij Finn niet vergeten was.
Zo lief van hem!
4 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: wo 15 jun 2022, 08:36 Zo lief van hem!
Hij kan soms zo gevoelig uit de hoek komen. Echt een personage van tegenstellingen zoals z'n liefde voor Britney en nu dat heel lieve gebaar. En dan ineens de soms toch vlakke en over de top relatie met z'n Gelleke! :crazy:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie