Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
Lazylady
- x 435
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Wat ze over Julia zei kon inderdaad niet door de beugel, maar dat ze niet goedgezind is over die kamers... Dat kan ik nu wel begrijpen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Uiteraard maar daar kan Julia niets over doen. Daarbij is het wel typisch dat ze niet in de gaten hebben wat 'karma' inhoudt
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ben ik het nu of ziet Peggy er de laatste tijd een pak sexier uit als vroeger ? 
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

t zal aan U liggen, maar smaken verschillen natuurlijkLolplayer schreef:Ben ik het nu of ziet Peggy er de laatste tijd een pak sexier uit als vroeger ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat komt door haar bril en haar 2 oogskes denk ik... 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Peggy hield een ontroerend pleidooi voor zichzelf, maar ze zei daar iets waarbij ik dacht: au!
"Ik heb zelf ook een kind. Een dochter van 3, maar ik mag haar nooit meer zien". Raar dat Wendy daar niet op reageerde.
"Ik heb zelf ook een kind. Een dochter van 3, maar ik mag haar nooit meer zien". Raar dat Wendy daar niet op reageerde.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ben je wel zeker dat Peggy heeft gezegd dat ze haar nooit meer mag zien?jessie V. schreef:Peggy hield een ontroerend pleidooi voor zichzelf, maar ze zei daar iets waarbij ik dacht: au!
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 29 mei 2015, 01:56, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja idd, dat had ik ook niet gehoord.tvx1 schreef:Ben je wel zeker dat Peggy gezegd dat ze jaar nooit meer mag zien?jessie V. schreef:Peggy hield een ontroerend pleidooi voor zichzelf, maar ze zei daar iets waarbij ik dacht: au!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat van die dochter van 3 heb ik ook niet gehoord ( Volgens mij is Sandrine trouwens al 5 of 6) . Ze zei zoiets als : ik heb zelf een kind, en weet wat het is om haar niet te mogen zien... ( wellicht zijn dit ook niet de exacte woorden, hoor...)
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat is dan wel een leugen want , spijts alles, heeft ze Sandrine wel mogen zien toen ze het vroeg . het is trouwens een gunst van Ann dat dit kan want peggy heeft wel dat kind afgestaan voor de rechtbank .annekeHU schreef:Dat van die dochter van 3 heb ik ook niet gehoord ( Volgens mij is Sandrine trouwens al 5 of 6) . Ze zei zoiets als : ik heb zelf een kind, en weet wat het is om haar niet te mogen zien... ( wellicht zijn dit ook niet de exacte woorden, hoor...)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Er zijn toch periodes geweest dat Peggy Sandrine niet mocht zien? Bv. na die gevonden drugs -affaire, na de zaak Lucas, en wellicht zijn er nog wel momenten geweest?
0 x
-
ikke
- x 435
Volgens mij mag Peggy Sandrine al een tijd niet meer zien. Ben wel vergeten wat deze keer de aanleiding voor het verbod is geweest.annekeHU schreef:Er zijn toch periodes geweest dat Peggy Sandrine niet mocht zien? Bv. na die gevonden drugs -affaire, na de zaak Lucas, en wellicht zijn er nog wel momenten geweest?
Hoe lang is het al niet geleden dat we Sandrine bij oma Roza en mama Peggy zagen?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Het gaat mij niet om "niet"of "nooit". Het gaat erom dat ze deze dingen beter niet kan zeggen tegen Wendy.
En 3 of 6 jaar doet er ook niet toe trouwens. Hier niet in ieder geval.
En 3 of 6 jaar doet er ook niet toe trouwens. Hier niet in ieder geval.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Wendy wist al dat Peggy een kind heeft afgestaan voor adoptie, dat had Femke haar al verteld.
Ik denk dat Peggy dit alleen gezegd heeft om aan te geven waarom ze Renzo zou 'vrij' laten.
Omdat ze weet hoe het voelt je kind niet meer te mogen zien.
Ik denk dat Peggy dit alleen gezegd heeft om aan te geven waarom ze Renzo zou 'vrij' laten.
Omdat ze weet hoe het voelt je kind niet meer te mogen zien.
0 x