Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Net zoals ze van Leo (de eeuwige babysitter) en Marianne (de ruziestoker) een karikatuur hebben gemaakt, doen ze dit nu ook met Frank.
Is het de bedoeling dat de oude garde het vanzelf afbolt ??
Is het de bedoeling dat de oude garde het vanzelf afbolt ??
0 x
-
ikke
- x 435
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
dacht dat thuis voor alle generaties was...maak er aub geen Ketnet reeks van. Ik zie die jonge gasten wel graag aan het werk, maar als het een weergave moet zijn van het werkelijke leven...ja dan is de oude generatie nog wel bruikbaar. Maar niet zoals nu: Frank moet weer wat spierballen kweken!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ikke
- x 435
Ik heb er geen zeggenschap over.
Frank Bomans is één van de pijlers in Thuis, ik zou ook niets liever zien dan dat hij weer op en top Frank is...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Ik moest wel grijnslachen toen Frank, zijn taak als nieuwe huisman, in gevaar zag komen toen suske voorstelde om de afwas te doen
Simonne zou beter wat respect hebben voor haren baby, welke vrouw droomt er niet van om 's morgens een ontbijt op tafel te vinden en 's avonds gewoon haar voetjes onder tafel te steken en nooit meer poetsen of de strijk doen. En ik had beide nog eens op de tandem willen zien zitten
Dat is al van lang geleden (zijn ze toen niet in panne gevallen ?) Wist zelfs niet meer dat ze die nog in huis hadden. Zoals Simonne ook nooit meer met haar koersfiets op de baan is.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Zal door het corona virus komen !martha schreef: do 19 mar 2020, 11:25 Zoals Simonne ook nooit meer met haar koersfiets op de baan is.
0 x
-
tvx1
- x 435
Allé Fran komt er goed van af. Nu had ik toch verwacht dat ze het iets ingewikkelder zouden maken. Ik had het hilarisch gevonden indien Frank daar na wakker te schieten op Simonne haar aanwezigheid zou gereageerd hebben met "Euh hallo, wie zijde gij? Wa doede gij hier in mijn kamer? Ik ken u helemaal niet?", waarna hij naar zijn vrouw Jenny begint te vragen...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik hoop dat Frank zich niet op de kast laat jagen door Eddy.
Als ik denk aan die keer dat ze Waldek 'onder handen genomen hebben', vlak voor Julia hem vond...
Als ze Didier ook zo aanpakken, dan komt hij er deze keer niet zomaar mee weg denk ik.
Dus ik hoop dat de heren hun 'wraakplan' gauw laten varen.
Als ik denk aan die keer dat ze Waldek 'onder handen genomen hebben', vlak voor Julia hem vond...
Als ze Didier ook zo aanpakken, dan komt hij er deze keer niet zomaar mee weg denk ik.
Dus ik hoop dat de heren hun 'wraakplan' gauw laten varen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik denk dat Frank ook niet van plan is om wraak te nemen op Didier. Het is Eddy zijn plan.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Het is inderdaad Eddy zijn plan en Frank sputtert wel tegen, maar gaat uiteindelijk toch mee.
Dat zou hij beter niet doen.
Het is niet omdat goeie vrienden elkaar niet in de steek laten, dat ze samen domme dingen moeten gaan doen.
Dat zou hij beter niet doen.
Het is niet omdat goeie vrienden elkaar niet in de steek laten, dat ze samen domme dingen moeten gaan doen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Frank zou nu toch stilaan moeten beter weten...ze hebben al eens dergelijke avontuurtjes samen gehad. toen ze samen een knokploeg vormden!
1 x
-
ikke
- x 435
Gisteren was onze Frank toch verstandig bezig... Zou ie vandaag anders denken en handelen?daffy duck schreef: vr 13 nov 2020, 18:01 Frank zou nu toch stilaan moeten beter weten...ze hebben al eens dergelijke avontuurtjes samen gehad. toen ze samen een knokploeg vormden!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik begrijp dat Frank een schuldige zoekt in deze historie, maar alles in Angèle haar schoenen schuiven?
Hij heeft zelf ook niks gedaan om Eddy tegen te houden en zelfs Nancy, die met een ex-flik getrouwd is, wist niets beter te verzinnen dan Eddy te bellen.
Uiteindelijk is het Didier die Eddy knock-out heeft geslagen, niemand anders.
En ik vraag me af wie Didier zo toegetakeld had, Frank?
Hopelijk niet!
Hij heeft zelf ook niks gedaan om Eddy tegen te houden en zelfs Nancy, die met een ex-flik getrouwd is, wist niets beter te verzinnen dan Eddy te bellen.
Uiteindelijk is het Didier die Eddy knock-out heeft geslagen, niemand anders.
En ik vraag me af wie Didier zo toegetakeld had, Frank?
Hopelijk niet!
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112