Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
-
- Nog geen rang
- x 1
Re: Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
Heb ik iets gemist, is ze nu officieel aan het werk, maar vraagt ze een verblijfsstatuut aan als asielzoeker ?
Vreemd....Vind haar verhaallijn zeer onduidelijk.
Vreemd....Vind haar verhaallijn zeer onduidelijk.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ze heeft een voorlopige verblijfsvergunning.
Die wordt niet altijd automatisch omgezet in een definitieve.
Dan kan je de hulp van een advocaat best gebruiken, denk ik.
Die wordt niet altijd automatisch omgezet in een definitieve.
Dan kan je de hulp van een advocaat best gebruiken, denk ik.
0 x
-
- x 435
Er komt binnenkort een appartementje vrij van een koppel die naar hun eigen bed&breakfast gaan verhuizen.Captain Cuckoo schreef:En waar gaan Charité en Joseph wonen als Ann en Mayra naar de loft verhuizen? Moet dat brave mens wéér haar koffers pakken?![]()
(tenzij ook zij onderdak vinden in hotel Bomans)

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is idd de bedoeling,maar ja,gaat het ook gebeuren? Ik meen wel dat ze al over de nieuwe inrichting hebben gesproken.tvx1 schreef:Er komt binnenkort een appartementje vrij van een koppel die naar hun eigen bed&breakfast gaan verhuizen.![]()
Maar terug naar Charité: gaat zij zoiets kunnen betalen?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Mij was het ook niet duidelijk wat Tom eigenlijk moest onderzoeken. Even dacht ik dat het nog over de huisbaas ging. Als het gaat over de verblijfsvergunning, wat kan hij aanvechten, want er is nog geen beslissing ivm de definitieve vergunning. Ze wordt toch niet het land uitgezet ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het wel niet erg professioneel van Tim's collega dat hij n afspraak wil met iemand die hij tijdens zijn diensturen heeft leren kennen. Volgens mij mag dat toch niet ?
0 x
-
- x 435
En waarom zou dat niet mogen. Charité is wel geen verdachte in een of andere zaak, hoor.johan1969 schreef:Ik vind het wel niet erg professioneel van Tim's collega dat hij n afspraak wil met iemand die hij tijdens zijn diensturen heeft leren kennen. Volgens mij mag dat toch niet ?
0 x
-
- x 435
Omdat hij aan 't werk was en privé- afspraken maken eigenlijk niet bij het takenpakket van agenten behoort?tvx1 schreef:En waarom zou dat niet mogen. Charité is wel geen verdachte in een of andere zaak, hoor.johan1969 schreef:Ik vind het wel niet erg professioneel van Tim's collega dat hij n afspraak wil met iemand die hij tijdens zijn diensturen heeft leren kennen. Volgens mij mag dat toch niet ?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nee,dat behoort idd niet tot zijn takenpakket maar iemand tegenkomen in dienstverband staat een latere relatie toch niet in de weg denk ik. Dat gebeurt toch ook in alle andere werkomstandigheden?ikke schreef:Omdat hij aan 't werk was en privé- afspraken maken eigenlijk niet bij het takenpakket van agenten behoort?![]()
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Charité valt dus niet op Dieter. (maar wat niet is kan nog komen). Zijn er nog andere kandidaten ? Renzo zou wel passen vind ik.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
De enkele vonkjes die ik zag opspatten tijdens die date kwamen allemaal van dezelfde kant van de tafel. Charité zat daar te zitten en onderging de situatie lijdzaam. Net daarom hoop ik vurig dat de dansdate van Charité met Dieter uitvoerig in beeld gebracht zal worden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Pffff zo'n triestige plant is toch geen cadeau hé ?flodderke schreef:Charité valt dus niet op Dieter. (maar wat niet is kan nog komen). Zijn er nog andere kandidaten ? Renzo zou wel passen vind ik.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Charité is getrouwd, maar haar man is vermist.flodderke schreef:Charité valt dus niet op Dieter. (maar wat niet is kan nog komen). Zijn er nog andere kandidaten ? Renzo zou wel passen vind ik.
Ze weet niet of hij nog leeft, maar die kans bestaat wel.
Waarom moet zij dan gekoppeld worden aan iemand anders?
Is ze niet ok zonder partner hier?
0 x
-
- Poster rang 5
Laat Renzo eerst maar bekomen van z'n vorige relatie.flodderke schreef:Charité valt dus niet op Dieter. (maar wat niet is kan nog komen). Zijn er nog andere kandidaten ? Renzo zou wel passen vind ik.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Nee, ze moet verder gaan met haar leven.satine schreef:Charité is getrouwd, maar haar man is vermist.flodderke schreef:Charité valt dus niet op Dieter. (maar wat niet is kan nog komen). Zijn er nog andere kandidaten ? Renzo zou wel passen vind ik.
Ze weet niet of hij nog leeft, maar die kans bestaat wel.
Waarom moet zij dan gekoppeld worden aan iemand anders?
Is ze niet ok zonder partner hier?
0 x