Wittekerke
					Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
	Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- 
				Glenny
 - Poster rang 1

Re: Wittekerke
Thibault draait idd een hele tijd mee ja, wat Marcel betreft, duurt niet lang meer  

0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

even off topic, ik zie mijn avatar niet meer, die van anderen wel, hoe komt dit ?

0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

- 
				frankbomans
 - Poster rang 1

- x 1
 - x 8

Ik heb deze morgen nog eens wat fragmenten van oude afleveringen bekeken, ik was het personage Belle al helemaal vergeten  
  ik vond ze nog wel fijn. Maar wat leek dat opeens lang geleden zeg!

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Die Hollandse?frankbomans schreef:Ik heb deze morgen nog eens wat fragmenten van oude afleveringen bekeken, ik was het personage Belle al helemaal vergetenik vond ze nog wel fijn. Maar wat leek dat opeens lang geleden zeg!
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- 
				frankbomans
 - Poster rang 1

- x 1
 - x 8

Inderdaad. Bart wou haar zelfs nog in de zee gooien nadat ze verdoofd was door de pillen die ze had genomen tijdens haar zelfmoordpoginglord F. schreef: Die Hollandse?
	0 x

- Seraph
 - Poster rang 1

Die afleveringen waarin Belle in speelt zijn al van twee jaar geleden hé!

0 x

In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Van 15 jaar of langer geleden zeker?Seraph schreef:Die afleveringen waarin Belle in speelt zijn al van twee jaar geleden hé!
	0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

- 
				frankbomans
 - Poster rang 1

- x 1
 - x 8

Maar allee, dat niemand ziet dat dat Marcel niet is  
  Dat hij na 3 jaar rondzwerven uiterlijk wat veranderd zou zijn, dat wil ik nog wel geloven, maar dit heeft toch niets meer te maken met de originele Marcel?

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Wel grappig dat ze er toch efkes over doen vooraleer ze hem herkennen.frankbomans schreef:Maar allee, dat niemand ziet dat dat Marcel niet isDat hij na 3 jaar rondzwerven uiterlijk wat veranderd zou zijn, dat wil ik nog wel geloven, maar dit heeft toch niets meer te maken met de originele Marcel?
Of het toch geloven dat hij het is.
De originele acteur was toch ook scenarist van Wittekerke? Kan dus niet zijn dat hij niet vrij was op dat moment. Tenzij dat Eddy Asselbergs gestorven is.
	0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

Eddy Asselbergs is anno 2016 still alive and kicking hoor ! de reden is dat hij na zijn rol als Marcel, op een gastoptreden bij Spoed na, genoeg had van acteren en dus inderdaad even scenarist gaan spelen islord F. schreef:Wel grappig dat ze er toch efkes over doen vooraleer ze hem herkennen.frankbomans schreef:Maar allee, dat niemand ziet dat dat Marcel niet isDat hij na 3 jaar rondzwerven uiterlijk wat veranderd zou zijn, dat wil ik nog wel geloven, maar dit heeft toch niets meer te maken met de originele Marcel?
Of het toch geloven dat hij het is.
De originele acteur was toch ook scenarist van Wittekerke? Kan dus niet zijn dat hij niet vrij was op dat moment. Tenzij dat Eddy Asselbergs gestorven is.
ennnn, frankbomans, ik ga niets spoilen maar de echte Marcel wordt nog vermeld als 'de maskers afvallen'.... hint hint, alleen zal dat ten koste van sommigen zijn...
					Laatst gewijzigd door Glenny op vr 11 mar 2016, 02:37, 1 keer totaal gewijzigd.

0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

sappig detail, de acteur die 'Marcel' nu speelt, Jan Pauwels, is vlak na de opnames overleden aan een slepende ziekte, bepaalde scenes waren nog niet af en daar moest dus beroep gedaan worden op een andere acteur, het waren dan vooral scenes waar hij langs de achterkant in beeld kwam.....
zijn jullie weer wat wijzer geworden

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

En Jan Pauwels is tevens de broer van Ivo "Nonkel Jef" Pauwels.Glenny schreef:sappig detail, de acteur die 'Marcel' nu speelt, Jan Pauwels, is vlak na de opnames overleden aan een slepende ziekte, bepaalde scenes waren nog niet af en daar moest dus beroep gedaan worden op een andere acteur, het waren dan vooral scenes waar hij langs de achterkant in beeld kwam.....
	0 x