Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

satine schreef: do 13 okt 2022, 16:08 Hopelijk zet het haar aan tot nadenken.
Die indruk had ik toen ze samen aan tafel zat bij bobbie, lowie en paulien maar ..... ze werd direct tot de orde geroepen o.a. door bob, gemiste kans dus voor ons kijkertjes :mrgreen:

En wie verdient er een grote toek tegen zijn muile ? Eddy :roll: Die hier ook eens de moraalridder gaat uithangen bij Frank en zijn vaselineke die is al niet beter met haar gemoei :roll: Die heeft zich weer eens in de luren laten leggen door het charmante gedrag van Dirk net zoals vorig seizoen zij volledig werd ingepalmd door Chris en ik vergeet nog niet (maar wel zijn naam :lol: ) van die type die de inhoud van de kassa van bar madame stal.

En tja Christine, ik besef dat zij uitgespuwd wordt door de meeste thuis kijkers maar ergens geef ik haar gelijk door zich te moeien maar ze had het beter via anonieme mail gedaan want ik vrees dat ze van een kale reis gaat terugkomen. Klokkenluiders worden altijd veracht zelfs als ze het goed bedoelen. :shh:
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: vr 14 okt 2022, 15:38 Die indruk had ik toen ze samen aan tafel zat bij bobbie, lowie en paulien maar ..... ze werd direct tot de orde geroepen o.a. door bob, gemiste kans dus voor ons kijkertjes :mrgreen:
Inderdaad! :mrgreen: Of net daarvoor al, toen ze er tegen Bob over wilde beginnen en Paulien&Lowie heel blij binnen kwamen waaien met koffiekoeken.
Ik dacht "NEEEEE!" :doh: :razz: :lol:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Frank Bomans, wat een ongelofelijke kinderachtigheid dat gedoe met dat hondje. :thumbdown:
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Pips dat wel graag heeft. Toen Pips nog nieuw was in de serie, zag je wel dat hij schuw was, dat is nu voorbij.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat het Pips weinig kan schelen waar hij zijn drollen legt.
Dat dit absoluut op de oprit van Dirk moest gebeuren, is inderdaad heel kinderachtig van Frank.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Bovendien lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat niemand dit op klaarlichte dag in zo'n woonwijk gezien heeft. Straks heeft hij een GAS-boete aan zijn been, plus natuurlijk een preek van Simonne.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef: za 15 okt 2022, 12:46 Ik denk dat het Pips weinig kan schelen waar hij zijn drollen legt.
Dat dit absoluut op de oprit van Dirk moest gebeuren, is inderdaad heel kinderachtig van Frank.
Ik dacht dat ze bedoelden hoe Frank tegen Pips praat, knuffelt etc ... Dat van die drol was ik al vergeten.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: za 15 okt 2022, 12:54 Straks heeft hij een GAS-boete aan zijn been,
En ja, ik vond dat alle hondeneigenaars door zijn toedoen in een slecht daglicht werden gezet. Niemand met een hond en een portie verstand zal die drol zomaar achterlaten; dat het nu de oprit van Dirk was of niet...zoiets zal weer aanzet zijn om die 'vuile' honden en hun eigenaars te verwijten.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

groot gelijk daffy :clap: Dacht helemaal hetzelfde
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Eentje voor Dries.

Ook al vecht hij voor de goeie zaak (= tegen racistische pummels als Alexander), toch moet hij als werknemer van een advocatenkantoor ook rekening houden met zijn collega's Tom en Peter, want als dit uit de hand loopt, zal het voor hen gevolgen hebben.

Minstens had hij hen op de hoogte kunnen brengen van zijn plannen.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Tiboko schreef: do 20 okt 2022, 23:34 Minstens had hij hen op de hoogte kunnen brengen van zijn plannen.
Is inderdaad zo. Op deze manier is hij even achterbaks als Alexander. Z'n collega's kunnen hiervan ook de dupe worden. De samenwerking zal in het kantoor nooit meer goed komen. Vooral ook omdat Tom voorheen toch al z'n nek uitgestoken heeft voor hem bij Alexander.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het was inderdaad dom van Dries om te denken dat dit alleen hem aanbelangde, dat Peter en Tom niet achter hem stonden en dat deze actie geen gevolgen zou hebben voor Tom en het kantoor.
Advocaat zijnde had Dries moeten weten dat je EERST zorgt dat je een sterk dossier hebt, met duidelijke bewijzen en betrouwbare getuigen en dat je dan pas zo'n stap zet.
Lap voor Dries dus.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: za 22 okt 2022, 10:22 Het was inderdaad dom van Dries
Heel dom inderdaad. Als hij nog maar navraag doet botst hij al op tegenkanting van andere advocaten die bang zijn om dergelijke praktijken aan te kaarten. Dus hij moest wel beter weten en zichzelf indekken met een stevig dossier. Hij brengt iedereen in verlegenheid door z'n manier van werken. :shock:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Karin dus. Amper één week geleden zei ze nog tegen Rosa en Femke dat de fusie niks zou veranderen qua personeel enz. en vandaag zit ze daar te brainstormen (enfin - Karin zei tegen Femke hoe het verder moest) en lap - er is al een onderdeeltje van de Withoeve gesneuveld.

Net het stukje wat Tamara zo graag deed. Toen Femke daarop zei dat ze die wél aan boord wou houden, antwoordde Karin neerbuigend "we vinden voor haar wel iets om te doen".

Iets zegt me dat het niet lang zal duren of dat wordt daar dikke koekenbak tussen de drie power girls :thumbdown:

Verder Rosa. Hoe bezitterig ze over Waldek doet, alsof "ik ken hem het langst" ook maar een greintje uitmaakt. Zielig hoe ze daar ieder aan één kant van het bed zijn hand vasthielden...
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: di 25 okt 2022, 23:39 "we vinden voor haar wel iets om te doen".
Ja, voor de WC's schoon te maken en voor de vuilbakken buiten te zetten want Karin kennende zal zij Tamara minderwaardige werkjes laten doen zodanig dat Tamara het zal aftrappen. :mad:
0 x
Plaats reactie