Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ik weet niet of iemand dat al opgemerkt heeft hier, maar Taxi Leo maakt nog steeds reklame voor de B&B op de portieren! Ik zag het gister toen Renzo Madame Toetjes ophaalde. Als Fem en Simone slim zijn halen ze dat er nu af! Liefst zo dat beide Snuiten en ook Luc het goed kunnen zien gebeuren.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik heb Peggy nooit een leuk personage gevonden.
Ook niet 'de rebelse' Peggy van vroeger - het was altijd net iets TE...
Haar vriendjes-stories vond ik wel leuk, maar het personage Peggy vond ik maar niks.
En dat is er niet op verbeterd, echt niet
Dat van die reclame heb ik ook al gezegd hier thuis - en het staat nog elders op het forum ook.
Ik ken daar weinig van - zijn dat stickers, is dat iets dat je zomaar kan verwijderen?
Maar ik zou het ook zo snel mogelijk van mijn taxi's verwijderen, moest ik Simonne of Femke zijn!
Ook niet 'de rebelse' Peggy van vroeger - het was altijd net iets TE...
Haar vriendjes-stories vond ik wel leuk, maar het personage Peggy vond ik maar niks.
En dat is er niet op verbeterd, echt niet
Dat van die reclame heb ik ook al gezegd hier thuis - en het staat nog elders op het forum ook.
Ik ken daar weinig van - zijn dat stickers, is dat iets dat je zomaar kan verwijderen?
Maar ik zou het ook zo snel mogelijk van mijn taxi's verwijderen, moest ik Simonne of Femke zijn!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja liefst door de Renzo laten doen als Peggy buitenkomt.Amiche schreef:Ik weet niet of iemand dat al opgemerkt heeft hier, maar Taxi Leo maakt nog steeds reklame voor de B&B op de portieren! Ik zag het gister toen Renzo Madame Toetjes ophaalde. Als Fem en Simone slim zijn halen ze dat er nu af! Liefst zo dat beide Snuiten en ook Luc het goed kunnen zien gebeuren.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Ik zie snuit haar ogen al kogels worden.Caligula schreef:Ja liefst door de Renzo laten doen als Peggy buitenkomt.Amiche schreef:Ik weet niet of iemand dat al opgemerkt heeft hier, maar Taxi Leo maakt nog steeds reklame voor de B&B op de portieren! Ik zag het gister toen Renzo Madame Toetjes ophaalde. Als Fem en Simone slim zijn halen ze dat er nu af! Liefst zo dat beide Snuiten en ook Luc het goed kunnen zien gebeuren.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zijn inderdaad stickers, dus die kunnen verwijderd worden.satine schreef:Dat van die reclame heb ik ook al gezegd hier thuis - en het staat nog elders op het forum ook.
Zou wel mooi zijn als Renzo op dat karweitje gezet werd inderdaad...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze kunnen er nog een sticker van Bomans Projects overplakken toch?Christel schreef:Dat zijn inderdaad stickers, dus die kunnen verwijderd worden.satine schreef:Dat van die reclame heb ik ook al gezegd hier thuis - en het staat nog elders op het forum ook.
Ik ken daar weinig van - zijn dat stickers, is dat iets dat je zomaar kan verwijderen?(al is dat wel een rot-klus om te doen als je de autolak niet wilt beschadigen
)
Zou wel mooi zijn als Renzo op dat karweitje gezet werd inderdaad...![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Yes !!! wat worden wij allemaal stout hé ?lord F. schreef:Ze kunnen er nog een sticker van Bomans Projects overplakken toch?Christel schreef:Dat zijn inderdaad stickers, dus die kunnen verwijderd worden.satine schreef:Dat van die reclame heb ik ook al gezegd hier thuis - en het staat nog elders op het forum ook.
Ik ken daar weinig van - zijn dat stickers, is dat iets dat je zomaar kan verwijderen?(al is dat wel een rot-klus om te doen als je de autolak niet wilt beschadigen
)
Zou wel mooi zijn als Renzo op dat karweitje gezet werd inderdaad...![]()
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En na de uitval van Renzo stond onze Peggy zowaar met haar mond vol tanden. Zou ze het begrepen hebben?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Net zoals bij Marianne verwacht ik eveneens voor Peggy een soort kantelmoment. Op één twee drie van bitch naar heilig boontje.
Renzo heeft er stilaan genoeg van. Zelfs Snuit zal dat nu wel begrepen hebben. Dus ofwel hijst ze de witte vlag, ofwel blijft alleen zij met Ma Snuit zielig achter.
Renzo heeft er stilaan genoeg van. Zelfs Snuit zal dat nu wel begrepen hebben. Dus ofwel hijst ze de witte vlag, ofwel blijft alleen zij met Ma Snuit zielig achter.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Sneu en kansloos wezen. Lijkt ze zich nou eindelijk te beseffen dat ze dikwijls om door de plee te trekken is? Mijn hemel. Tegen haar moeder durft ze dat wel toe te geven maar wat gebeurt er als ze oog in oog met Renzo komt te staan? Ze vervalt dan vast en zeker in haar eeuwige slachtofferrol. Dat mens heeft totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel. Dit is al de tweede keer dat ze haar moeder en Julia laat stikken in de Zus en zo. Ik vermoed dat dit niet de laatste keer zal zijn. Beetje tegenslag en mevrouw drukt haar snor.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En tante Jenny zat erbij en reageerde totaal niet ....
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ook bij het vertrek van tante Jenny krijgt Snuit weinig kritiek. Tante tevreden, Ma Snuit tevreden, lief Renzo tevreden. Peggy zal denken: "Snuit is goe bezig!"
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Idd,ze zat erbij en keek er naar. Maar ze is wel vertrokken met Taxi Leo toch!nounake schreef:En tante Jenny zat erbij en reageerde totaal niet ....
En het beteuterde gezicht van lieve snuit.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Die blik weer de hele tijd gisteren... Alsof het een klein kind is dat haar zin niet krijgt... 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Inderdaad, ze keek zelfs niet naar Jenny - ze rolde nog net niet met haar ogen...Lazylady schreef:Die blik weer de hele tijd gisteren... Alsof het een klein kind is dat haar zin niet krijgt...
0 x