Misschien dat Viv daarin zal slagen.satine schreef: za 03 jun 2023, 09:02 Lowie heeft dringend iemand nodig die hem eens bij zijn nekvel grabbelt en hem terug met zijn beide voetjes op de grond zet.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dan zal ze toch wat haar op haar tanden moeten krijgen, want haar zachte aanpak werkt niet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hij zei iets als "zie maar dat jij de volgende niet bent, die hij er niet meer bij kan hebben".
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Nog een beetje en ze ging hem gisteren een pamper aandoen en een tutteke geven ! Grrrr ik krijg zo'n zin om die omvergevallen snotneus eens dooreen te schudden !satine schreef: za 03 jun 2023, 10:02 an zal ze toch wat haar op haar tanden moeten krijgen, want haar zachte aanpak werkt niet.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
@ Tiboko : was het niet "een te zware last" ?
Ik vond de opmerking van Lowie zo smerig dat ik echt met open mond zat te kijken.

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, Lowie zei: 'Ik vraag me af wat gij gaat zeggen als gij de volgende zware last zijt'.
Bij mij zou hij beeld noch klank krijgen, tot hij zich heel uitgebreid had verontschuldigd. Slotje op de deur en klaar.
Gedaan voorlopig met toffe nonkel spelen, echo's zien en pinda-voelen!
Draag al eens een kind voor een ander...

Dat dit niet van een leien dak ging lopen was te voorspellen, maar dit is er ferm over.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is het zeker, en die opmerking tegen Tamara was wel echt de klap op de vuurpijl.satine schreef: zo 04 jun 2023, 08:17 Dat dit niet van een leien dak ging lopen was te voorspellen, maar dit is er ferm over.

Maar...
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het de rest echt net zo kwalijk neem als Lowie zelf.
Hoe lang zijn ze hem nou al collectief aan het pamperen? Alles wordt hem maar vergeven en letterlijk alles wordt voor hem gedaan om hem in al zijn wensen en eisen te voorzien. Tamara loopt zelfs met zijn kind rond, en ook Viv - die vanaf dag 1 heeft aangegeven geen kinderen te willen en hem ook netjes losgelaten had om aan dat kindertraject te kunnen beginnen - is weer bij hem terug alsof er nooit iets voorgevallen is.
Hoe moet Lowie het dan in vredesnaam ooit leren?
Tamara en Viv zaten met open mond te kijken toen Tamara die rotopmerking naar haar hoofd geslingerd kreeg, maar hoe kan het dat ze daar nog verbaasd over zijn? En wordt dit ook weer met de mantel der liefde bedekt om het er vervolgens nooit meer over te hebben? Zoals ze met alle andere rest gedaan hebben?
Ik heb nog nooit zo'n frustrerend stel mensen bij elkaar gezien...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Ik denk eerder dat Tamara ook niet echt tevreden is met de beslissing van Bob, wat gaat Bob eigenlijk doen, voor Tamara moet dit ook niet makkelijk zijn, dat is een inkomen minder. Daarom dat ze niet zo fel reageerde op Lowie.satine schreef: zo 04 jun 2023, 08:17 Inderdaad, Lowie zei: 'Ik vraag me af wat gij gaat zeggen als gij de volgende zware last zijt'.
Bij mij zou hij beeld noch klank krijgen, tot hij zich heel uitgebreid had verontschuldigd. Slotje op de deur en klaar.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
Bob heeft haar al eens gedumpt toen ze ongepland zwanger was van Leo,vdbemdsa schreef: ma 05 jun 2023, 14:54 'Ik vraag me af wat gij gaat zeggen als gij de volgende zware last zijt'.
Die woorden moeten ongelooflijk kwetsend geklonken hebben voor Tamara.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als ze van de verkoop van de app genoeg hebben overgehouden om aandelen te kopen/een eigen zaak te beginnen, zullen ze nog niet meteen op zwart zaad zitten, neem ik aan.
Bob heeft ook een doctoraat, dat opent wel enkele deuren, als de nood aan de man komt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad. Bob heeft ook nog nooit om werk verlegen gezeten.satine schreef: ma 05 jun 2023, 15:46 Als ze van de verkoop van de app genoeg hebben overgehouden om aandelen te kopen/een eigen zaak te beginnen, zullen ze nog niet meteen op zwart zaad zitten, neem ik aan.
Bob heeft ook een doctoraat, dat opent wel enkele deuren, als de nood aan de man komt.
En buiten dat, staat Lowie's opmerking daar verder los van, vind ik.
Het helpt Tamara helemaal niks vooruit dat Lowie meent dat in haar gezicht te moeten gooien, of hij nou (ooit) gelijk gaat krijgen of niet. De enige reden om zoiets te zeggen is enkel om te kwetsen, en Tamara kan er ook niks aan doen dat Bob zich niet goed voelt bij Boowie (integendeel zelfs), dus Lowie schopt hier echt wel heel hard tegen de verkeerde schenen.
Ik denk daarbij dat we Tamara's uiteindelijke reactie sowieso nog niet te zien kregen, omdat ze gewoon te geschokt leek om iets te zeggen. En dat begrijp ik volkomen.
Ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat ze minder fel reageerde omdat ze het eigenlijk (voor een deel) met Lowie eens is.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
We zullen het wellicht vanavond zien, voor Tamara is het ook een heel delicate situatie, vermits ze met Viv samen moet werken (= binnenkort hun enige inkomen) en Viv duidelijk Lowie niet gaat laten vallen over dit, integendeel - ze troost (eerder pampert) hem nog meer.
En dat eerste probleem is niet op te lossen door enkel te stoppen met Boowie, hij zal helaas moeten verhuizen om van die vervelende energiezuiger (Lowie) af te geraken. Maar of hij dat over zijn hart gaat kunnen krijgen? Ik zie het allemaal nog veel verder escaleren, eerlijk gezegd.
Dat denken alle betrokkenen, maar ik vrees dat Bob zich niet goed voelt met Lowie in de buurt, gewoon omdat hij de pinda voor zichzelf (en Tamara) wil houden. Alleen kan hij dit (voorlopig?) niet tegen haar onder woorden brengen, gezien zij volledig mee is in Lowie's verhaal (hij mag het geschop voelen etc.)Christel schreef: ma 05 jun 2023, 15:59 Tamara kan er ook niks aan doen dat Bob zich niet goed voelt bij Boowie...
En dat eerste probleem is niet op te lossen door enkel te stoppen met Boowie, hij zal helaas moeten verhuizen om van die vervelende energiezuiger (Lowie) af te geraken. Maar of hij dat over zijn hart gaat kunnen krijgen? Ik zie het allemaal nog veel verder escaleren, eerlijk gezegd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het rare van dit gedoe is dat je een hekel krijgt aan beide partijen. Lowie schopt wild om zich heen zoals gewoonlijk. Dat is al een grote ergernis. Maar de reacties van de tegenpartij maken die tegenpartij even ergerlijk. Voor mij tenminste wel.
3 x