Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 10 mei 2019, 13:18 Natuurlijk kon Kaat niet voorzien dat haar job bij Paulien zo zou aflopen.
Het is mooi dat Frank zijn dochter wil helpen - maar dit is niet helemaal alleen maar Kaats schuld.
Dat is het ook niet, daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ik dan hoor dat Kaat blijkbaar al maanden achterloopt met de huur, dan kan ik me toch niet voorstellen dat haar baantje bij Paulien dat hele probleem opgelost zou hebben.
Kaat kan wel zeggen dat "onze Lowie" daar niks om geeft, maar toch...; Die put wordt alleen maar groter zo.

De meeste mensen waren zelfs al uit hun huis gezet als ze een aantal maanden de huur niet betalen. Die hadden in hun handen mogen knijpen als ze bij hun ouders terecht hadden gekund, simpelweg omdat ze anders op straat gestaan hadden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

"Allee, ze kan nog de klok lezen, zo zat zal zij nog niet zijn" :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Ja, ze kon de klok nog lezen. Dat is meer dan wat Frank kon als hij gezopen had :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Naar uw vrouw luisteren Frank! Een beetje discipline en uw broek toehouden :yup:
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 117
x 29

Bericht door Trouwe kijker »

Frank kon zich deze keer wel redelijk kalm houden. Ik had echt te doen met hem toen hij zag dat Bill op de sporen bleef staan toen de trein er aan kwam. Frank was totaal machteloos!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Frank die aan Kaat vraagt wat ze nu van voetbal afweet? Is hij dan volledig vergeten dat Kaat toen ze nog de kleine Franky was heeft gevoetbald?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij zal dat waarschijnlijk zo gezegd hebben omdat Jacques erbij was.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Frank Boomans uit zijn liefde voor zijn dochter wel op een heel vreemde manier. Eerst scheldt hij haar verrot en dan komt hij nog eens van zijn neus maken op een feestje waar hij helemaal niet thuis hoort. Kan die niet eens op een rustige manier met zijn dochter praten?
Ze hebben haar opgevangen en nu slaat ze haar vleugels weer uit. Wil hij nou echt dat ze thuis blijft wonen? Een jonge vrouw van die leeftijd?
Dat zou pas raar zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Inderdaad Jessie.
Eerst er op staan dat ze terug bij hen komt wonen (hij had na de VS al kunnen zeggen dat ze haar plan moest leren trekken en leren uit haar 'foute beslissingen') en haar dan uitschelden voor profiteur en lafaard.
Frank zou beter eens voor de spiegel gaan staan en zijn eigen leven eens onder de loep nemen.
Wat hij allemaal heeft gedaan en uitgespookt, wie hij allemaal heeft belogen en gekwetst.
Welke stommiteiten hij zelf allemaal heeft uitgehaald en hoe anderen hem toen uit de drek hebben moeten halen.

Het feit dat hij zijn dochter het leven wil zien leiden dat hij voor haar had uitgestippeld, bewijst voor mij nog maar eens dat Frank niet zo goed is in het graag zien van anderen.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Frank verandert blijkbaar nooit. Er zal altijd wel een of andere reden zijn waarom hij opnieuw uitbarst, al is hij sommige periodes langer stil dan andere. Benieuwd hoe hij nu uit het slijk gehaald zal worden.

Simonneke heeft het geduld van een rotsblok, lijkt me zo.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: za 12 okt 2019, 10:37 Het feit dat hij zijn dochter het leven wil zien leiden dat hij voor haar had uitgestippeld, bewijst voor mij nog maar eens dat Frank niet zo goed is in het graag zien van anderen.
Ook een beetje de eenzaamheid zeker na de pensionering en de schrik om nog wat meer alleen te zijn. Maar ja, iemand graag zien betekent soms ook loslaten, hoe moeilijk dat ook is.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ja, die eenzaamheid...
Ergens begrijp ik hem wel, maar het is altijd de manier waarop hij op dit soort dingen reageert, die mij storen.
Hij zoekt dan met iedereen ruzie, scheldt en tiert en pas als hij uitgerust en gesust is, kan hij er er over praten.
Soms heb ik met hem te doen, maar ik vrees dat ik het niet lang met zo'n man zou uithouden. ;)
Hij mag heel blij zijn met zijn vrouw en dochter die hem zo graag zien en hem altijd steunen. :yup:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: za 12 okt 2019, 17:15 maar ik vrees dat ik het niet lang met zo'n man zou uithouden.
ja, he tis de aard van het beestje en ik denk dat het nu nog moeilijk kan veranderen op die leeftijd. Hevig reageren getuigt over het algemeen over eerlijke bekommernis. Maar nee, het is niet altijd fijn om dit te moeten aanhoren! :-?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Frank zit gewoon heel snel op zijn paard. Altijd zo geweest.
En waar andere mensen vaak milder worden als ze ouder worden, worden Franks tenen elk jaar wat langer.
En dan klagen over zijn 'eenzaamheid', maar wel de mensen die het al jaren goed met hem voorhebben, van hem wegjagen.
Er was geen enkele reden om zo te reageren op wat Eddy zei.
Maar Frank had weer medelijden met zichzelf, want hij is altijd de enige die het moeilijk heeft.
En als het het niet naar zijn zin gaat, dan wentelt hij zich daarin, zoals een verwend kind.

Ik hoop dat hij snel iets omhanden krijgt, want van patatten schillen wordt hij alleen maar chagrijnig. :mrgreen:
En ja, zijn derde dochter is vertrokken en dat doet hem verdriet.
Dus dat hij het moeilijk heeft, dat begrijp ik - maar dit is drama voor niks.
Wat had hij dan gewild? Dat Kaat langzaam maar zeker weg kwijnde?
Ziet hij haar niet graag genoeg om haar ook haar geluk te gunnen?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Frank ziet vooral zichzelf graag, en dat is al jaren het grote probleem volgens mij. Het is geen slechte man, maar wel een enorm dominante en egoïstische. Hij zal zich nooit eens echt in een ander verplaatsen en leert ook nergens van, tenzij hem dat zelf goed uitkomt.
Ik heb hem ook nog nooit belangeloos iets voor een ander zien doen, eigenlijk. Het is niet dat hij nooit wat voor een ander over heeft, maar uiteindelijk - als puntje bij paaltje komt - draait het toch eerst en vooral om hem zelf en wat hij er eventueel bij te winnen heeft.

Zo'n soort egoïsten zijn vaak heel vermoeiende en onplezierige mensen om mee te leven, en Frank mag dan ook wel heel blij zijn dat er toch nog mensen in zijn omgeving zijn die geduld voor hem opbrengen en die hem ondanks alles graag zien. Al zal Frank daar zelf nooit echt zo over nadenken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie