Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: do 05 jan 2023, 13:11 hoe erg ik dat ook zou vinden voor Tamara en Bob.
Normaal gesproken ik ook.
Maar in dit geval?
Bob kijkt Lowie letterlijk in alles naar zijn ogen. Ten koste van Tamara, eigenlijk, want ik vraag me hoe langer hoe meer af met wie Bob nou eigenlijk getrouwd is.

Hoewel natuurlijk niemand wil dat een zwangerschap mis loopt, vraag ik me wel af wat uiteindelijk het resultaat gaat zijn voor Tamara persoonlijk, als ze dat kindje voldraagt. Want Tamara twijfelde op voorhand al en ik denk dat ze zich met de dag meer afvraagt waar ze in vredesnaam aan begonnen is. 9 Maanden onder strikte supervisie van Koleriek Lowieke, 0 privacy, en haar huwelijk wat waarschijnlijk op een gegeven moment toch ook wel onder druk komt staan omdat Bob meer met Lowie in lijkt te zitten dan met zijn eigen vrouw.

Ik vrees dat dit alles - linksom of rechtsom - nooit goed kan aflopen, dus dan zou ik (wat Tamara en Bob betreft) toch kiezen voor de "korte pijn" zeg maar, want ik denk dat de gevolgen anders nog wel eens veel desastreuzer zouden kunnen zijn...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Eerst dacht ik Yes !! lowieke wordt naar finland gestuurd :dance: zijn we er voorlopig van af om dan een kwartier later (of zo) bijna mijn sloef naar mijn tevee te gooien toen hij tegen nonkel frank zei "ik kan tamara en MIJN kind :crazy: :crazy: niet achterlaten" Grrrr .... :boo: :boo:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: vr 06 jan 2023, 12:37 bijna mijn sloef naar mijn tevee te gooien t
wilde hetzelfde doen want op één sloef kun je niet staan! 😉M'n hart kreunt in m' n lijf tegenwoordig als ik z'n verwarde, moegeleefde kop zie verschijnen! Er staan Tamara nog nachtmerries te wachten als hij nu al zo tekeer gaat over 'mijn kind'. Steek er aub een beetje positiviteit in !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Mee eens.
Het is op zich al niet normaal dat je in hetzelfde huis woont als de draagmoeder van je kind, maar dat niemand die jongen eens op zijn plaats zet is al helemaal abnormaal. Effe naar Kaat in Finland gaan bezinnen (én rouwen) was een heel goeie suggestie van nonkel Frank, een week of 2 had al goed gedaan. Beetje afstand nemen Hij is tenslotte niet de zwangere noch de partner ervan. Ik zie hem nog zwangerschapsmisselijkheid krijgen ook :razz:
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Lowieke mag zich toch kwaad maken op een kind als dat kind in een boek krabbelt? Of mag dat ook niet meer?
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Niet als het gaat over het dagboek van Paulien dat Lowie daar domweg heeft laten rondslingeren.
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Ik bedoel dat Lowieke zich toch kwaad mag maken?
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als dat dagboek zoveel waard is voor Lowie, dan had hij dat ergens anders moeten leggen.

En natuurlijk mag Lowieke zich kwaad maken, hij doet niks anders en niemand houdt hem tegen. :roll:
Dat Leo in dat boek kribbelde, is Lowies eigen schuld.
En zijn geblaf was buiten proportie.
3 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

In ieder geval zou hij er toch beter goed aan doen om tijdelijk naar Finland vertrekken en bij Kaat verblijven, hij zal dan hopelijk wat afkoelen en gekalmeerd zijn als dat kind geboren wordt ik zeg wel als want er kan nog altijd iets tussenkomen.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

catherine schreef: vr 06 jan 2023, 18:22 Ik zie hem nog zwangerschapsmisselijkheid krijgen ook
OMG :laughing-rolling:
Ik dacht nog toen tamara zei dat ze gingen gaan eten bij de griek ? :denk: dat lowie haar direct ging zeggen wat zij moest eten en waarvan ze moest afblijven. Zou me niet verwonderen dat hij al een spyware op haar GSM heeft gezet. Maar ik hoop nu echt dat bobbie & tamara na het voorval met klein leooke hem eindelijk eens deftig op zijn plaats zal zetten (en een stevig slot op de deur van hun woongedeelte plaatsen :shh: ).
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

De vergevingsgezindheid van sommige personages is echt grenzeloos. Goed voor Lowie natuurlijk, maar voor mij komt het allemaal heel geforceerd over.
Zeker als Lowie dan twijfelt of hij wel naar Kaat zou gaan, omdat hij vindt dat hij dan iedereen gaat achterlaten.
Denkt hij nu echt dat hij onmisbaar is op dit moment? Het is niet alsof hij bergen werk aan het verzetten is.
Of dat de zwangerschap zonder hem opeens niet meer bestaat.
Iemand zou die jongen echt eens terug met zijn beide voeten op de grond moeten zetten.
5 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Lowie aub zet aan! Ga! Opluchting en opnieuw adem voor iedereen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik hoop dat hij in Finland blijft !
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

daffy duck schreef: wo 11 jan 2023, 17:17 door daffy duck » wo 11 jan 2023, 18:17
Lowie aub zet aan! Ga! Opluchting en opnieuw adem voor iedereen
Ik wil nog de trein naar ternat nemen om zijn valiezen te maken :lol:
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Oh dear, hij is terug :sick:
2 x