jessie V. schreef: wo 05 jan 2022, 13:45
Als je iedereen naar de mond praat heb je inderdaad veel" vrienden".
Inderdaad. Dat is Tom ten voeten uit, al jaren. En als hij dan voor de zoveelste keer weer eens in de problemen komt door zijn "goeie gedrag", zijn het ook altijd dezelfde mensen die hem eruit mogen halen. Bij die mensen zitten zowel zijn moeder als Karin. Misschien dat Tom daar ook eens aan kan denken als hij weer eens kwaad wordt op een van de 2...
Alleen al daarvoor krijgt Tom ook een lap van mij, voor dat slappe en kinderachtige gedrag.
Hij is nu dus kwaad op Karin omdat ze achter zijn rug om Femke geholpen heeft.
Maar heeft hij wel elke zet van Peter tegenover Femke met Karin besproken? Nee toch? En wat Peter van plan was om Femke aan te doen, was geen haar beter dan wat Femke nu tegenover Peter heeft bewerkstelligd. Als Tom overal netjes tussenuit gebleven was en Peter als een gewone vriend gesteund had - zonder inmenging in die hele rechtszaak en zo - dan had hij nog een beetje recht van spreken gehad. Maar nu zie ik het gewoon als dat hij zijn vriendje gesteund heeft en Karin de vriendin van haar zoon geholpen heeft. Allebei precies hetzelfde dus, en ik begrijp echt niet goed waarom Tom het daar zo moeilijk mee heeft. Misschien moet hij eens kiezen met wie hij een relatie wil; met Peter of met Karin?