Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: vr 30 dec 2022, 10:16 Hier moet meteen een tegenreactie komen: van Tamara, van Bob, eigenlijk van gans de omgeving.
Dat zou ik ook denken, al een hele tijd eigenlijk, maar die tegenreactie komt er nooit. Het is zoals Satine ook zei; alles wordt van "Lowieke" gepikt en ze doen letterlijk en figuurlijk alles voor hem.
Het was al niet normaal dat Tamara hem nog om haar heen verdroeg nadat ze er achter kwam dat Lowie haar cyclus bijhield toen ze zelf zwanger wilde raken. Daar hadden Bob en Tamara al stevig op de rem moeten trappen en hem afremmend op zijn voortanden buiten moeten zwieren.
Wie pikt dat soort gedrag nou toch in hemelsnaam van een vriend?? :shock: :-?

Maar in plaats daarvan zijn ze Lowieke nog wat extra gaan pamperen, en zelfs voor hem gaan liegen om hem uiteindelijk maar zélf "een kindje te geven" (daar gaan we weer, alsof het om een cadeautje gaat :roll: ), terwijl ze hun eigen kinderwens in de koelkast gezet hebben. Bob leent zijn vrouw gewoon uit en zij gaat daar nog helemaal mee akkoord ook! :crazy: :lol:

Veel gekker dan dit moet het niet worden als je het mij vraagt. Het maakt van Lowie - in mijn ogen toch - echt een walgelijk personage... :sick: :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: vr 30 dec 2022, 11:40 Wie pikt dat soort gedrag nou toch in hemelsnaam van een vriend?
weet niet als je dit als een vriend zou kunnen beschouwen. 🤔 Denk meer een vast egocentrisch patroon dat zich manifesteert in dat ventje. En nog onbeschoft ook. Moest ik van Tamara zijn ik denk dat ik de dichts bijzijnde abortuskliniek zou opzoeken. Vind het zo raar: zij wilden toch zelf nog een kindje en dat gaan ze dan opzijschuiven om die egoïst, want zo is het in de grond, zijn kinderwens te geven. Zotter kan niet en qua niveau van éénrichtingsvriendschap kan dit tellen! :crazy:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: vr 30 dec 2022, 16:38 Vind het zo raar: zij wilden toch zelf nog een kindje en dat gaan ze dan opzijschuiven om die egoïst, want zo is het in de grond, zijn kinderwens te geven.
Precies dat dus...
Er zijn regels aan draagmoederschap verbonden, en die zijn er uiteraard niet voor niks. Het is zo al moeilijk genoeg om een kind af te staan nadat je het 9 maanden bij je gedragen hebt, laat staan als je het zelf eigenlijk ook heel graag zou willen.
Maar daar wordt door de heren en dames totaal niet over over nagedacht kennelijk. Ze gedragen zich alsof het om het weggeven van een pakketje gaat.
Het is ook precies door dat soort dingen dat ik heel Lowie's kinderwens totaal niet serieus meer kan nemen. De ene actie is nog ridiculer en ondoordachter dan de andere, en dan hebben we het nog niet eens over Lowie's gedrag richting Tamara nu ze zwanger is.
Ik wens haar heel veel succes als ze daar dadelijk 9 maanden mee opgescheept zit... :crazy:
daffy duck schreef: vr 30 dec 2022, 16:38 Moest ik van Tamara zijn ik denk dat ik de dichts bijzijnde abortuskliniek zou opzoeken.
Ze had beter op voorhand een klein beetje nagedacht, vind ik, dan had er geen kind de dupe van geworden... ;)
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lowieke is toch onverbeterbaar : gisteren moeide hij zich weer toen Tamara een beetje bleek was en moest gaan rusten. Hij dacht al dat ze terminaal was of het kindje ging verliezen als je hem zo bezig zag ...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Kan er iemand dat manneke eens dooreen schudden aub ? En hem daarna met de Bol.com naar Tombouktou sturen
5 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, zolang iedereen hem blijft behandelen als een verwende kleuter (die hij eigenlijk wel is) zal er niks veranderen.
Iemand zou hem eens duidelijk moeten zeggen dat hij zich wat minder moet moeien.
Tamara wou dat gisteren wel, had ik de indruk - maar toen was Pater Bob daar met zijn zachte woordjes en lieve glimlach... :sick:
Zo gaat Lowie het echt niet begrijpen, vrees ik.
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

satine schreef: di 03 jan 2023, 10:10 Iemand zou hem eens duidelijk moeten zeggen dat hij zich wat minder moet moeien.
En hem eventjes vermelden dat hij zeker geen dokter op Tamara moet afsturen :shock: En Viv en Bob die blijven alles met heel veel liefde bedekken, Lowieke bedoelt het tenslotte maar goed .
Laatst gewijzigd door Thom op di 03 jan 2023, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Thom schreef: di 03 jan 2023, 21:50 Lowieke bedoelt het tenslotte maar goed .
amai, amai, die werkt serieus op m'n systeem. Je kunt je dat toch niet voorstellen dat je in hetzelfde huis woont en dat die elk moment daar binnen valt! tamara kan dat toch geen 9 maanden volhouden! En hij luistert niet hé, hij heeft blijkbaar z'n bemoeilesje nog niet geleerd. Degoutant ventje!
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad! En dan tegen Viv:
'Paulien zou hem kalmeren, die zou precies weten wat ze tegen mij moest zeggen'.
Met andere woorden: Viv dus niet, die is alleen goed om de kleuter te verwennen.
Als ik Viv was pakte ik mijn rugzak terug in.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: wo 04 jan 2023, 17:49 Viv dus niet, die is alleen goed om de kleuter te verwennen.
Dat noem je dan dankbaarheid! Gans z'n vriendenkring moet niet alleen rond hem draaien en hem bedienen, begrijpen, en hem ondersteunen. nee, het is niet genoeg! Enkel Paulien is diegene die hem begrijpt en kan troosten. Hoe is dit mogelijk dat iemand zich zo kan aanstellen en iedereen rond hem uitbuit en dan als toppunt nog ondankbaar is.
4 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: wo 04 jan 2023, 20:09 Hoe is dit mogelijk dat iemand zich zo kan aanstellen en iedereen rond hem uitbuit en dan als toppunt nog ondankbaar is.
Dat snap ik dus ook niet... Ik begrijp echt met de beste wil van de wereld niet waarom iedereen die verwende, egoïstische en drammerige kleuter zo naar zijn ogen kijkt... :sick: :nope: :thumbdown:
3 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

daffy duck schreef: wo 04 jan 2023, 20:09 Enkel Paulien is diegene die hem begrijpt en kan troosten
Terwij' eigenlijk Viv hem het beste kent en zou kunnen kalmeren. Nu danst ze alleen naar zijn pijpen. Wat een karaktermoord. De zelfstandige, spring in het veld die zich door niemand de las liet spellen... Nu babysitten op haar ex
3 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hoe belachelijk was dat nu weer ? Vif die onnozele Louis toost zoals een baby die niet kan inslapen ...ik ben dat kotsbeu ! :oops: :oops: :oops: :oops:
3 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Kiki_Dee schreef: do 05 jan 2023, 11:53 Nu babysitten op haar ex
Babysitten, dat is het juiste woord. En als ze niet dringend maakt dat ze weg is, heeft ze twee baby's om op te passen :twisted:
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik begin mij stilaan af te vragen wat er precies in dat contract stond, dat Dries opgesteld heeft voor de baby-bende.
Tamara gerust laten stond er waarschijnlijk niet in. :roll:

En zou Lowie al aan opvang gedacht hebben? Je moet daar tegenwoordig al mee bezig zijn als je nog maar een kinderen denkt, is hij hier niet redelijk laat mee dan?
Ik vrees soms dat hij een en ander toch te rooskleurig heeft ingeschat.
Een keertje de plezante nonkel spelen is toch nog iets helemaal anders dan een pasgeborene in huis, met onderbroken nachten, buikkrampjes, tandjes krijgen,...
Als ik zie hoe het nu gaat, dan hoop ik ergens dat het mis loopt, hoe erg ik dat ook zou vinden voor Tamara en Bob.
Met de verwende kleuter zou ik veel minder medelijden hebben.
4 x
Gesloten