Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Dat van dat ijs in de koelkast mag wel blijven staan he Satine? :angel:

Ik was blij dat ik eens iets opgemerkt had dat écht niet klopte :razz:
Tenzij ze eigenlijk liever chocolademelk, aardbeienmelk en caramelmelk wilden natuurlijk... :whistle: :mrgreen: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het ging natuurlijk niet om die pottekes ijs.

Dé bedoeling achter die scènes was gewoon de kijker te tonen dat Lowie zijn zusje aan het troosten was.

Vandaar dat het vor de scenaristen allemaal niet zoveel uitmaakte.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Peter Jansens schreef:Bram die kwam klagen tegen Jens dat ze niet konden volgen wegens de drukte in het café en boos was dat Paulien wegging. Iemand al geteld hoeveel mensen er op die ogenblikken in het café zitten?
Juist, ja. 8)
Thuislogica: Je moet met zijn drieën zijn om voor 8 mensen een pint te tappen.

(En natuurlijk weet ik dat Thuis blijkbaar het geld niet heeft om 30 of 40 figuranten in het café te plaatsen.)
Meeste figuranten zijn gratis en zijn al blij dat ze even in beeld komen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jamesbond schreef:Waar is schitterende Italiëreis waar Jana vorig jaar niet naar toe kon omdat ze het niet kon betalen en uiteindelijk door Bram dan toch zou gaan ?
En Louis ging ook uiteindelijk mee kunnen want hij had plots een geldezel ...
Of komt die reis nog ? Wel raar dat dit dan niet verder wordt uitgevlooid ...

Ook wel raar dat daar nu plots een ongebruikte schuur tevoorschijn komt op de B&B.
Vroeger was er een manége. Dat ze daar nu echt op gedacht hebben om in de nieuwe Zus en Zo die activiteit voor te zetten ... :dance:

Oh ja, die opsomming van de geliefden ... Alleen maar om aan te duiden hoe vergeetachtig men is. Reality-soap ? Laat me niet lachen. Eerder een gedoogbordeel. Het klopt al jaren niet meer met de realiteit. Zwanzige fictie, dat wel.
Die schuur van de Zus&Zo is al eerder gebruikt geweest. Onder andere als verstopplaats voor Kasper zijne coke. En de meeste laatstejaarsreizen van de middelbare scholen vinden zo rond de paasvakantie periode plaats. Dus die Italiëreis komt zeker nog wel aan bod.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Crackers schreef:Dat van dat ijs in de koelkast mag wel blijven staan he Satine? :angel:

Ik ging daar ook een opmerking over maken maar jullie zijn me voor :doh:

Wat voor ons niet klopte : dat Frank Simonne en Yvette in de namiddag ging ophalen van het vliegtuig. Trans-atlantische vluchten komen altijd 's morgens vroeg toe in Zaventem. Weet ik uit eigen ervaring :angel: En Tibo in korte broek en T-shirt aan de grand canyon ? Daarvoor is het nu te koud daar. Momenteel is het er 2C° (Google is ook soms mijn vriend).
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ja en zelfs nog veel kouder !!!!
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Franky en Tibo besloten om naar Amerika te gaan ( voor zes maanden) en waren na een paar weken effectief weg.
Je moet het zelf eens proberen om zomaar 6 maanden zonder werkvergunning of wat dan ook eens naar Amerika te gaan, denk niet dat het zal lukken.
0 x
Sofie2
Nog geen rang

Bericht door Sofie2 »

martha schreef:

Ik ging daar ook een opmerking over maken maar jullie zijn me voor :doh:

Wat voor ons niet klopte : dat Frank Simonne en Yvette in de namiddag ging ophalen van het vliegtuig. Trans-atlantische vluchten komen altijd 's morgens vroeg toe in Zaventem. Weet ik uit eigen ervaring :angel: En Tibo in korte broek en T-shirt aan de grand canyon ? Daarvoor is het nu te koud daar. Momenteel is het er 2C° (Google is ook soms mijn vriend).
De rechtstreekse meestal wel, maar die via een andere Europese luchthaven binnenkomen, kunnen op elk moment van de dag.
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Toon is al te laat voor zijn sollicitatiegesprek, maar gaat wel eerst nog praten met Adil en nadien zelfs nog een emotioneel gesprek voeren met Peggy. Dat kan alleen maar in thuis natuurlijk. Ik denk dat je op die manier al meteen een kruis mag maken over je sollicitatiekansen in het echte leven.
0 x
thomaaas
Nog geen rang

Bericht door thomaaas »

johan1969 schreef:
Peter Jansens schreef:Bram die kwam klagen tegen Jens dat ze niet konden volgen wegens de drukte in het café en boos was dat Paulien wegging. Iemand al geteld hoeveel mensen er op die ogenblikken in het café zitten?
Juist, ja. 8)
Thuislogica: Je moet met zijn drieën zijn om voor 8 mensen een pint te tappen.

(En natuurlijk weet ik dat Thuis blijkbaar het geld niet heeft om 30 of 40 figuranten in het café te plaatsen.)
Meeste figuranten zijn gratis en zijn al blij dat ze even in beeld komen.
Bij Thuis worden alle figuranten betaald :)
0 x
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Met uitzondering van "thuis" kan je niet weg schenken wat je niet bezit en kan je dat evenmin verkopen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tim eet na zijn nachtshift nog uitgebreid thuis en gaat daarna nog n thee drinken op cafe om te kunnen slapen !

Als ik de nachtshift heb, eet ik op t werk bijna niks, laat staan s morgens als ik thuis kom. Laat staan dan nog langer opblijven dan nodig.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Als dat Tim zijn levensstijl is, dan is dat zijn keuze. En dat hij niet kan slapen na zo'n zware maaltijd, dat lijkt mij wel iets dat klopt. ;)
0 x
Sanne
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

johan1969 schreef:Tim eet na zijn nachtshift nog uitgebreid thuis en gaat daarna nog n thee drinken op cafe om te kunnen slapen !

Als ik de nachtshift heb, eet ik op t werk bijna niks, laat staan s morgens als ik thuis kom. Laat staan dan nog langer opblijven dan nodig.
Dit is niet iets wat niet klopt. Zoals je zelf zegt 'als IK de nachtshift heb', dat is dus strikt persoonlijk. Voor iedereen werkt de biologische klok anders en ieder gaat op zijn manier om met onregelmatigheid in shifts.

Niet kloppen in Thuis zijn bloopers, plot-holes, continuiteitsfouten - alle andere dingen zijn keuzes van scenaristen om het verhaal verder te voeren, dus b.v. soms door iets niet te laten zien, scenes op basis van eigen ervaringen, niet stilstaan bij dingen/personen uit het verleden. Ik kan me daar ook af en toe aan ergeren, want ik vind het ook soms een opgestoken middelvinger naar de trouwe kijker, die investeert in de karakters, maar we weten allemaal dat een soap oppervlakkig vermaakt dient te zijn, het is geen literatuur!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Afbeelding
0 x
Plaats reactie