Tenzij ze eigenlijk liever chocolademelk, aardbeienmelk en caramelmelk wilden natuurlijk...Crackers schreef:Dat van dat ijs in de koelkast mag wel blijven staan he Satine?![]()
Ik was blij dat ik eens iets opgemerkt had dat écht niet klopte

Tenzij ze eigenlijk liever chocolademelk, aardbeienmelk en caramelmelk wilden natuurlijk...Crackers schreef:Dat van dat ijs in de koelkast mag wel blijven staan he Satine?![]()
Meeste figuranten zijn gratis en zijn al blij dat ze even in beeld komen.Peter Jansens schreef:Bram die kwam klagen tegen Jens dat ze niet konden volgen wegens de drukte in het café en boos was dat Paulien wegging. Iemand al geteld hoeveel mensen er op die ogenblikken in het café zitten?
Juist, ja.![]()
Thuislogica: Je moet met zijn drieën zijn om voor 8 mensen een pint te tappen.
(En natuurlijk weet ik dat Thuis blijkbaar het geld niet heeft om 30 of 40 figuranten in het café te plaatsen.)
Die schuur van de Zus&Zo is al eerder gebruikt geweest. Onder andere als verstopplaats voor Kasper zijne coke. En de meeste laatstejaarsreizen van de middelbare scholen vinden zo rond de paasvakantie periode plaats. Dus die Italiëreis komt zeker nog wel aan bod.jamesbond schreef:Waar is schitterende Italiëreis waar Jana vorig jaar niet naar toe kon omdat ze het niet kon betalen en uiteindelijk door Bram dan toch zou gaan ?
En Louis ging ook uiteindelijk mee kunnen want hij had plots een geldezel ...
Of komt die reis nog ? Wel raar dat dit dan niet verder wordt uitgevlooid ...
Ook wel raar dat daar nu plots een ongebruikte schuur tevoorschijn komt op de B&B.
Vroeger was er een manége. Dat ze daar nu echt op gedacht hebben om in de nieuwe Zus en Zo die activiteit voor te zetten ...![]()
Oh ja, die opsomming van de geliefden ... Alleen maar om aan te duiden hoe vergeetachtig men is. Reality-soap ? Laat me niet lachen. Eerder een gedoogbordeel. Het klopt al jaren niet meer met de realiteit. Zwanzige fictie, dat wel.
Ik ging daar ook een opmerking over maken maar jullie zijn me voorCrackers schreef:Dat van dat ijs in de koelkast mag wel blijven staan he Satine?![]()
De rechtstreekse meestal wel, maar die via een andere Europese luchthaven binnenkomen, kunnen op elk moment van de dag.martha schreef:Ik ging daar ook een opmerking over maken maar jullie zijn me voorCrackers schreef:Dat van dat ijs in de koelkast mag wel blijven staan he Satine?![]()
Ik was blij dat ik eens iets opgemerkt had dat écht niet klopte![]()
Wat voor ons niet klopte : dat Frank Simonne en Yvette in de namiddag ging ophalen van het vliegtuig. Trans-atlantische vluchten komen altijd 's morgens vroeg toe in Zaventem. Weet ik uit eigen ervaringEn Tibo in korte broek en T-shirt aan de grand canyon ? Daarvoor is het nu te koud daar. Momenteel is het er 2C° (Google is ook soms mijn vriend).
Bij Thuis worden alle figuranten betaaldjohan1969 schreef:Meeste figuranten zijn gratis en zijn al blij dat ze even in beeld komen.Peter Jansens schreef:Bram die kwam klagen tegen Jens dat ze niet konden volgen wegens de drukte in het café en boos was dat Paulien wegging. Iemand al geteld hoeveel mensen er op die ogenblikken in het café zitten?
Juist, ja.![]()
Thuislogica: Je moet met zijn drieën zijn om voor 8 mensen een pint te tappen.
(En natuurlijk weet ik dat Thuis blijkbaar het geld niet heeft om 30 of 40 figuranten in het café te plaatsen.)
Dit is niet iets wat niet klopt. Zoals je zelf zegt 'als IK de nachtshift heb', dat is dus strikt persoonlijk. Voor iedereen werkt de biologische klok anders en ieder gaat op zijn manier om met onregelmatigheid in shifts.johan1969 schreef:Tim eet na zijn nachtshift nog uitgebreid thuis en gaat daarna nog n thee drinken op cafe om te kunnen slapen !
Als ik de nachtshift heb, eet ik op t werk bijna niks, laat staan s morgens als ik thuis kom. Laat staan dan nog langer opblijven dan nodig.