Luc Bomans (Mark Willems)
-
tvx1
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
En als we nu eens gewoon zouden afwachten. Toen met de Sanitichenniek-zwendel hebben we (mezelf inclusief) de manier van frauderen ook meteen met de grond gelijk gemaakt, tot dat ze ons wat meer tekst en uitleg gegeven hebben.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Blijft natuurlijk de vraag van het why...
Luc heeft nu alles wat hij wou : Djoelia, Lowie, zijn zaak, een goede zakenvennoot, goede vooruitzichten (kans om vroeg of laat Peg & Rosa buiten te zetten...), waarom zou hij dit alles op het spel zetten, nadat hij zoveel moeite gedaan heeft (maandenlang) om iedereen te overtuigen dat hij veranderd is, het strookt niet met zijn karakter.
OK, hij is greedy, maar toch niet zelfdestructief ?
Luc heeft nu alles wat hij wou : Djoelia, Lowie, zijn zaak, een goede zakenvennoot, goede vooruitzichten (kans om vroeg of laat Peg & Rosa buiten te zetten...), waarom zou hij dit alles op het spel zetten, nadat hij zoveel moeite gedaan heeft (maandenlang) om iedereen te overtuigen dat hij veranderd is, het strookt niet met zijn karakter.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Welja, ik blijf het toch maar een rare mechanische kronkel vinden van de scenaristen. En straks mag hij zich weer in alle bochten wringen zeker om het weer goed te maken met iedereen. Soit, we moeten nog zien waar het heengaat natuurlijk maar ik vind het niet echt geloofwaardig dat iemand zoiets in zijn geval nog zou doen.Tiboko schreef:Blijft natuurlijk de vraag van het why...
Alhoewel, in het echte leven heb je ook iemand zoals Sepp Blatter natuurlijk, de Luc Bomans van de FIFA.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Daar loopt het niet in de duizenden maar in de miljoenen.lord F. schreef:Alhoewel, in het echte leven heb je ook iemand zoals Sepp Blatter natuurlijk, de Luc Bomans van de FIFA.
Maar Luc is wel een leperd hoor. Hij had al zijn twijfels bij die fameuze factuur.
Femke hield zich redelijk goed van de domme.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Dat strookt juist wel met zijn karakter. Een paar jaar geleden had hij ook alles. Een vrouw, een kind, een goeie job. Maar nee , meneer moest Marie hebben en zijn vrouw moest het gesticht in. Gevolg: vrouw foetsie, kind foetsie, geld foetsie. Later had hij weer een nieuwe (of oude liefde) en stond hij op het punt te trouwen (Rosa), maar het was niet genoeg want meneer moest zonodig nog eens de ex van zijn aanstaande de dieperik induwen. Gevolg: huwelijk afgeblazen en aanstaande terug naar ex. Een paar jaar later had hij weer alles. Zijn kind terug, een nieuwe grote liefde, een eigen bedrijf. Weer niet genoeg voor meneer want hij moest zonodig zijn bankrekening laten uitpuilen. Gevolg: Zijn kind slaat hem de kop in, nieuwe grote liefde foetsie, bedrijf ten gronde gericht. En nu hij zijn nieuwe grote liefde heroverd heeft en zijn kind weeral terug heeft en weer in twee bloeiende bedrijven zit is het wééééééér niet genoeg. De Luc is gewoon een eindeloze vicieuze cirkel.Tiboko schreef:Blijft natuurlijk de vraag van het why...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Vandaar "boring" want o zo voorspelbaar.tvx1 schreef:De Luc is gewoon een eindeloze vicieuze cirkel.
Zou het niet leuk zijn als het eens anders uitdraaide ?
Zoals Frank, die plots de grootste fan blijkt van Yvette
0 x
-
tvx1
- x 435
Tuurlijk. Ik zou niets liever willen dan eens iets anders zien. Maar helaas is dat teveel gevraagd voor de scenaristen.Tiboko schreef:Vandaar "boring" want o zo voorspelbaar.tvx1 schreef:De Luc is gewoon een eindeloze vicieuze cirkel.
Zou het niet leuk zijn als het eens anders uitdraaide ?
Zoals Frank, die plots de grootste fan blijkt van Yvette
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

tsja,ik veronderstel dat hij wel eens contact zal opnemen met die Kristiaens, als die hem dan zegt dat Femke hem contacteerde ivm afwijkende bedrag zal Luc wel weten dat er stront aan de knikker isCaligula schreef: Maar Luc is wel een leperd hoor. Hij had al zijn twijfels bij die fameuze factuur.
Femke hield zich redelijk goed van de domme.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hij trok maar van die ogen naar Femke, alsof hij wou zeggen "gij weet iets dat gij niet mag weten, meiske..."
(Ik vond hem maar eng...
)
Maar die sluwe blik is natuurlijk typisch Luc. Nu zal hij nog wel van iets weten veronderstel ik...
(Ik vond hem maar eng...
Maar die sluwe blik is natuurlijk typisch Luc. Nu zal hij nog wel van iets weten veronderstel ik...
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Ik denk aan een eventuele andere beweegreden voor zijn gesjoemel. Op de een of andere manier heb ik altijd een beetje het gevoel gehad dat Luc niet compleet mee wil in het plan van Peter. Ik vond hem steeds vrij terughoudend wanneer Peter weer eens vurig van wal ging om de clan Verbeeck buiten de B&B te werken.
Misschien dat Luc eigenlijk helemaal geen vertrouwen heeft in de slaagkans van dit ambitieuze plan en wil hij daarom onder Peters duiven schieten en zo hopen dat zijn hachje in elk geval al gered is tegen de tijd dat zij als grote verliezers uit de hoek komen.
Dat is natuurlijk maar pure speculatie hé, maar dat zou mij een vrij logische verklaring lijken van wat nu toch een serieus absurde handeling lijkt van Lucentwege.
Misschien dat Luc eigenlijk helemaal geen vertrouwen heeft in de slaagkans van dit ambitieuze plan en wil hij daarom onder Peters duiven schieten en zo hopen dat zijn hachje in elk geval al gered is tegen de tijd dat zij als grote verliezers uit de hoek komen.
Dat is natuurlijk maar pure speculatie hé, maar dat zou mij een vrij logische verklaring lijken van wat nu toch een serieus absurde handeling lijkt van Lucentwege.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die voelde " nattigheid" zoals Frank zou zeggenLazylady schreef:Hij trok maar van die ogen naar Femke, alsof hij wou zeggen "gij weet iets dat gij niet mag weten, meiske..."
(Ik vond hem maar eng...)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, ik denk dat fraudeurs zo een alarmlampje hebben dat dan begint te flikkeren.
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Ik wist trouwens niet dat Peter ook mede-vernoot van BEP was. Ik dacht alleen van de Zus & Zo.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat dacht ik eigenlijk ook.Omega schreef:Ik wist trouwens niet dat Peter ook mede-vernoot van BEP was. Ik dacht alleen van de Zus & Zo.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5