Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
En ook ACE gaat niet vrijuit. Materiaal dat niet voldoet aan de veiligheidsnormen... Het is dus niet enkel Lowie die de hand in eigen boezem moet steken.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik helemaal een vreemd verhaal, dat ze niet eens een veilige tafel geplaatst hebben. En dat geldt voor zowel Boowie als Ace inderdaad.heidiw schreef: di 20 dec 2022, 13:28 En ook ACE gaat niet vrijuit. Materiaal dat niet voldoet aan de veiligheidsnormen... Het is dus niet enkel Lowie die de hand in eigen boezem moet steken.
Je zou toch denken dat je hoe dan ook geen glazen tafel in een donkere ruimte neerzet, waar mensen het noorden kwijt kunnen raken door het dragen van zo'n VR-bril? Dat vind ik op zichzelf al een heel kromme keuze, en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er niet eens naar het soort glas gekeken lijkt te zijn. Als ontzettend onprofessioneel kan dit wel tellen!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De politie/het gerecht was er wel heel snel uit dat het een ongeval was en niemand schuldig was. Straf dat zo'n onderzoek op één dag afgerond is !
Lowieke voelt zich schuldig, ik zie hem nog in staat zichzelf aan te geven, naar de bak te moeten etc, maar wie zorgt er dan voor zijn toekomstig kindje !?
Lowieke voelt zich schuldig, ik zie hem nog in staat zichzelf aan te geven, naar de bak te moeten etc, maar wie zorgt er dan voor zijn toekomstig kindje !?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik heb de aflevering van gisteren niet gezien maar als het dan een ongeluk was, wordt er dan niet gekeken hoe dat kon gebeuren?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inderdaad. Zelfs bij een verkeersongeval met zwaargewonden komt een deskundige de nodige vaststellingen doen. Hier gewoon een paar vraagjes beantwoorden van de supperflikken en 't is klaar.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Niet in Thuis hé. Onze superflikken vonden het bijvoorbeeld niet nodig om even te gaan kijken met het slachtoffer (Zihame) en de dader (Joren) op de plaats waar die aanrijding (met zware gevolgen) tussen de ACE-bestelwagen en haar motorfiets plaats vond. Joren werd na zijn verklaring gewoon gebombardeerd tot dader, zonder dat ooit maar iemand die verklaring op al dan niet correct zijn heeft gecheckt.heidiw schreef: wo 21 dec 2022, 17:19 Zelfs bij een verkeersongeval met zwaargewonden komt een deskundige de nodige vaststellingen doen. Hier gewoon een paar vraagjes beantwoorden van de supperflikken en 't is klaar.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Klopt. Ik blaas koud noch warm voor politie in het algemeen maar zelfs onder onze West-Vlaamse kerktoren doen ze het stukken beter.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Lowieke, de volgende keer dat je naar de tattoo-shop gaat, laat wat tranen tatoëren, dan kom je overtuigender over 
En staat die verwarming daar zo hoog dat lowieke in een marcelleke rondloopt ? Blijkbaar maakt hij zich geen zorgen om zijn energierekening

En staat die verwarming daar zo hoog dat lowieke in een marcelleke rondloopt ? Blijkbaar maakt hij zich geen zorgen om zijn energierekening

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, die tatoes van Lowie.... is kwestie van smaak. Maar moest een kind zo geboren worden, ze steken het terug wegens teveel onregelmatigheden.
Maar past hier bij wel z'n rol van stoer, soms onbeschoft personage.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
In Thuis is er geen energiecrisis dus zodoende.martha schreef: za 24 dec 2022, 15:44 En staat die verwarming daar zo hoog dat lowieke in een marcelleke rondloopt ? Blijkbaar maakt hij zich geen zorgen om zijn energierekening
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij kan misschien raad vragen aan de mannen van Red Hot Chili Peppers vooral de zanger van die groep zit vol tatoeages ofwel dichter bij huis aan Barry Hay (zanger van The Golden Earring).martha schreef: za 24 dec 2022, 15:44 Lowieke, de volgende keer dat je naar de tattoo-shop gaat, laat wat tranen tatoëren, dan kom je overtuigender over
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Robin Bomans (Frits De Ruyter)
Ik denk dat ze beter professionele hulp voor Lowieke zoeken, bv laten opnemen in de psychiatrie. Heel de dag in zijn bed liggen, niks doen, niets eten etc, is niet gezond.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Het was in de tijd Ann die Pauline van het dak gehaald heeft, haar begeleiding en steun gegeven heeft. Lowie was dan niet zo bezorgd over z'n zuster. Nu is het er toch wat over die reactie. Hij laat zich nu totaal meeslepen door z'n verdriet. Vind hij het zoveel erger omdat hij, volgens hem, schuldig is aan haar dood. Of omdat ze dat kindje met hem ging delen?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034