Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
tvx1
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
tvx1 schreef:
Devilex schreef:
Sanneke schreef:Misschien klopt het in dit geval wel, maar ik dacht altijd dat transplantaties zo snel mogelijk uitgevoerd moesten worden, vaak al binnen de 24u. Hoe kan het dan dat Peggy weet dat er een donor is en pas na meer dan een week geopereerd zal worden? Weten ze nu al dat er dan iemand zal sterven ofzo?
Misschien zijn hoornvliezen geen vitale organen en kunnen die dus 'even gestockeerd' worden?
En het kan natuurlijk altijd dat ze wisten dat er iemand ging overlijden. Bijvoorbeeld iemand die ongeneeslijk ziek was en op sterven lag.
Dan nog: de persoon en/of de familie moet zijn/haar toestemming geven. Weten dat er iemand zal te komen overlijden wil nog niet zeggen dat er een donatie te gebeuren staat.
Sommige mensen geven al jaren op voorhand aan orgaandonor te willen zijn als hen iets zou overkomen. Je weet toch ook niet precies op voorhand wanneer je een dodelijk ongeluk gaat hebben?
0 x
Stormram
Nog geen rang

Bericht door Stormram »

De meesten worden geregistreerd als wel of niet orgaandonatie in de medische database, zoniet moet de naaste familie idd instemmen.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Moderator bericht:
Oogoperatie afgehandeld?
En dan nu terug (ontopic) :text-thankyouyellow:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Gisteren een mogelijk foutje gezien... Op het atelier van De Kabouters stond de Kerstboom er nog steeds. En de lichtjes branden nog.
Eerlijk gezegd vind ik 10 januari nog een Kerstboom hebben staan, redelijk laat... maar Sam zal van de kerstsfeer houden zeker!
0 x
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

annekeHU schreef:Gisteren een mogelijk foutje gezien... Op het atelier van De Kabouters stond de Kerstboom er nog steeds. En de lichtjes branden nog.
Eerlijk gezegd vind ik 10 januari nog een Kerstboom hebben staan, redelijk laat... maar Sam zal van de kerstsfeer houden zeker!
Da's niet raar. Hier in onze straat hangt er ook nog kerstverlichting. Dus zo abnormaal is dat niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hier thuis staat de kerstboom ook nog - en straks gaan de lichtjes nog een laatste keer aan voor alles morgen weer opgeborgen wordt.

Nu weet ik eindelijk wat er niet klopt in mijn leven, ik dàcht al dat er iets mis was... :whistle: :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Hier thuis staat de kerstboom ook nog - en straks gaan de lichtjes nog een laatste keer aan voor alles morgen weer opgeborgen wordt.
Nu weet ik eindelijk wat er niet klopt in mijn leven, ik dàcht al dat er iets mis was... :whistle: :lol:
En ik hou de kerstfeer aan tot eind Januari, dan doe ik mijn 3-koningen, mijn kerstboom en -kerstkaarten weg.
Dat er eens één durft komen vertellen dat dat niet klopt!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bij ons op t werk staat er heel t jaar n kerstboom, dan moeten we hem niet afbreken en terug opstellen ! Echt !
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

[quote="satine"]Hier thuis staat de kerstboom ook nog - en straks gaan de lichtjes nog een laatste keer aan voor alles morgen weer opgeborgen wordt.

Spijtig hé ? Voor mij mag die kerstperiode minstens 2 keer zo lang duren ....
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Peter Jansens schreef:Graag had ik geweten hoe Yvette op Nieuwjaar aan een geldig paspoort gekomen is en hoe ze de ESTA formaliteiten heeft ingevuld. Vermits ze schrik had voor vliegen vermoed ik niet dat ze een geldig paspoort heeft, niemand vraagt dit voor de 'fun' aan. Een paspoort in noodprocedure is niet geldig voor Amerika, enkel voor echte noodgevallen als een overlijden, maar dan nog betwijfel ik dat je dit op nieuwjaarsdag kan laten aanmaken. :whistle:
Als ze zich een paar dagen niet scheert, kan ze best wel het paspoort van de Frank gebruiken.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Ik ben geen kenner, maar heeft Marianne niet het recht van 'vruchtgebruik' als langstlevende 'ouder', het was tenminste het huis van haar (overleden) echtgenoot. Tenzij ze natuurlijk expliciet afstand gedaan heeft van dat vruchtgebruik toen ze haar deel afstond aan Ann.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Euh, Marianne heeft hebben en houden moeten verkopen omdat ze in een faling zat na haar fratsen met een zaak in Italië ...
Ann heef toen het huis gekocht ... om ervoor te zorgen dat haar moeder er kon blijven wonen ...
Trouwens de Fit & Fun was ook van Ann ...
Men richt zaken op als zoete broodjes, men gaat in faling als zoete broodjes ...
Medische wonderen zijn de wereld niet uit ... Marianne heeft een niertransplant en blijkbaar moet zij daarvoor nooit naar het ziekenhuis en hoeft zij nooit medicatie te nemen tegen afstoting ...
Zo is er ook ooit ene diabetieker geweest die in het begin diende insuline in te spuiten maar na verloop van tijd moest het dieet niet meer gevolgd, de controle diende ook al niet meer en het spuiten, dat was maar een akefietje.
Zelfmoordpogingen zijn ook schering en inslag en het aantal moorden, doden ... Ik zou er bogot niet graag wonen in die gemeente als je die zaken al oor hebt met enkel een 8-tal gezinen, nepgezinnen ontstaan uit inteelt.
Frank-Rosa,
Frank-Jenny
Frank-SImonne
Luc-Rosa
Luc-Simonne
Luc- alle mogelijke loodgietersbedrijfvrouwen
Peggy-Tom
Peggy-Peter
Peter-Femke
Peter-de rosse
... Unt so veiter

En de dokterspraktijk ... Drie dokters in één praktijk omdat het zo druk is ... Heb er echter nog nooit een telefoon gehoord voor een oproep, laat staan een dringende, of afspraak ....
Lukt toch wel altijd dat de spreekkamer juist leeg is ...
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

en...Tom Lynn
Tom Bianca
Bianca Mo
Chris Mo
Leo Yvette
Leo Jenny
Tim Katrien
Tim collega politieagente
Tim Femke
Tim met losse passanten
Julia Cois
Julia Guy
Julia Luc etc...etc...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Amai, nu is er hier ook al een James bond op zoek naar onvolkomenheden. Waar gaan we naartoe? :silent: :crazy: :wtf: :problem:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat An bij het onbijt (?) rode wijn dronk !
0 x
Plaats reactie