Jep, dat komt overeen met wat ik hierboven gepost heb. Het bedrijf Zus&Zo zal wel stopgezet worden. Geen idee wat die aandelen waard zijn, maar ik denk niet dat Peter er als minderheidsaandeelhouder erg moeilijk over zal doen. Tenslotte heeft hij 20% gratis van Luc kunnen krijgen.Caligula schreef:Ik zie het zo: Rosa en Peggy hebben allebei 30%,dus tesamen 60% (Jenny heeft haar aandelen verkocht aan Peggy)lord F. schreef:We zullen toch eens een FAQ moeten opstellen, want die aandelenvraag is al minstens tien keer gesteld en beantwoord.
Peter had 20%(gekocht van Luc) en heeft nu 40% na Luc's debacle.
Nu dat is voor het bedrijf zus&zo, niet voor de locatie, die huren ze gewoon van de huidige eigenaar=Peter en die heeft de huur opgezegd om er zelf in te trekken wat eigelijk zijn goed recht is.
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- 
				slipstreamdrive
 - Nog geen rang
 - x 1

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
	0 x

- 
				tvx1
 - x 435

Ik zou dat toch maar een domme keuze vinden. Tenslotte zorgt de goeie naam van Zus&Zo voor heel wat klanten en dus inkomsten.slipstreamdrive schreef:Jep, dat komt overeen met wat ik hierboven gepost heb. Het bedrijf Zus&Zo zal wel stopgezet worden. Geen idee wat die aandelen waard zijn, maar ik denk niet dat Peter er als minderheidsaandeelhouder erg moeilijk over zal doen. Tenslotte heeft hij 20% gratis van Luc kunnen krijgen.Caligula schreef:Ik zie het zo: Rosa en Peggy hebben allebei 30%,dus tesamen 60% (Jenny heeft haar aandelen verkocht aan Peggy)lord F. schreef:We zullen toch eens een FAQ moeten opstellen, want die aandelenvraag is al minstens tien keer gesteld en beantwoord.
Peter had 20%(gekocht van Luc) en heeft nu 40% na Luc's debacle.
Nu dat is voor het bedrijf zus&zo, niet voor de locatie, die huren ze gewoon van de huidige eigenaar=Peter en die heeft de huur opgezegd om er zelf in te trekken wat eigelijk zijn goed recht is.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Ja,maar de laatste afrekeningen waren toch niet zo schitterend als ik me goed herinner.

0 x

Potentia Principatum

- 
				tvx1
 - x 435

Dat was wel eind vorig seizoen, hé. En dat kwam doordat Peter hen begon te saboteren door de klanten van (toen nog) BEV naar een ander hotel te sturen. Daarop heeft Peter hen ook hun opzeg gegeven. Ondertussen is de Zus&Zo wel begonnen met de Withoeve producten aan te bieden en worden de klanten van (ondertussen) LEV terug in de Zus&Zo ondergebracht. Je kan er toch echt niet naast kijken hoe goed het daar draait. Het zit steevast volste klanten.Caligula schreef:Ja,maar de laatste afrekeningen waren toch niet zo schitterend als ik me goed herinner.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

En op een laat ons zeggen een half seizoen hebben ze de zaken terug recht gezet, terwijl Rosa oogjes zit te pinken met Luc,Peggy haar bekentenis doet en de Renzo op zijn eentje de zaken een beetje in orde wil en kan houden schipperend tussen zijn lief en zijn zus. Heerlijke combinatie moet ik zeggen. Zo kan ik niet werken hoor!

0 x

Potentia Principatum

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Zo, nu heeft hij het eens klaar en duidelijk gehoord wat een zielig ventje hij eigenlijk maar is. Goed gedaan Rosa! Nu enkel nog een antwoord verzinnen op die vraag want hij kon het precies nog niet direct zeggen wie hij nu gaat afmaken als Peggy uit het zicht is. Rosa heeft gelijk: gelukkig en content zal hij nooit worden, het zit gewoon niet in hem.

0 x

- 
				karen87
 - Nog geen rang

Ben ik de enige die twijfels krijgt bij het vaderschap van Lucas?

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

t denk ik wel.
Ja,dat denk ik wel! Tim en Femke hadden geen seks meer wegens mogelijke HIV besmetting van Tim (bleek niet waar) en Peter kwam even langs.
Nu vond ik wel dat Peter wel genereus was hier. 40% van de aandelen van de Z&Z overlaten voor 1 euro is toch niet zo slecht.En Rosa,tja, ze moest het gewoon nog eens een laatste keer zeggen hé. Herinner u dat ze Peter-Femke-Lucas al vervloekt heeft bij de geboorte. Ze kan het gewoon niet laten.

Nu vond ik wel dat Peter wel genereus was hier. 40% van de aandelen van de Z&Z overlaten voor 1 euro is toch niet zo slecht.En Rosa,tja, ze moest het gewoon nog eens een laatste keer zeggen hé. Herinner u dat ze Peter-Femke-Lucas al vervloekt heeft bij de geboorte. Ze kan het gewoon niet laten.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				karen87
 - Nog geen rang

Ja ik weet het van Tim maar vind het vreemd dat nu zo lang duurt om zwanger te worden. er staat nog iets op Til ik voel het

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Dus denk je dat Femke alsnog een ander tussendoortje had, lijkt me onwaarschijnlijk en nooit niks van gehoord.
Nu zitten ze in een stress situatie, en mss komt het net uit voor hun trouw op 14 maart geloof ik. Dat zou pas Thuis zijn.
Enfin,als het komt hé.

Nu zitten ze in een stress situatie, en mss komt het net uit voor hun trouw op 14 maart geloof ik. Dat zou pas Thuis zijn.
Enfin,als het komt hé.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

't Kan aan mij liggen maar ik vind dat er maar verdacht weinig plannen meer gemaakt worden voor die trouw. Dat ze hun eigen zaal hebben, ja maar kleed, kostuum, eten & drinken, stadhuis... Ik ga nu niet beweren dat het onmogelijk is maar om dat op 6 weken te regelen + nog alle randactiviteiten van LEV en advocatenkantoor op een treffelijke manier afwerken, ik heb toch mijn bedenkingen bij de haalbaarheid en het bijhorende stressniveau.

0 x

- Captain Cuckoo
 - Poster rang 5

Bovenaan de to do lijst van Peter stond ongetwijfeld "Verbeeck's verwijderen". Nu dat mag geschrapt worden kan Peter zich volledig aan zijn job als advocaat en zijn hobby als zakenman wijden. Hij was gebrand op dat huwelijk, daar gaat hij zeker de nodige tijd voor maken.heidiw schreef:'t Kan aan mij liggen maar ik vind dat er maar verdacht weinig plannen meer gemaakt worden voor die trouw. Dat ze hun eigen zaal hebben, ja maar kleed, kostuum, eten & drinken, stadhuis... Ik ga nu niet beweren dat het onmogelijk is maar om dat op 6 weken te regelen + nog alle randactiviteiten van LEV en advocatenkantoor op een treffelijke manier afwerken, ik heb toch mijn bedenkingen bij de haalbaarheid en het bijhorende stressniveau.
	0 x

- 
				Arciat
 - Nog geen rang

Een kleed voor Femke: geef haar een dag of twee
Een kostuum voor Peter: maakt hem niets uit, als hij maar gekleed is
Een buffet? Eetmaal?: Reken maar op Julia.
Are you ancsious? What do we worrry about?

Een kleed voor Femke: geef haar een dag of twee
Een kostuum voor Peter: maakt hem niets uit, als hij maar gekleed is
Een buffet? Eetmaal?: Reken maar op Julia.
Are you ancsious? What do we worrry about?
	0 x

- 
				zarsas
 - Nog geen rang

Ik vind dat het personage Peter steeds meer weg krijgt van Luc

0 x

- 
				flodderke
 - Poster rang 2

Wat is eigenlijk de bedoeling van Peter ? het lijkt alsof het een deel van zijn plan is dat hij de aandelen niet overkoopt. Wat wil hij daarmee bereiken ? Dat Peggy en Rosa geen geld hebben om iets anders te bekostigen, of zit het anders ?

0 x