Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef:
heidiw schreef:Wanneer heeft Frank iets gehad met een zwarte vrouw? En weet iemand eigenlijk hoe oud Dries is? Frank zei heel duidelijk dat het resultaat van zijn avontuurtje ouder zou moeten zijn maar Dries kan gebist hebben of eerst een andere studie gedaan of geprobeerd.
Uit wat Frank zei kon je wel opmaken dat Dries' leeftijd veel te laag is om van zijn éné avontuurtje te zijn. Een keer gebist hebben gaat het verschil wss niet maken. Frank heeft alleszins niets gehad met een zwarte vrouw tijdens Thuis dus het moet er voor geweest zijn. Wie weet wel voor hij met Jenny was. Als daar dan een kind uit voortgekomen zou zijn zou dat ondertussen al in de 40 moeten zij en daar zit Dries toch echt nog niet.
't Was van voor Simonne, inderdaad... maar dat heeft hij pas vrijdagavond gezegd ;) Hoeveel jaar is hij nu met Simonne? Ongeveer 25?
Maar wel verdacht dat dat nu pas naar buiten komt... was Dries er niet geweest dan had hij daar nooit over verteld
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Thuis is aan zijn 24ste seizoen toe. En toen Thuis begon (ik ben een kijkster van het prille begin :yup: ) had Frank nog maar juist een verhouding met Simonne. Ik herinner me dat aan het einde van de 1ste of de 2de aflevering Bianca de telefoon opnam en uitriep "laat ons met rust" en aan de andere kant van de lijn dat was Simonne (die er toen nog heel ordinair uitzag). Alhoewel ik niet wil geloven dat Dries inderdaad een zoon van Frank is, zou ik het toch een amusante verhaallijn vinden :lol: Dan heeft onze Frank eindelijk na drie dochters, terug een zoon :lol:

En voor diegenen die deze verhaallijn van de pot gerukt vinden : de deze hier was vroeger een ongeloofelijke fan van Dallas, de moeder van alle soaps, en daar was het schering en inslag dat bastaardkinderen of verloren gewaande familie opdook.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

kingpietro105 schreef:Als nu blijkt dat Dries de zoon is van frank stop ik met kijken meest belachelijke verhaallijn ooit :nope: Hebben ze trouwens al is gedaan zie Peggy
Begin maar al met "afkicken". :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Gelukkig is Thuis Dallas niet.
Hopelijk gebruiken de schrijvers hun gezond verstand en wordt dit niet de zoveelste variatie op hetzelfde thema. :roll:

En de oude Frank is terug.
In plaats van eerst even uit te zoeken hoe oud die Dries is en of het wel zou kunnen dat hij de zoon van Marie-Jeanne is...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat idee dat Dries wel eens zijn zoon zou kunnen zijn is op zich al volkomen uit de lucht gegrepen.
Ik dacht dat dat een "leuk ideetje" was van Eddy.
Die halve zool van een Frank gaat daar serieus op in en nadat hij Kaat gebeld heeft (of Kaat hem dat kan vertellen) stuift hij met zijn driftige kop naar Dries. Wat voor een onzin is dat?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Stel u voor:
Simonne komt thuis: "Ik heb iets nieuws bij voor u, een hemd".
Frank: "ik heb ook iets bij, een nieuwe zoon".

Jongens toch, spaar ons daarvan...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

:lol: :lol: :lol:
Dat zou wat zijn...
Kijk eens, suske! Verrassing!
En dan Simonne's gezicht terwijl ze dat hemd langzaam laat zakken... :twisted: :mrgreen:

Maar dat zal toch niet?? :eek: :wtf: :-?
Ik dacht dus ook dat het zou blijven bij wat gepest van Eddy of zo, maar er wordt zo ontzettend op doorgegaan inmiddels... :-?
Dat op zich alleen al vind ik nogal :crazy: :silent:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Als het zo zou zijn, heel flauw, maar Simonne moet niet zeveren he, zij heeft ook een verloren dochter terug
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Frank "voelde zich onnozel". Zo zei hij tegen Eddy over zijn gedoe met Dries.
Nou Frank, noem het maar gerust compleet geschift. De manier waarop hij Dries ter verantwoording riep, het was echt om te gillen. :twisted:
Hoe hij ook altijd te keer gaat tegen Tim. Ik kan die man echt niet uitstaan. :twisted:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Het staat nu in ieder geval vast dat Dries niet zijn zoon is dus die idioterie is dan eindelijk van de baan. :razz: :wave:
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Ik heb maar 1 woord nodig om frank bomans zijn karakter te beschrijven:
IMPULSIEF.

Hoe kan je nu geloven dat dries je zoon is en dan nog zo agressief en boertig hem aanvallen. Gelukkig loste dries dit diplomatisch en slim op. Maar dries kennende zal hij dit niet zo laten.

Dries had gemakkellijk een proces verbaal kunnen vragen of zelf een contactverbod.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Steeds weer geduldig met de spons over Frank zijn onnozelheden gaan is over.
Moest zichzelf bezig zien, heel anders dan Eddy waarbij men nog eens kan lachen.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

ranske schreef:Steeds weer geduldig met de spons over Frank zijn onnozelheden gaan is over.
Moest zichzelf bezig zien, heel anders dan Eddy waarbij men nog eens kan lachen.
het verbaast me dat uitgerekend eddy in de gevangenis is belangt en onze frank niet :shock:

als er nou 1 iemand in de gevangenis ging belanden was het wel deze impulsieve zak
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

die idioterie is dan eindelijk van de baan.
Dat hopen wij toch!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Frank is niet meer gerust in zijn eigen huis, hij slaapt 's nachts niet maar is dan in slaap gevallen in de zetel in de salon en als Sam op de deur klopt dan verschiet hij zich een bult.
Als het zo voortgaat dan zal hij binnen de kortste keren een wrak zijn voor nog niet te zeggen een hoopje ellende.
0 x
Plaats reactie