Ik heb de previewbeelden voor de aflevering van morgen bekeken. Daarin kun je als je goed oplet zien dat Robin op zijn telefoon zat te scrollen en zijn oog viel op een foto die Judith heeft gepost op haar socials. Daarna geeft Robin aan Tom aan dat hij even naar buiten moet en toen zag je het beeld dat Judith aan het joggen was. Hierdoor denk ik dus dat Robin degene is die haar waarschijnlijk zal ontvoeren.
Dat er iets met Judith zal gebeuren de komende aflevering had ik al een sterk gevoel voor toen ik de spoilers las en het is alleen maar sterker geworden.
Ik zal hoe dan ook vol met spanningen naar de afleveringen kijken de komende dagen. Ik ben heel benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren.
Inhouden seizoen 31
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 52