Ruben Huisman (Wim Van De Velde)
-
- Poster rang 1
Re: Ruben Huisman (Wim Van De Velde)
ja idd, tik /binnen, niet wachten op 'kom binnen' weet nie ze ... die Ruben zou beide deuren moeten op slot doen als hij bezig is
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Voor hij in de keuken van Judith stapt, zou hij ook mogen kloppen .....
0 x
-
- x 435
Dus op één jaar tijd heeft die mens twee boeken geschreven?
Right...
Trouwens, met zijn veelwijverij begin ik mij af te vragen wanneer we hem eens met een man gaan zien, die Ruben is toch bi?
Right...
Trouwens, met zijn veelwijverij begin ik mij af te vragen wanneer we hem eens met een man gaan zien, die Ruben is toch bi?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 2
- annekeHU
- Poster rang 4
Misschien is veelwijverij ( vergeleken met Toon bijvoorbeeld) niet het juiste woord, maar hij heeft op die paar maanden dat hij actiever is binnen Thuis toch al de lakens gedeeld met Tamara en Karin, we weten dat hij ooit met Ann naar bed is geweest, tussen hem en die Chiara speelt ook iets ( en ik denk echt niet dat zij zijn dochter is) , hij is charmant tegen alle vrouwen die hij tegenkomt( of dat nu Marianne , Nancy of iemand jonger is ) ... van alle scenes die hij speelt heeft hij maar een mannelijke tegenspeler( Arne). Je ziet hem nooit in de keuken met Tom een discussie voeren, of een babbeltje doen met Renzo aan de toog, of op enige wijze interesse tone in een ander mannelijk personage. Als hij niet tegen Jana zou gezegd hebben, dat hij bi is, zouden we het niet weten...
0 x
-
- Nog geen rang
Ik werk voor een uitgeverij en er zijn heel veel auteurs die 2 boeken (en meer) per jaar schrijven. Zo bijzonder is dat niet! Wat ik eerder bizar vind is dat het fotomodel betrokken wordt bij het concept van de shoot. Normaal wordt dit besproken met de klant (Ruben), de fotograaf (paulien) en eventueel een productieleider. Maar modellen worden hier nooit bij betrokken. Beetje onprofessioneel allemaal voor een boek.Soapseut schreef:Dus op één jaar tijd heeft die mens twee boeken geschreven?
Right...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ruben heeft al 9 exemplaren van zijn boek verkocht, waaronder 1 in het Engels aan een universiteit in Amerika

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
'k Vind het wel straf dat Chiara zo makkelijk van partner wisselt.
Maar ze mag van mij zeker mee met Ruben naar Amerika en daar samen met hem oud worden.
Maar ze mag van mij zeker mee met Ruben naar Amerika en daar samen met hem oud worden.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Oké, doei doei! Of zoals ze bij jullie zeggen: "de kost en de wind van achter" Zijn we daar ook weer van af.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, dat vond ik ook! Van "grote liefde-Luigi" ineens over naar "liefde van haar leven-Ruben"...ikke schreef:'k Vind het wel straf dat Chiara zo makkelijk van partner wisselt.
En ook apart dat Ruben daar ineens zo in meegaat. Alsof ze allebei als donderslag bij heldere hemel het licht gezien hebben.
Ik vond het echt een beetje vreemd overkomen allemaal...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Heel vreemd, temeer daar ze Ruben eerder terug zag in de Frens dan Luigi...Die donderslag was dan wel met terugwerkende kracht en na de teleurstellende ervaring met Luigi... Begrijpe wie begrijpen kan. Ik snap Ruben al geen kanten. Zou jij zichzelf wel begrijpen?Christel schreef:Ja, dat vond ik ook! Van "grote liefde-Luigi" ineens over naar "liefde van haar leven-Ruben"...ikke schreef:'k Vind het wel straf dat Chiara zo makkelijk van partner wisselt.
En ook apart dat Ruben daar ineens zo in meegaat. Alsof ze allebei als donderslag bij heldere hemel het licht gezien hebben.
Ik vond het echt een beetje vreemd overkomen allemaal...
0 x
-
- Nog geen rang
Sorry mensen, maar als ik juist ben verliezen wij terug 2 mensen, die nu naar Amerika vertrekken???
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
klopt.. als de zaken lopen zoals ze moeten lopen ( dat weet je in Thuis nooit) dan vertrekken Ruben en Chiara eind deze week , misschien begin volgende week naar Amerika.pauldeboeck schreef:Sorry mensen, maar als ik juist ben verliezen wij terug 2 mensen, die nu naar Amerika vertrekken???
0 x