Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door Christel »

Die indruk had ik ook wel, en ook dat hij de laatste actie van Peggy sowieso niet goedkeurt.
Het wordt echt hoog tijd dat hij zijn kleuterachtige "partner in crime" eens tot de orde roept...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vind de karakter ontwikkeling van Toon spijtig... Ik had hem -door zijn bezorgdheid om Peggy, en het feit dat hij haar echt wilde steunen- zijn stomme pest-streken met Frank echt bijna volledig vergeven... en nu is hij terug bezig, met het pesten van Peter en Femke!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:Ik vind de karakter ontwikkeling van Toon spijtig... Ik had hem -door zijn bezorgdheid om Peggy, en het feit dat hij haar echt wilde steunen- zijn stomme pest-streken met Frank echt bijna volledig vergeven... en nu is hij terug bezig, met het pesten van Peter en Femke!
Goh nee, ik vind dat juist een goeie vondst van de scenaristen. :) Hem introduceren als een niet bepaald sympathiek personage dat z'n collega's pest die zijn autoriteit aantasten. Na z'n ontslag begin je compassie te krijgen en krijg je toch sympathie voor hem, zeker nadat hij de enige blijkt te zijn die Peggy kan opvrolijken. En net op dat moment laat hij zich meeslepen door Peggy en komen z'n minder sympathieke trekjes weer naar boven. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tja, allebei een punt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, natuurlijk als Toontje "kraakt" dan gaat Peggy in een lastig parket terechtkomen.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

We moeten geen personages "vergeven" hé, of zelfs maar sympathiek vinden. Anders hadden we ons werk al gehad met Luc. ;)
Het is altijd interessant om te zien hoe personages evolueren als de omstandigheden veranderen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Toontje is weer de zoveelste dat geen nee kan zeggen tegen Peggy ook al vond hij het erover dat ze zo'n streek uithaalt toch heeft hij haar spijtig genoeg geholpen en weinig moeite gedaan om haar tegen te houden. Hij zit nu ook in Peggy haar greep zoals Femke vroeger. :doh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:We moeten geen personages "vergeven" hé, of zelfs maar sympathiek vinden. Anders hadden we ons werk al gehad met Luc. ;)
Het is altijd interessant om te zien hoe personages evolueren als de omstandigheden veranderen.
Ja met de Luc waren het idd grote werken geweest, kost-rentabiliteit negatief zou ik zo zeggen. Wat Toon betreft tja, weet ik nog zo niet maar ik vrees dat het ook negatief gaat zijn.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Het zal ook wel zijn redenen gehad hebben dat Toon die job bij Luc aangeboden kreeg want in iedereen verdient een kans dat geloof ik niet zo van de Luc.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik heb Toon toch tegen Peggy horen zeggen: Ons plannetje begint te lukken, net toen Peter weg was. Dus hij doet nog altijd mee met Peggy. Man toch!
0 x
Potentia Principatum
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Hij zou Peggy beter op een andere manier helpen.. Valt me dik tegen. :eh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Die vent weet duidelijk niet wat hij wil.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat hij zijn best doet om Peggy terwille te zijn en hoopt dat het dan alsnogt lukt.
0 x
Potentia Principatum
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Met die pesterijen aan Femke en Peter hun adres gaat ze zelf meer en meer in de problemen geraken.. Dit is niet de juiste manier en dat zou hij toch moeten beseffen? Ik vind het erg voor Peggy dat haar huwelijk is mislukt maar het mag nu wel stoppen.. Ik begon Toon eindelijk een beetje te apprecieren... pff.. :eh:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik heb eind maart getwijfeld en gehoopt dat hij gelukkig zou worden met Peggy, maar hij kan de schijn van OK te zijn niet lang ophouden.
Een echt klein kind is het - hij past dus wel perfect bij Peggy.

Maar de 'streken' die ze samen uithalen zijn van een heel laag niveau, ze zouden beter een relatie beginnen, dan kunnen ze zich op mekaar concentreren. :razz:
0 x
Gesloten