tvx1 schreef:Evaaa schreef:Christel schreef:lord F. schreef:Vraag me toch af waarom hij zich zo laat gaan dat hij zich zo zat drinkt.
Enerzijds is er die chantage van Mayra en verder z'n liefdesleven dat ook niet al te best loopt.
Dat zal er allemaal inderdaad wel mee te maken hebben. Toen hij zijn werk kwijt was een tijdje geleden, was hij ook elke keer beschonken...
Maar verder heeft hij sowieso nogal een nare kant, want hij was bijvoorbeeld niet zo zat dat hij helemaal niet meer wist wat hij deed. Ik vraag me toch wel af of Judith daar eerder niet al eens mee te maken heeft gehad eigenlijk, want iemand verandert toch niet zo 1 2 3 in een verkrachter met losse handjes?

Guy veranderde na de scheiding van Mayra in een moordenaar. Bepaalde schokkende gebeurtenissen kunnen de persoonlijkheid veranderen. Denk dat het na het slippertje van Tasha bij Kurt serieus verkeerd is gegaan.
Zeggen dat Guy een moordenaar is geworden is toch wat overdreven. Hij heeft Fien niet bewust naar zijn huis gelokt om haar op een op voorbedachte manier te doden. Hij heeft haar in een plotse opwelling gedood, niet eens beseffende dat het om Fien ging. Dat is niet wat men onder moord verstaat.
Die gijzelingsactie in Marianne haar huis van Ann, Mayra en Sandrine leek me anders wel moordenaarachtig genoeg. Wat moet je dan zeggen? 'Doodslager'? Hij heeft iemand gedood, in de gewone volksmond wordt hij dan een moordenaar genoemd. Zeker als je achteraf het lijkt doet verdwijnen. Als je hier al met wetteksten moet beginnen rekening houden, dan wordt het wel heel ingewikkeld

.
Terug on topic: ben wel benieuwd hoelang het duurt vooraleer Kurt gevonden wordt... Of ze echt gaan wachten tot de seizoensfinale of niet... Dat water leek me nu ook niet het grootste kanaal ooit.