Franky & Bram
-
- Poster rang 1
Re: Franky & Bram
Franky deed geen enkele moeite om tov Frank te zeggen: ik danste met Bram als vriend. Misschien is er in de verhaallijn al iets gebeurd en komen we dat in september te weten. Los hiervan hoop ik dat ze er een mooi vluchtverhaal van maken. Dat ze desnoods een tijdje zwerven, of bij Max intrekken lol....zou wel iets aparts geven dan dat ze meteen worden gevonden, kan Frank wat op zijn positieven komen en wordt de spanning naar een confrontatie pas echt de max.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Rieka schreef:OW, hij was verliefd, daarom dat ie zich opofferde voor Bram! Een kleine nuance...hannanaske schreef:satine schreef:De scène van gisteravond was haar eerste reactie he.
Toen ze pas hoorde dat Franky zijn vader had neergestoken heeft ze dat niet zo makkelijk aanvaard vind ik, daar is toch even over gegaan.
Ik denk dat ze zich vooral verraden voelde, omdat Franky zo lang is blijven liegen en weigerde om zijn moeder nog te zien, zelfs toen Franky wist dat het thuis helemaal fout liep en niets nog ooit terug zou worden zoals het was.
Maar in't eerste geval lijkt me dat ook wel logisch dat ze het moeilijk kon aanvaarden. Welke moeder zou er nu zo makkelijk over gaan als haar kind zo'n daad pleegt?Dat ze schrok nu ze weet dat de kaarten helemaal anders liggen, snap ik best. Ook dat ze hem een onnozelaar noemt omdat hij zijn eigen heeft opgeofferd door in een instelling te zitten, dat ze weet dat haar zoon de misdadiger verdedigt,.... Dat snap ik allemaal best. Maar dat die teleurstelling groter is dan de opluchting, vind ik maar raar!
nuja, heel 't verhaal is gewoon zo absurd. Ik zou ook niet in de bak gaan zitten voor iemand anders en laat staan dat ik daar achteraf nog es smoorverliefd op zou worden.
Ja 'k weet het. En 't was ook ni zomaar wat vlindertjes in de buik (kalverliefde) maar echte liefde door alles wat ze samen hebben meegemaakt. Neemt niet weg dat mijn hart zou breken moest ik in die situatie zitten. MIjn liefde zou meteen weg zijn, laat staan dat ik in de gevangenis zou zitten.
Maar bon...misschien is dat idd nog het meest spannende aan die slotaflevering. In't algemeen vond ik het ook vandaag teleurstellend. Die brand was al lang uitgelekt en 'k wist bjna zeker dat het zo zou aflopen!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 1
ja deze verhaallijn kan zoveel kanten op. Gaan ze vluchten en krijgt die vlucht een aparte verhaallijn? Worden ze snel gepakt door Frank? Hoever zal Frank gaan? Zal Bram deze keer wel Franky's gevoelens beantwoorden.
De brand is al voorspelbaar wie het wel en niet overleeft.
De brand is al voorspelbaar wie het wel en niet overleeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gut, jij weet ECHT niet van ophouden he?Shabba schreef:Franky deed geen enkele moeite om tov Frank te zeggen: ik danste met Bram als vriend. Misschien is er in de verhaallijn al iets gebeurd en komen we dat in september te weten.

Het zou leuk zijn voor alle andere forummers dat je hiermee stopt.
Genoeg is genoeg.
0 x
-
- Poster rang 1
Ik ga je nog iets zeggen: zowel Mayra als Bram komen uit een heterorelatie en van Mayra en Ann kregen we al een kus te zien, van Bram en Franky ( nog) niet. Dat is een slag in het gezicht van homo's. Het komt erop neer dat de schrijvers aanvaarden dat een vrouw uit een heterorelatie kan komen, maar dat dit voor mannen een groter taboe is. Als men dan toch zo graag de realiteit volgt, moet men het niet enkel bij vrouwen toepassen, want een getrouwde vrouw als Mayra die een vrouw kust, is even realistisch als een stoere man die een man zou kussen. Straffer nog: ik ga er zelfs de makers van "thuis" over aanschrijven en dat doe ik enkel na wat ik gezien heb tussen Ann en Mayra.
0 x
-
- x 435
^^Komt Franky dan niet uit een hetrorelatie? Verder moet ik toch wel lachen met jouw 'slag in het gezicht van homo's'-argument. Ik denk dat jij Thuis veel te serieus neemt. Het heeft niet de pretentie een opvoedkundig programma te zijn.Shabba schreef:Ik ga je nog iets zeggen: zowel Mayra als Bram komen uit een heterorelatie en van Mayra en Ann kregen we al een kus te zien, van Bram en Franky ( nog) niet. Dat is een slag in het gezicht van homo's. Het komt erop neer dat de schrijvers aanvaarden dat een vrouw uit een heterorelatie kan komen, maar dat dit voor mannen een groter taboe is. Als men dan toch zo graag de realiteit volgt, moet men het niet enkel bij vrouwen toepassen, want een getrouwde vrouw als Mayra die een vrouw kust, is even realistisch als een stoere man die een man zou kussen. Straffer nog: ik ga er zelfs de makers van "thuis" over aanschrijven en dat doe ik enkel na wat ik gezien heb tussen Ann en Mayra.
Verder is het niet de eerste keer dat je dergelijke opmerking geeft. Ik, en ongetwijfeld vele mede-forumleden hebben zoiets van, ok we weten het nu al.
0 x
-
- x 435
ik ken nog altijd mensen die huiveren bij de gedachte dat twee mannen mekaar kussen
t zit echt tussen de oren, waarom kunnen twee mannen niet van mekaar houden en waarom zouden ze dat dan niet uiten door mekaar te kussen
ben benieuwd hoe dat verder gaat voor Bram en Franky maar het zou me niet verbazen als Bram ook homo is
en dan, wat is daar mis mee?
t zit echt tussen de oren, waarom kunnen twee mannen niet van mekaar houden en waarom zouden ze dat dan niet uiten door mekaar te kussen
ben benieuwd hoe dat verder gaat voor Bram en Franky maar het zou me niet verbazen als Bram ook homo is
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- x 435
Er is daar niets mis mee. Het is alleen vervelend als dat 456773434542 keer gezegd wordt.Wallanderjunior schreef: en dan, wat is daar mis mee?

(en nu realiseer ik me dat ik er opnieuw in meega)
0 x
-
- x 435
Het gaat er niet om of Franky en Bram al dan niet een koppel zouden mogen worden.Wallanderjunior schreef:ik ken nog altijd mensen die huiveren bij de gedachte dat twee mannen mekaar kussen
Het gaat erom dat hier bepaalde mensen van die gedachte bezeten zijn en blijkbaar niets anders meer te vertellen hebben.
En nu ga jij ook nog eens beweren dat dat het tussen ONZE oren zit.
Ik kijk naar thuis omwille van de verhaallijnen, liefs goede. En voor mij heeft dat niets te maken met een bepaalde hoeveelheid homo's, hetero's, holebi's. Ik WIL EEN LEUKE SOAP, da's al!
En verder geen gezaag meer op dit forum, AUB
0 x
-
- Poster rang 1
Djeezes,
wat sommigen hier niet allemaal achter zoeken...
Als Ann en Mayra elkaar kusten dan is dat iets van dat moment en tussen die 2. Franky en Bram staan daar toch helemaal los van...
Trouwens, in mijn vriendenkring is het vrij normaal dat heteromannen elkaar een kus geven bij het begroeten (wel geen french kiss hé). Sommigen huiveren dus duidelijk niet bij dat idee
Als Ann en Mayra elkaar kusten dan is dat iets van dat moment en tussen die 2. Franky en Bram staan daar toch helemaal los van...
Trouwens, in mijn vriendenkring is het vrij normaal dat heteromannen elkaar een kus geven bij het begroeten (wel geen french kiss hé). Sommigen huiveren dus duidelijk niet bij dat idee
0 x
tomorrow is another day...
- Ganja
- Poster rang 3
Valda schreef:Djeezes,

Hoera nog eens iemand die realistisch is en de dingen ziet zoals ze zijn en niet zoals men fantaseert

Ik ben het ook beu al dat gezaag over dat Bram HOMO moet zijn en alles daar rond. Maar ik denk helaas de paashaas dat men er niet mee zal gaan stoppen. Sommige mensen zijn gewoon geobsedeerd en zullen dat spijtig genoeg blijven. En dan sommige nog beweren dat het voor homo's een klap in het gezicht is

En ik heb ook nog zo iets van zeg mannekes en vrouwkes Thuis is een soap en geen holebi-programma hee.
En daarbij we hebben Franky en we hebben Ann is dat niet genoeg?
Ik heb het al gezegd straks krijg ik als holebi nog een overdosis holebi en dat is niet gezond hoor

Ik vindt best dat men hier mag praten over homo's en over franky maar niet over dat Bram homo MOET worden want ge zou dat hier allemaal is terug moeten lezen dan wordt ge bijna zot van de herhaling over Bram die MOET.
En het is zoals Valda zegt er zijn ook hetero mannen die elkaar kussen (gewoon)
En dat is wat ik al eeuwen zeg waarom kunnen twee mannen nu niet gewoon dikke vrienden zijn zonder liefde of seks?
Ik heb dat in de pers al meermaals gelezen dat de ACTEURS van thuis vinden dat het heel raar is dat veel mensen het niet willen inzien dat er ook zo iets bestaat als een diepe vriendschap tussen twee mannen of twee jongens zonder dat daar liefde of seks bij te pas komt. Zelfs al is één van de twee homo dan nog is dat mogelijk. Maar nee men zaagt liever en men ziet liever spoken en raakt geobsedeerd door zijn eigen fantasies.
En ik vindt dat zowel Franky als Bram goede acteurs zijn en hoop dat ze nog lang goede maten blijven zodat de wereld ook eens leert dat er niet altijd meer is en vooral dat het bestaat vriendschap tussen homo en hetero zonder meer. zelfs dikke vriendschap.
0 x
-
- Poster rang 1
Je kan dit van Ann en Mayra ook zeggen dan. Waarom geen vriendschap tussen een heterovrouw en een lesbo. Het is een mes dat aan beide kanten snijdt. Mijn punt was gewoon: van vrouwen in de soap wordt dit aanvaard, maar bij mannen moeten ze gewoon vrienden blijven want dat is ook mooi. Ja, kan allemaal wel zijn, maar wie raak je ermee? de homo's.
Ik wil hier geen reputatie meer krijgen van: ik wil een eigen fantasie op tv zien, maar ik wil gewoon dat de makers consequent blijven. Bram en Mayra zitten exact in hetzelfde schuitje, nl. in een heterorelatie. Wat voor vrouwen mag, mag dan voor mannen ook of ze moeten consequent blijven en geen van beiden aan bod laten komen.
Ik wil hier geen reputatie meer krijgen van: ik wil een eigen fantasie op tv zien, maar ik wil gewoon dat de makers consequent blijven. Bram en Mayra zitten exact in hetzelfde schuitje, nl. in een heterorelatie. Wat voor vrouwen mag, mag dan voor mannen ook of ze moeten consequent blijven en geen van beiden aan bod laten komen.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Shabba schreef:Je kan dit van Ann en Mayra ook zeggen dan. Waarom geen vriendschap tussen een heterovrouw en een lesbo. Het is een mes dat aan beide kanten snijdt. Mijn punt was gewoon: van vrouwen in de soap wordt dit aanvaard, maar bij mannen moeten ze gewoon vrienden blijven want dat is ook mooi. Ja, kan allemaal wel zijn, maar wie raak je ermee? de homo's.
Maar kind daar gaat het NIET om wat jij zegt

Wat hebben ann en mayra nu te maken met bram en franky

Is dat nu echt niet genoeg dat Franky homo is en dat hij even een relatie had met Max
En waarom mag Franky van u later eventueel geen vriendje krijgen iemand anders dan Bram
Waarom moet dat in hemelsnaam Bram zijn?
Als je naar de schrijvers van thuis schrijft dat je wil dat bram en franky koppel worden zullen die ook denken wat krijgt die!!
Laat Franky aub gewoon verliefd worden op een andere gast is dat niet genoeg?
waarom moet het bram zijn dat snap ik echt niet hoor omdat ze goede vrienden zijn??? zo ja dat is dan erg kortzichtig van u
en bovendien erg sterotyp gedacht mijn gedacht

Franky is homo, Ann is lesbisch en het is gewoon toevallig dat ann op hetero valt meer niet
en nu bram als hetero laten vallen op franky komaan zeg dat is ovedreven en teveel is teveel en dat zou dan driedubbele herhaling zijn in thuis dat gaan de kijkertjes niet tof vinden hoor al die herhalingen.
Het is veel logischer dat franky later gewoon een vriendje krijgt dat niet Bram heet
en denk jij gerust verder hoe je wil maar stop met dat hier te verkondigen we weten nu al hoe je denkt we willen dat geen miljoen keer lezen.
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
We weten nu hoe je erover denkt ! Blijf dit niet herhalen !Shabba schreef:Je kan dit van Ann en Mayra ook zeggen dan. Waarom geen vriendschap tussen een heterovrouw en een lesbo. Het is een mes dat aan beide kanten snijdt. Mijn punt was gewoon: van vrouwen in de soap wordt dit aanvaard, maar bij mannen moeten ze gewoon vrienden blijven want dat is ook mooi. Ja, kan allemaal wel zijn, maar wie raak je ermee? de homo's.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.