Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Bianca

Bericht door Christel »

satine schreef:Misschien denkt ze in de eerste plaats aan Robin?
Zoveel stress is niet goed voor een kind, ook al is hij nog maar 6 maanden oud.

Ik zou het ook niet leuk vinden moest mijn kind elke week in zo'n wespennest terecht komen, dat Tom maar eerst orde op zaken stelt!

En Peggy heeft daar wél last van, of Robin bij Marianne is of niet, dat maakt wél een groot verschil.
En dan wel het feit dat Tom keer op keer bewijst geen rekening te (willen) houden met Peggy.
Als hij ook maar een greintje respect had voor zijn vriendin, zou hij dit niet doen.

Tom heeft zich mooi voor de kar van zijn moeder gespannen en dan nog wel voor een kind dat hij eerst niet eens wou.
En ik ben blij dat de rest daar tegenin gaat, als je uitgaat van 'wat is goed voor het kind' dan is dit niet de beste regeling voor Robin, en dàt zou centraal moeten staan, niet wat 'mama's boy Tommeke' wil en wat de oma wil nog minder.
Normaal zou ik het helemaal met je eens zijn, maar wat is in dit geval wél goed voor die kinderen? Daar wordt toch al vanaf dag 1 mee gesolt? Niet alleen Tom doet dat, maar het hele stel.

Peggy wil Sandrine niet, dan weer wel, dan weer niet. Kijkt zij wel naar het welzijn van Sandrine? Spande zij Tom niet voor haar kar om Sandrine terug te krijgen? Bovendien stelde ze Tom voor een ultimatum toen Robin geboren werd: als je voor Robin wilt gaan, dan ben je mij kwijt. Getuigt dit dan van zoveel respect?

Ann haalt het in haar hoofd om, in haar functie als dokter, het kind van haar patiënte en dorpsgenote te adopteren, terwijl de oma om de hoek woont en direct aangaf het kindje doodgraag te willen opvoeden. Heeft zij wél gedacht aan de gevolgen voor Sandrine?

Bianca was (terecht) boos op Tom en wilde niet dat hij ook maar iets met Robin te maken zou hebben. Maar toen ze wilde dat Mo officieel als vader erkend werd, was dat reden genoeg om Tom alsnog bezoekrecht te geven. Heeft ze toen aan Robin en dat wespennest gedacht? Nee, ze had schrik dat Mo misschien ooit geen "aanspraak" meer kon maken op Robin. Wat is er dan belangrijker?

Stuk voor stuk zijn ze daar bezig met aan zichzelf denken vind ik. Als ze zich allemaal wat redelijker en vooral "normaler" hadden opgesteld, dan had het zo ver nooit gekomen. Ik kan inmiddels in elk geval niet meer zeggen wie ik het foutste vind ik dit hele circus... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef:Stuk voor stuk zijn ze daar bezig met aan zichzelf denken vind ik. Als ze zich allemaal wat redelijker en vooral "normaler" hadden opgesteld, dan had het zo ver nooit gekomen. Ik kan inmiddels in elk geval niet meer zeggen wie ik het foutste vind ik dit hele circus... ;)
De scenario-schrijvers! Zonder twijfel!!! :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef:Stuk voor stuk zijn ze daar bezig met aan zichzelf denken vind ik. Als ze zich allemaal wat redelijker en vooral "normaler" hadden opgesteld, dan had het zo ver nooit gekomen. Ik kan inmiddels in elk geval niet meer zeggen wie ik het foutste vind ik dit hele circus... ;)
De scenario-schrijvers! Zonder twijfel!!! :lol:
:laughing-rolling:
Dat is een feit inderdaad!!! :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat een domme trut is Bianca eigenlijk? Als je naar Robin kijkt zie je toch zo dat dat niet het kind is van een blanke met een Marrokkaan, daar is zelfs geen DNA test voor nodig.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Crackers schreef:Wat een domme trut is Bianca eigenlijk? Als je naar Robin kijkt zie je toch zo dat dat niet het kind is van een blanke met een Marrokkaan, daar is zelfs geen DNA test voor nodig.
ik denk dat dit hen ingefluisterd is door hun advocaat - er zijn ook genoeg kinderen die op 1 van de ouders lijken en helemaal niet op de andere???
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:
Crackers schreef:Wat een domme trut is Bianca eigenlijk? Als je naar Robin kijkt zie je toch zo dat dat niet het kind is van een blanke met een Marrokkaan, daar is zelfs geen DNA test voor nodig.
ik denk dat dit hen ingefluisterd is door hun advocaat - er zijn ook genoeg kinderen die op 1 van de ouders lijken en helemaal niet op de andere???
ja maar een kind van een blanke en een zwarte geeft toch nooit zwart of blank maar bruin?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ken een meisje met lichtbruin haar en grijze ogen, ze heeft een Duitse vader en een Egyptische moeder en die laatste ziet eruit alsof ze uit een sprookje van Duizend-en-één-Nacht is weggelopen. ;)
Dat meisje lijkt toevallig heel erg op haar vader....
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Vaak geeft een kind van een blanke en bruine persoon inderdaad een kind met een andere huidskleur, maar er zijn zeker uitzonderingen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sandertje schreef:Vaak geeft een kind van een blanke en bruine persoon inderdaad een kind met een andere huidskleur, maar er zijn zeker uitzonderingen.
De DNA-test zal het uitwijzen, niet erg slim van Bianca om daarover te staan liegen, als het zich al niet tegen haar zal keren dan toch zeker ook niet in haar voordeel
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waar was de advocaat van Bianca en Mo?
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ik ben het kind van een blanke moeder en een ''ZWARTE'' vader , wat geeft dat ik een bruine huidskleur heb.
Maar Mo is niet zwart , Mo heeft een bruine huidskleur. Dat gemengd met een volledig blanke vrouw leidt meestal tot kinderen met een heel lichte huidskleur tot zelfs blank. Dus technisch gezien is het goed mogelijk dat Robin het kind van Mo is.

Maar ik vind het nog altijd een domme move van die advocaat hoor...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sasha schreef:Ik ben het kind van een blanke moeder en een ''ZWARTE'' vader , wat geeft dat ik een bruine huidskleur heb.
Maar Mo is niet zwart , Mo heeft een bruine huidskleur. Dat gemengd met een volledig blanke vrouw leidt meestal tot kinderen met een heel lichte huidskleur tot zelfs blank. Dus technisch gezien is het goed mogelijk dat Robin het kind van Mo is.

ja en het tast het imago van Bianca enorm aan, zeker in haar beroep als 'dokter'.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Crackers schreef:
Sasha schreef:Ik ben het kind van een blanke moeder en een ''ZWARTE'' vader , wat geeft dat ik een bruine huidskleur heb.

ja en het tast het imago van Bianca enorm aan, zeker in haar beroep als 'dokter'.
Wat tast haar imago aan? Dat ze gehuwd is met een Marokkaan???
Ze heeft toch nog altijd veel werk? Dus is er in "Thuis" naar mijn aanvoelen (nog) niets mis met haar imago...
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Volgens mij bedoeld Crackers dat het liegen onder ede haar imago aantast. Want iedereen zal wel weten dat Robin van Tom is.
Of was dat niet wat je bedoelde ?
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

satine schreef:
Misschien hebben Tom en Marianne de advocaat van Mo en Bianca wel omgekocht en heeft die advocaat hen aangeraden te liegen :mrgreen:
0 x
Gesloten