Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Jenny

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Jenny haar klop nog moet krijgen.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik hoop dat Victor nu voorgoed uit de serie is. Tis toch altijd hetzelfde gezaag tussen die twee...

En Jenny kan er ook wat van, precies of die kan maar één rol spelen (zagen ten tijde van Willy, zagen ten tijde van Dré, zagen nu met Victor,..... :roll: )
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:Ik hoop dat Victor nu voorgoed uit de serie is. Tis toch altijd hetzelfde gezaag tussen die twee...
terug wishful thinking, denk ik. :)
onkruid vergaat niet.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Awel als em dan toch blijft, dat ze hun dan een interessante verhaallijn geven ipv een kopie van een paar maanden geleden :?
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Awel als em dan toch blijft, dat ze hun dan een interessante verhaallijn geven ipv een kopie van een paar maanden geleden :?
Ja, die verhaallijn rond Viktor vind ik ook allerminst boeiend en het repeatgevoel is er toch wel vaak! :D In dat opzicht zou ik het dus ook wel leuk vinden moest Viktor vertrekken, al vrees ik daar voor! Want zoals al gezegd, onkruid vergaat niet! :D Stel dat Viktor dan toch zou vertrekken zitten we weer met Jenny die jammerd en zich afvraagt waarom zij toch nooit gelukkig kan zijn... Dat is ook niet echt boeiend, mij maakt het dus niet veel uit! :D We zien wel! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Van mij mag Victor ook wel vertrekken eigenlijk. Een betrouwbaar personage kunnen ze er moeilijk nog van maken (na al zijn leugens en toestanden van de afgelopen tijd zou dat toch vrij ongeloofwaardig zijn moest hij nu ineens veranderen), en dit "gedoe" met Jenny steeds, begint toch wel heel vervelend te worden nu vind ik... :roll:
Ik vond het goed hoe Jenny Victor buiten heeft gezet (dat vond ik dan wel weer leuk om te zien :) ), en hopelijk blijft hij daar ook! :P
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waar had Jenny nou eigenlijk last van gisteren, daar bij Marianne? Niet echt fatsoenlijk vind ik, om zo in de deur te blijven staan, en deze vervolgens snel dicht te klappen als men je opmerkt :?

En zowieso...Jenny heeft Marianne constant links laten liggen toen ze met Victor was, en Victor is de deur nog niet uit of ze staat alweer bij Marianne op de stoep om haar problemen te bespreken... Beetje vreemde vriendschap vind ik dat. Het begint er eerder op te lijken dat Jenny Marianne gewoon gebruikt als "praatpaal" zo af en toe, als het haar heel goed uitkomt :?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja ik vond het ook nogal flauw en snapte het totaal niet eigenlijk :?
En Marianne moet die deur toch hebben horen dichtslaan :o
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ja ik vond het ook nogal flauw en snapte het totaal niet eigenlijk :?
En Marianne moet die deur toch hebben horen dichtslaan :o
Ik denk dat ook wel, want echt zachtjes deed Jenny dat niet. Volgens mij heeft Marianne haar zelfs gezien, want ze keek toch richting de deur, waardoor Jenny deze dicht trok...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

waarschijnlijk had Jenny het moeilijk om Marianne en Geert daar samen te zien? ze mist haar Victor meer dan ze zelf wil toegeven, vrees ik.
ze kan dit natuurlijk oplossen door Victor te vergeven en samen met hem te emigreren, dat zou ik een mooie oplossing vinden. :mrgreen:

maar ik vind het toch vreemd dat iedereen blijkbaar 'Huize Bastiaens' zomaar binnen en buiten kan lopen - mensen staan aan de woonkamerdeur te luistervinken zonder dat iemand het door heeft - ik zou mij daar niet op mijn gemak voelen. :wink:
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

satine schreef:maar ik vind het toch vreemd dat iedereen blijkbaar 'Huize Bastiaens' zomaar binnen en buiten kan lopen - mensen staan aan de woonkamerdeur te luistervinken zonder dat iemand het door heeft - ik zou mij daar niet op mijn gemak voelen. :wink:
Ik denk dat dat met de dokterspraktijk te maken heeft. Het is gemakkelijker als de klanten direct in de wachtzaal kunnen gaan zitten dan dat ze eerst zouden moeten aanbellen en iemand constant de deur moet opendoen.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

inderdaad amber, bij mijn huisdokter is dit ook zo (je kunt ook binnen zonder bellen, maar alleen tijdens de zituren en dat is enkel in de voormiddag), alleen is zijn woonkamer verder dan zijn praktijk ook.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Willy Crevits schreef:inderdaad amber, bij mijn huisdokter is dit ook zo (je kunt ook binnen zonder bellen, maar alleen tijdens de zituren en dat is enkel in de voormiddag), alleen is zijn woonkamer verder dan zijn praktijk ook.
Bij mijn dokter is dat ook zo, al denk ik dat het daar wel steeds 'los' staat en niet alleen tijdens zijn zituren... Ook de woonkamer bevindt zich achter een van die deuren daar, maar dan nog, een normale mens gaat niet zomaar naar die deur gaan en ze opentrekken en de mensen bespieden... Ligt gewoon aan Jenny, vond het dan ook zeer ongepast van haar! En Marianne had haar volgens mij ook gezien, Jenny kon dan toch op z'n minst eens haar hoofd binnensteken en zeggen dat ze niet wil storen en een andere keer wel zal terugkomen. Vind ook die vriendschap tussen die twee een beetje vreemd zoals al eerder vermeld.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

manon schreef: Bij mijn dokter is dat ook zo, al denk ik dat het daar wel steeds 'los' staat en niet alleen tijdens zijn zituren... Ook de woonkamer bevindt zich achter een van die deuren daar, maar dan nog, een normale mens gaat niet zomaar naar die deur gaan en ze opentrekken en de mensen bespieden... Ligt gewoon aan Jenny, vond het dan ook zeer ongepast van haar! En Marianne had haar volgens mij ook gezien, Jenny kon dan toch op z'n minst eens haar hoofd binnensteken en zeggen dat ze niet wil storen en een andere keer wel zal terugkomen. Vind ook die vriendschap tussen die twee een beetje vreemd zoals al eerder vermeld.
mja, ze heeft wel wat verzachtende omstandigheden natuurlijk. :) Ze is nog helemaal van slag door wat er tss haar en Victor is gebeurt.
Enfin, Marianne en Jenny zijn al heel lang vriendinnen natuurlijk dus wellicht krijgt het maandag nog een vervolg.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
manon schreef: Bij mijn dokter is dat ook zo, al denk ik dat het daar wel steeds 'los' staat en niet alleen tijdens zijn zituren... Ook de woonkamer bevindt zich achter een van die deuren daar, maar dan nog, een normale mens gaat niet zomaar naar die deur gaan en ze opentrekken en de mensen bespieden... Ligt gewoon aan Jenny, vond het dan ook zeer ongepast van haar! En Marianne had haar volgens mij ook gezien, Jenny kon dan toch op z'n minst eens haar hoofd binnensteken en zeggen dat ze niet wil storen en een andere keer wel zal terugkomen. Vind ook die vriendschap tussen die twee een beetje vreemd zoals al eerder vermeld.
mja, ze heeft wel wat verzachtende omstandigheden natuurlijk. :) Ze is nog helemaal van slag door wat er tss haar en Victor is gebeurt.
Enfin, Marianne en Jenny zijn al heel lang vriendinnen natuurlijk dus wellicht krijgt het maandag nog een vervolg.
Dat is ook wel weer waar, en het zal inderdaad misschien maandag nog wel duidelijk worden wat de bedoeling van Jenny precies was. Al blijf ik het toch een beetje raar vinden, en ook de term "vriendschap" tussen die 2 blijf ik nogal betrekkelijk vinden van Jenny's kant bekeken. :) (iets waar ik me af en toe toch wel een beetje aan stoor eerlijk gezegd omdat ik het niet bepaald netjes vind van Jenny :oops: )
0 x
Gesloten