Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Lowie nadat hij door Bob wordt aangesproken over zijn op punt staand bedrog: ‘heb ik als alleenstaande man met kinderwens geen recht op een kind? Wat zijn dan mijn opties? ‘🤮Man, ge zijt nog groen achter uw oren, zoekt een lief en ga dan voor kindjes! Ik versta niet hoe iedereen daar zo slaafs in meegaat en dat de enigen die kritisch zijn, Frank en Christine, afgeschilderd worden als oude zak of hysterisch wijf?
Weet hij eigenlijk dat een zwangerschap 9 maanden duurt en dat hij niet meteen een kind in zijn armen zal kunnen nemen?
En het is ook niet gelijk wie draagmoeder mag worden van zijn kleine prins : het moet iemand zijn die ze vertrouwen en die het niet voor het geld doet. Precies alsof ze ze voor het kiezen hebben en dat een vrouw absoluut geen kosten zal hebben tijdens de zwangerschap. Lowie wordt met de minuut ergerlijker 🤮🤮
4 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Renée schreef: vr 23 sep 2022, 21:01 die het niet voor het geld doet.
dan leeft hij toch in een andere wereld. Ik denk dat veel vrouwen alleen meestappen in een dergelijk project als er een financiële beloning en onkostenvergoeding aan te pas komt. Het is ook waar dat enkelen dit uit idealisme doen, maar ik denk dat die niet zo dik gezaaid zijn, om in de sfeer te blijven. :D
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

daffy duck schreef: vr 23 sep 2022, 22:43 Het is ook waar dat enkelen dit uit idealisme doen
Dan toch alleen voor iemand die ze goed kennen, of die familie is of zo.
Maar geen wildvreemde. :nope:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: za 24 sep 2022, 08:38 Dan toch alleen voor iemand die ze goed kennen, of die familie is of zo.
ja, inderdaad, dat bedoelde ik. 👍
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zat mij gisteren af te vragen hoe Lowie dat eigenlijk zag, praktisch gezien, moest Leticia 'ja' gezegd hebben.
Zou hij dan de reis en het hele verblijf van haar en de kinderen die ze al heeft, hier betaald hebben?
Of zou hij haar zwanger terug gestuurd hebben naar Mexico om daar te bevallen - of eventueel geteleporteerd hebben om hier te bevallen, vermits een zwangere vrouw niet meer mag vliegen?
En als ze hier bleef, zou hij dan haar vaste kosten in Mexico betaald hebben, zodat ze ook nog een woning had om naar terug te keren?
En wat met haar job ginds, haar eventuele man of vriend?

Het valt mij hoe langer hoe meer op dat over de praktische kant van de zaak echt 0,0 is nagedacht.
Want blijkbaar gaan ze er nog altijd van uit dat 1 eitje genoeg is en dat alles ook van de eerste keer gaat lukken.
Dat het een proces van jaren kan zijn, daar staan ze niet bij stil.
En de meeste mensen in de entourage gaan daar gewoon vlotjes in mee - want ze gunnen het Lowieke en Paulientje toch zo oprecht! :roll:
Ze verdienen dit zo, vooral Lowie, die al meer dan 15 jaar zo zijn best doet... :nope:
Dus is het toch niet meer dan normaal dat ze proberen de hele boel te belazeren.
3 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dit hele verhaal is pure onzin zoals het gepresenteerd wordt !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

nounake schreef: di 27 sep 2022, 09:00 Dit hele verhaal is pure onzin zoals het gepresenteerd wordt !
Dat vind ik ook...
Het maakt van Paulien en Lowie een extreem egoïstisch stel leeghoofden in mijn ogen. Ik kan die 2 zo goed als niet meer zien... :sick: :nope:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Heeft hij eigenlijk nog tijd en ogen en oren voor z'n werk. Die escape room is precies bijzaak en prioritair zal dan wel het luchtkastelen zwangerschapsmoment zijn. Hoe dit avontuur zal afgewerkt worden is voor mij een raadsel. Op een moment moet het toch stranden op een onverwezenlijkbare utopie. Of wonderwoman moet zich aanmelden!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zelfs de eventuele verschijning van een soort Wonder Moman kan die jongen nog niet meer redden in mijn ogen, en de situatie waar hij in zit ook niet.
Ik vind dat hij zo'n ongelofelijk verknipte manier van "over kinderen nadenken" heeft laten zien! En zijn "zuske" ook trouwens...
Net een stel verwende kleuters dat persé een paar unieke en moeilijk aan te komen sneakers wil hebben. :crazy:
Op geen enkel moment hebben zowel Lowieke als Paulien laten zien dat ze op een enigszins volwassen manier met dat hele proces bezig zijn. Wat dat betreft lijken ze wel écht broer en zus. Paulien had bij mij al compleet al haar krediet verspeeld toen ze Adil als een vuilniszak liet vallen en aan het "kindjes adopteren" sloeg met Kobe, en Lowie is haar nu in rap tempo gevolgd. :thumbdown:

Ook voor mij is het een groot raadsel hoe dit ooit afgewerkt gaat worden. Op dit moment hoop ik alleen maar dat ze Viv ver bij Lowie uit de buurt houden in de toekomst (want die verdient echt veel beter), en dat zijn omgeving eindelijk eens de schellen van de ogen haalt en hem misschien eens met zijn neus op de feiten drukt. Geen idee of er nog wat aan te redden valt, maar ik zou hem iig graag eens op zijn neus zien kijken.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

daffy duck schreef: di 27 sep 2022, 13:30 Of wonderwoman moet zich aanmelden!
Tamara :sick: :crazy: Is die eigenlijk kompleet zot geworden ? We gaan eens 9 maanden zwanger rondlopen en bevallen tussen de soep en de patatten door. :crazy:
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: wo 28 sep 2022, 15:19 Tamara :sick: :crazy: Is die eigenlijk kompleet zot geworden ?
Ja, blijkbaar wel... :yup:

;)
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

En Bob gaat daar in mee? Compleet van de pot gerukt
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

En dan met z'n allen gezellig oudertje spelen in dat huis?? Pauline, Bob, en Tamara en natuurlijk Lowie :crazy: 4 gelukkige ouders tezamen. Ze kunnen kaarten terwijl Leo en z'n nieuwe broertje of zusje gezellig samenzijn! Hoe zot kun je het maken??
3 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Maar we zijn er nog niet :lol: Zoals het momenteel heel stroef vooruitgaat,nog geen nieuwe baby dit seizoen. :dance:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, het is niet omdat ze een eicel en een (potentiële, maar dat valt nog af te wachten) draagmoeder hebben, dat het eitje ook bevrucht en wel kan ingeplant worden.
Als de ethische commissie nee zegt, staan ze nog nergens.
1 x
Gesloten