Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik kon haast niet geloven hoe Judith het opnam voor Robin.
Het was bijna 'Ocharme het dutske'... :roll:
En ja, haar kinderen zijn uiteindelijk goed terecht gekomen (voorlopig dan toch) maar ook niet zonder slag of stoot.
Dus of het aan haar was om de zoveelste te zijn om te paaien, betwijfel ik ten zeerste.
1 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Bericht door ThuisfanNL »

Ik ben ook nog niet overtuigd of Judith in staat is om met een puber als Robin om te gaan. Ja, haar kinderen waren ook geen makkelijke pubers en ze zal ongetwijfeld haar lessen uit getrokken hebben. Maar ik denk dat haar naïviteit in de weg zal staan. Bovendien is elk puber anders.

Wat ik wel hoop is dat ze een vertrouwensband met Robin kan creëren net zoals Tom dat ook voor Stan was.
0 x
Marlie
Nog geen rang
x 3
x 2

Bericht door Marlie »

Vandaag kreeg Judith resultaten van haar bloedonderzoek via smartphone. Ze voelde zich de laatste afleveringen toch moe en niet goed? Ik vreesde voor 1 of andere ziekte. De aflevering eindigde met haar reactie. ´Oei´
Lijkt me meer iets voor een onverwachte zwangerschap.
0 x
Je kan alleen in de put zitten, maar je moet altijd iemand de hand reiken om er uit te geraken
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Marlie schreef: vr 06 dec 2024, 22:12 Lijkt me meer iets voor een onverwachte zwangerschap.
Ik had de aflevering even op pauze gezet om de bloedresultaten te lezen.
Alles leek mooi binnen de waardes te vallen en het zwangerschapshormoon HCG stond er niet tussen.
Natuurlijk kan het zijn dat dit niet in beeld kwam.
Ik dacht misschien ook aan menopauze. Aangezien er een programma over was op VRT en er meer over gebabbeld wordt, is dit misschien ook in thuis geschreven om het wat meer uit de taboesfeer te halen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Ijzer en hemoglobine waren wat laag. Maar opvallend:
erytrocyten te laag en totaal rode bloedcellen normaal. Dat is gewoon hetzelfde :lol:
Ook geen stijging in leukocyten of daling in bloedplaatjes wat infectie, bloedingen of kanker zou verklaren. En van hormoonbalans, zowel menopauze als zwangerschap was helemaal niets te zien. Hoe gaan ze ons nu wat wijsmaken :whistle:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: za 07 dec 2024, 00:27 Hoe gaan ze ons nu wat wijsmaken
Zal op z'n Thuis zijn! :crazy: Het totaalplaatje moet kompleet zijn en er is nog geen miserie genoeg dat de dokter ook nog moet met een stress geval zitten.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

heidiw schreef: za 07 dec 2024, 00:27 En van hormoonbalans, zowel menopauze als zwangerschap was helemaal niets te zien.
Misschien waren het niet alle resultaten die we te zien kregen.
Ik denk nu ook aan een zwangerschap op latere leeftijd - ze wordt 50 in februari. Daar zat ik alleszins niet op te wachten.
Als het over de menopauze zou gaan, dan vind ik haar reactie 'Oh nee!' niet echt.
Ze weet toch dat ze daar ondertussen wel de leeftijd voor heeft? :denk:

En de hemoglobine is inderdaad aan de lage kant, maar is dit een reden om zo verschrikt te reageren?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

satine schreef: za 07 dec 2024, 10:36 Misschien waren het niet alle resultaten die we te zien kregen.
Geen idee Satine. Ik heb gewoon op het knopke "pauzeren" geduwd en ben heel dicht bij de tv gaan zitten :lol:
Ik weet redelijk goed hoe bloedwaarden te interpreteren (we moesten ze ooit zelfs vanbuiten kennen) en moest zo hard lachen met 2x rode bloedcellen met een andere waarde :lol: :lol: :lol:
Misschien kwam HCG er idd nog achteraan geplakt buiten beeld, dat zal voor maandag zijn.
Maar de menopauze zou gezien haar leeftijd totaal geen verassing mogen zijn neen.
Daarom dat ik ook heel goed keek naar leukocyten (witte bloedcellen) want dat kan een indicatie voor leukemie zijn, hoewel je daar de uitsplitsing voor nodig hebt. Maar dat is medisch gedoe en ik begrijp dat niet iedereen dat begrijpt of zelfs in geïnteresseerd is.
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

heidiw schreef: za 07 dec 2024, 12:01 Maar de menopauze zou gezien haar leeftijd totaal geen verassing mogen zijn neen.
Dat was ook de reden waarom ik niet kon voorstellen dat ze misschien zwanger zou kunnen zijn.

We zullen pas maandagavond te weten komen wat er met haar aan de hand is. Al denk ik aangezien hoe Tom en Judith de laatste tijd met elkaar omgingen een eventuele zwangerschap een serieuze optie is. Al kun je uit de bloedresultaten dat (nog) niet uithalen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Kanker ?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: za 07 dec 2024, 14:54Kanker
Spaar ons alstublieft daarvan :thumbdown:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Het enige wat je er kan van opmaken is dat ze licht ijzertekort heeft en daardoor verlaagd hemoglobine. Zoals duizenden mensen.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: za 07 dec 2024, 15:42 Het enige wat je er kan van opmaken is dat ze licht ijzertekort heeft en daardoor verlaagd hemoglobine. Zoals duizenden mensen.
Toch raar dat ze als dokter daar niet zelf is opgekomen of in die richting gedacht heeft. Of er moet inderdaad meer aan de hand zijn. En aub. weer geen slepende ziekte die maanden empathie zal vragen van iedereen en vooral van de kijker.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

johan1969 schreef: za 07 dec 2024, 14:54Kanker ?
Laten we dat niet hopen. Al zat ik niet te wachten op een onverwachte zwangerschap, ben ik nu meer overtuigd van deze richting. Van de waardes die we nu zagen worden we nu nog niet wijzer van wat het zal zeggen.
daffy duck schreef: za 07 dec 2024, 16:59 Toch raar dat ze als dokter daar niet zelf is opgekomen of in die richting gedacht heeft. Of er moet inderdaad meer aan de hand zijn. En aub. weer geen slepende ziekte die maanden empathie zal vragen van iedereen en vooral van de kijker.
Ik denk dat Judith wel rekening gehouden met een aantal mogelijkheden zoals menopauze maar misschien niet aan een eventuele zwangerschap. Daarom dat ze zei: "O nee. Dit kan niet".
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Ik heb gepauzeerd bij het beeld van de bloeduitslag en alles was normaal. Ik begrijp dus niet waarom ze schrok, tenzij we niet alles gezien hebben. Mijn vermoeden is toch dat ze zwanger is.
0 x
Plaats reactie