Pagina 150 van 150

Dit personage krijgt van mij een pluim

Geplaatst: di 23 jun 2026, 09:17
door Level10
Vic, voor het mooie "wil je een knuffel?" aan zijn mama.

Dit personage krijgt van mij een pluim

Geplaatst: di 23 jun 2026, 10:46
door satine
Ja, dat raakte mij ook wel - en zo'n kleine dingen doen vaak zoveel meer dan een hoop woorden van andere mensen.

Dit personage krijgt van mij een pluim

Geplaatst: di 23 jun 2026, 11:10
door daffy duck
satine schreef: di 23 jun 2026, 10:46 zo'n kleine dingen doen vaak zoveel meer dan een hoop woorden van andere mensen.
Zo mooi was dat en meteen had ik het idee erachter: we doen dat toch veel te weinig!
En zo mooi geacteerd ook . Je zou bijna geloven dat Vic en Femke echt moeder en zoon zijn!

Dit personage krijgt van mij een pluim

Geplaatst: di 23 jun 2026, 11:43
door Level10
Dat vroeg ik mij dus ook af :D Zou dat echt geacteerd zijn door Vanya of was die scène gewoon zo mooi dat de tranen vanzelf kwamen? In beide gevallen is het een prachtig moment.

Dit personage krijgt van mij een pluim

Geplaatst: di 23 jun 2026, 22:01
door satine
Een dikke bos pluimen voor Britt - niet alleen om zo tegen haar moeder in te gaan, maar ook voor de steun aan haar zus.
Hoe ze ook met Vic mee naar boven ging toen die liever niet alleen ging en hoe ze later ook zei dat het niet altijd te zien is wie slecht is en wie niet.
En ook Judith, heel mooi - de drie dames samen. Die weet ook wel dat je soms pas na een tijd weet hoe en wie iemand echt is, na haar relatie met Jacques.

Ook de scènes met Andreas hebben mij ontroerd, 'altijd een team' samen met Marie en Robin die ook even langs kwam en heel begripvol was.

Ondanks alle drama van de laatste tijd, zijn er toch nog vaak dingen die mij ontroeren.

Dit personage krijgt van mij een pluim

Geplaatst: di 23 jun 2026, 22:33
door catherine
Absoluut Satine, ik was ook ontroerd met tranen vandaag door de scène Andreas - Marie, en ook die met Robin! Die laatste ondergaat een metamorfose, van een dikke verwende etter naar een toffe en empathische gast.. Hopelijk gaat hij zo door!

Ja en Brittje ook! Dat meisje heeft heel wat levenswijsheid gekregen jammer genoeg na haar ervaring met Abel en Jean-Marc, haar jonge naïviteit is ze duidelijk kwijt.

Dit personage krijgt van mij een pluim

Geplaatst: di 23 jun 2026, 22:47
door daffy duck
satine schreef: di 23 jun 2026, 22:01 Ondanks alle drama van de laatste tijd, zijn er toch nog vaak dingen die mij ontroeren.
Absoluut. Het is niet allemaal kommer en kwel en in al die ellende komen er toch heel mooie en ontroerende scenes; Mooi de tekens van Marie en Andreas= team! voor altijd.
En ja, zoals hier vermeldt: Brit. Zo tegen Nancy ingaan vraagt moed en dan naar haar zus gaan om die een dikke knuffel te geven en daar te blijven= chapeau. En de ijsjes van Judith waren ook welkom. Al apprecieerde Femke duidelijk de hernieuwde vriendschap.