Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Judith MOET toch helemaal niks pikken? Als ze iets niet oké vindt, zal ze dat wel gewoon zeggen neem ik aan...

En misschien wil ze wel niks beters kopen of huren? De ene mens hecht veel waarde aan een huis, de andere totaal niet.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: do 14 dec 2023, 16:37 Als ze iets niet oké vindt, zal ze dat wel gewoon zeggen neem ik aan...
Ze is op de hoogte, ze vindt het oké, wie zijn wij om ons daar tussen te wringen en hun levenswijze af te keuren. Oud en groot genoeg om te weten wat ze willen denk ik dan!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat een appartementje boven een cafe toch niet alles is/was, zeker niet als je in ploegen werkt ...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Heeft die nu echt nog niet genoeg op haar boterham gekregen??? Djeez echt!
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Toch een ongelooflijk dutske, die Judith. Jaren bedrogen door haar eerste man. Nogmaals bedrogen door haar tweede, die na de scheiding ook nog eens met haar zus het bed deelde. De dochter die vreselijke dingen meemaakte met een agent, haar zoon die haar later mishandelde - terwijl ze in een relatie zat met wat later een seriemoordenaar bleek. Haar jongste vent (letterlijk) die haar én bedroog met een jone studente en daarna via een OF-account online aanpapt met haar eigen dochter, die haar nu uit de flat wil zetten waar ze na haar noodgedwongen vertrek uit een studentenhuis logeert bij haar zus. Gelukkig is er nog de piepjonge stagiair dokter die met veel plezier naar haar miserie luistert. Wat een leven... :doh:

Wat ik me serieus afvraag. Ze woonde met beide kids in het voormalige doktershuis en nu deelt ze een kamer in de flat van haar zus. Waar zijn al haar meubelen en al de persoonlijke bezittingen (en die van haar kinderen) naartoe? De kringwinkel??
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: do 18 jan 2024, 16:09 Wat ik me serieus afvraag. Ze woonde met beide kids in het voormalige doktershuis en nu deelt ze een kamer in de flat van haar zus. Waar zijn al haar meubelen en al de persoonlijke bezittingen (en die van haar kinderen) naartoe? De kringwinkel??
Ik meen ooit begrepen te hebben dat ze daar een opslag voor hadden toen zij en Dries aan de bouw van hun nieuwe huis begonnen. Helemaal zeker weet ik dat echter niet meer. Hetzelfde geldt voor de bouwplannen die ze hadden, want dat huis moet toch eigenlijk ook afgemaakt of doorverkocht zijn? Kan heel goed aan mij liggen hoor, want ik kijk niet altijd aandachtig genoeg, maar ik zou in elk geval niet weten wat daar verder mee gebeurd is en ben daar eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar. :)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Judith kan misschien ook in kamer 6 van de withoeve gaan logeren :mrgreen:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Tiboko schreef: do 18 jan 2024, 16:09 Wat ik me serieus afvraag. Ze woonde met beide kids in het voormalige doktershuis en nu deelt ze een kamer in de flat van haar zus. Waar zijn al haar meubelen en al de persoonlijke bezittingen (en die van haar kinderen) naartoe? De kringwinkel??
Een heel pak zijn alvast in twee gezaagd door haar en Ann :lol:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Pfff, net als je denkt dat het tij gekeerd is en dat ze de draad met haar dochter weer kan oppikken, krijgen we dit. :thumbdown:
Judith zou beter haar pijlen richten op degene waar ze echt boos op is, Dries dus.
Hij was hier dik in fout, niet haar dochter die suggestief een decolleté of een bloot been laat zien.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ergens snap ik wel dat Judith denkt dat Emma 'verder' gaat. Ze had dat wel niet zo mogen zeggen of suggereren.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Kon Judith haar dochter niet gewoon laten uitspreken in plaats van meteen frontaal in de aanval te gaan? Op die manier wordt samen onder één dak leven totaal onmogelijk.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef: vr 26 jan 2024, 09:07 Hij was hier dik in fout, niet haar dochter die suggestief een decolleté of een bloot been laat zien.
0 x
Wat Emma betreft, geen enkele mama gaat dat ok of zelfs niet zo erg vinden en natuurlijk is Dries de viezerik maar dat "suggestief" haar lichaam laten zien tegen betaling, is nooit goed te praten .
Dat neemt niet weg dat Judith beter eerst nadenkt voor ze opeens overkookt .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik zou het ook niet geweldig vinden, maar ik zou het wel respecteren. Uiteindelijk zie je op een strand soms even veel of meer en is Emma geen pubertje meer.
Emma laat zich door niemand aanraken, er zijn veel ergere dingen in omloop.
Maar ik zou wel - zoals ik al eerder zei - een vrouw-tot-vrouw-gesprek met mijn dochter hebben
En haar niet altijd zo aanvallend benaderen. Suggereren dat ze een hoer is, terwijl ze helemaal niet weet waar haar dochter was en met wie, is er ferm over.
Ik heb misschien een mening die niet veel vrouwen of moeders delen, maar zonder sekswerkers zouden er veel meer aanrandingen en verkrachtingen zijn.
Dat willen we toch ook niet voor onszelf, of onze dochters, zussen, vriendinnen, collega's, buurvrouwen,...?
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar sluit ik me helemaal bij aan :yup:

En hoewel ik kan begrijpen dat Judith over de hele lijn over haar toeren is, zeker na wat er met Dries is voorgevallen, vind ik het echt niet kunnen wat ze gisteren tegen Emma zei, de manier waarop ze het zei, en ik schrik ervan hoe ze over haar dochter denkt.
En eerlijk gezegd ook hoe ze blijkbaar over de vrouwen denkt waar Dries van haar - willens en wetens - wél naar mocht kijken.

Die vrouwen doen niks verkeerd, hè? Zij verdienen het niet dat er op ze neergekeken wordt, laat staan dat ze een sneer verdienen omdat er voor hun diensten betaald wordt. Als mensen daar een probleem mee hebben, moeten ze eens met hun eigen partner praten, denk ik. Diegene heeft een verantwoordelijkheid binnen de relatie, niet de anonieme vrouw die gewoon haar werk doet om haar boterham te verdienen :nope:

Emma heeft jarenlang in het buitenland gewoond en heeft al die tijd volledig haar eigen zin kunnen doen zonder dat Judith daar ook maar iets van invloed op had. Is dit ongecontroleerde gedoe van haar nu, overcompensatie of zo? Wat denkt ze hiermee te bereiken? :-?

Ik vind het heel erg jammer dat ze hier niet een heel klein beetje verstandiger mee omgaat. Als ze haar dochter helemaal kwijt wil raken, is ze heel goed op weg om dat voor elkaar te krijgen...
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap niet dat Judith hier nu opeens de kwaaie pier is, wat betreft Emma.
Judith is op dit moment geschokt door het gedoe met Emma en Dries (stel je dat eens voor).
Ze is bezorgd over haar dochter en tegelijk volkomen machteloos.
Daarbij komt ook nog de heisa die ze voor de zoveelste keer heeft met Dries.
En de houding van Emma tegenover haar moeder is nou ook niet om over naar huis te schrijven.
Je zou voor minder uit je vel springen
1 x
Plaats reactie