Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke schreef: ma 31 mei 2021, 07:08
Van mij krijgt hij een dozijn lappen links en evenveel rechts.
Is er nog plaats voor eentje in het midden?? zo'n koud en kil personage die alleen maar aan zichzelf denkt. Als ik hem nog eens met die doos boeken vanachter de deur zie komen krijg ik het sch....
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Dan zijn er hier veel die het personage Peter niet gevolgd hebben ...
Ik zou het eens willen zien, je vriendin ( sofie verdwijnt en wordt vermoord terug gevonden ) dan je moeder die je als koppel uit elkaar probeert te trekken op alle mogelijke manieren , dan 800.000 euro bestolen worden door Nina de dievegge die meer kwaad dan goed deed is dan ook nog eens zwanger, Peter verliest dan ook nog een kind en werd door zijn eigen moeder misbruikt. ect de korte versie. Is Peter perfect ? Nope.
Maar hij kreeg genoeg trauma om iemand te breken.
Mario Bonkers schreef: ma 31 mei 2021, 11:37
Die verdient dus geen lappen...
Wij hebben Peter zien anderen bedriegen en Eddy "in 't gat steken". Peter heeft De Withoeve niet op een eerlijke manier verkregen.
Er zijn volgens mij, en die anderen genoeg redenen om Peter niet als een brave mens te beschouwen en hem bijgevolg lappen willen geven. Ik heb er bijna een trauma aan overgehouden aan het feit dat hij met die enkele zaken die ik hier vermeldde is weggekomen zonder ook maar één dag te hebben vast gezeten!
Laatst gewijzigd door ikke op ma 31 mei 2021, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Mario Bonkers schreef: ma 31 mei 2021, 11:37
Dan zijn er hier veel die het personage Peter niet gevolgd hebben ...
Oh jawel hoor, ik persoonlijk al vanaf de allereerste dag, en ik weet dat er zo nog meer zijn...
Er zijn hier echter mensen die er gewoon een andere zienswijze op nahouden dan jij.
Dat heeft niks met het volgen van een personage te maken, maar gewoon met een andere mening.
6 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ook Thilly hier. Ze laat haar familie in ongerustheid, moeit zich met alles en iedereen maar laat een ander zelf nooit toe en wil nooit eens iets aannemen, en als ze er zelf geen zin in heeft, valt er niet mee te praten. Ik vind het zo'n egoïstisch type.
Dat ze goed met Christine om kan gaan, is voor mij momenteel een van de enige kanten aan haar die ik plezierig om te zien vind. Verder vind ik haar over de hele lijn heel ergerlijk...
1 x
heidiw schreef: di 31 aug 2021, 10:26
Voor de zoveelste keer Nancy. Moei u niet!!! Vooral niet als je niet weet hoe het voelt om jaren belogen te worden door je partner.
Ja, inderdaad... Ik had ook echt zin om haar een mep te verkopen toen ze tegen Femke begon te roepen over Kobe, en dat ze zich op haar huwelijk met Peter moest richten (en hem het liefst vandaag nog alles vergeven, want daar komt haar tirade elke keer op neer). Wat is dat toch met Nancy?? Gunt ze haar dochter echt koste wat kost een echtgenoot die kennelijk niet te vertrouwen is?
Dat ze Femke dat toch op z'n minst eens zélf laat beslissen, zeg. En op haar eigen tempo graag...
1 x
Alweer Nancyis die dement aan het worden misschien? "Mijn hart brak toen Vicske naar zijne papa vroeg". Haar hart brak wel niet toen ze op alle mogelijke manieren probeerde te verhinderen dat Britney contact had met haar vader toen hij uit de gevangenis kwam.
heidiw schreef: wo 01 sep 2021, 12:06
Haar hart brak wel niet toen ze op alle mogelijke manieren probeerde te verhinderen dat Britney contact had met haar vader toen hij uit de gevangenis kwam.
Deed zij dat dan? Ze heeft toch niet veel gedaan om hem uit Britney's leven te houden. Ik herinner mij zelfs dat ze toeliet dat Britney hem ging bezoeken toen hij nog in de gevangenis zat (Renzo ging steeds mee dacht ik). Britney mocht toch vrij snel gewoon contact houden dacht ik.
tvx1 schreef: wo 01 sep 2021, 19:36
Britney mocht toch vrij snel gewoon contact houden dacht ik.
1 keer om de 2 weken 2 uurtjes of zo zeker? Zo vet is dat toch niet. En bezoek in de gevangenis omdat Renzo aandrong .
Gaandeweg is ze wel bijgedraaid ja, maar het heeft toch tijd gekost. Om nog niets te zeggen over haar gedrag toen Eddy een relatie kreeg met Angèle.
Met volle goesting : Peter Zo Nancy manipuleren zodat zij Femke kan overhalen (en plannetje gelukt). Mijn handen jeuken nog altijd op die zelfvoldane grijns van zijn smoel te meppen