Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
En ze heeft gezegd dat ze een hoop "frisse nieuwe idees" heeft voor de zaak ....hoe gaat dat goed komen ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik hou mijn hart vast! Vooral dat lieve moeder haar dierbare nog moet overtuigen. En dat gaat echt niet zo fris zijn denk ik.nounake schreef:En ze heeft gezegd dat ze een hoop "frisse nieuwe idees" heeft voor de zaak ....hoe gaat dat goed komen ?
En ook, Luc-Peter hebben nog altijd 40% te zeggen, die kunnen echt wel moeilijk doen.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik durf wedden dat ze binnen de kortste keren weer komt inwonen bij haar moeder en dat Waldek z'n afspraken niet meer zullen tellen...
Ofwel zal Renzo haar kunnen overtuigen om met hem ergens te gaan wonen. (Hopelijk dit natuurlijk.)
Ofwel zal Renzo haar kunnen overtuigen om met hem ergens te gaan wonen. (Hopelijk dit natuurlijk.)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Als Renzo straks weer op het toneel verschijnt met een of ander avontuurlijk voorstel is de kans groot dat ze zomaar weer met hem meegaat.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

wel, ben benieuwd naar Waldek z'n reactie de volgende tijd.Lazylady schreef:Ik durf wedden dat ze binnen de kortste keren weer komt inwonen bij haar moeder en dat Waldek z'n afspraken niet meer zullen tellen...![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Als ik Waldek was, ik pakte mijn biezen en verkaste een heel eind bij die lunatik vandaan. Gezien beide dames toch geen rekening met hem houden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

ja idd, maar naar moet hij dan verhuizen? Nog eens naar Frank?Kwast schreef:Als ik Waldek was, ik pakte mijn biezen en verkaste een heel eind bij die lunatik vandaan. Gezien beide dames toch geen rekening met hem houden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Er staan een appartementje leeg boven Peter en Femke.lord F. schreef:ja idd, maar naar moet hij dan verhuizen? Nog eens naar Frank?Kwast schreef:Als ik Waldek was, ik pakte mijn biezen en verkaste een heel eind bij die lunatik vandaan. Gezien beide dames toch geen rekening met hem houden.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat zie ik ook nog aankomen... maar a.u.b. NIET!!!tvx1 schreef:Er staat een appartementje leeg boven Peter en Femke.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat heb ik een aantal weken geleden al gesignaleerd... 't zou toch weer wat verhaallijn kunnen opleveren, Peggy die met Renzo gaat samenwonen in dat appartement van Tim ..beter dan dat bivakkeren in een of ander hotelletje, dat we nooit te zien krijgen!Lazylady schreef:Dat zie ik ook nog aankomen... maar a.u.b. NIET!!!tvx1 schreef:Er staat een appartementje leeg boven Peter en Femke.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,toch, lekker op een paar meter afstand van zijn zus. Kunnen ze meten wie het meeste lawaai maakt! 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Amai, Peggy laat zich eens van een professionele kant zien? Als ze zou blijven doen zoals op deze manier, zou het nogal wat zijn! (Áls...)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,bravo Peggy,echt goed bezig Hoelang gaat het duren vooraleer de bom barst? Slimme Jenny,maak dat je weg bent dan hoef je het allemaal niet te zien. Gewoon een kusje aan de zus en adios! 
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Peggy en nieuwe ideeën.
Ideeën om wraak te nemen op Femke bedoelt ze en Waldek mag dan ook nog eens postbode spelen voor haar.
Ideeën om wraak te nemen op Femke bedoelt ze en Waldek mag dan ook nog eens postbode spelen voor haar.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En die doet dat dan nog ook ! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
0 x